Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 50eurocilindro voor nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1007 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3793 - 50eurocilindro voor nsr
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 747 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 8-5-2002?17:15 Print topicpost

Posts: 7387
zijn dit een beetje goede snelle cilinders? wie heeft hier ervaring mee? ik heb nu een 50Fast Arrow met nikasil want maar ben benieuwd hoe de Eurocilindro is, zit daar ook een Nikasil of Chromenwand in of gietijzeren want?

oh jah ik wil nog ff zeggen dat ik heeeeeel erg gelukkig ben want dit is de eerste keer dat ik na 5 uur zeer intensief crossen en vallen mijn mt geen enkel mankementje heeft getoond of er mee is gekapt!!! lijp of niet dan
 
He?

dick1 8-5-2002?17:23 Print reply
Posts: 971
ja ze zijn wel snel als je de uitlaat poort ongeveer 2mm naar boven vreest en wat brederbakt maar waarom een 50cc kun even goed 70cc nemen

 
verwijderd 8-5-2002?17:25 Print reply
Posts: 4082
ik had nsr70 fast arrow, die was gietijzer, is die 50 ook niet gietijzer

maar die fast arrow kun je ook goed tunen, fluitpoorten boren, uitlaat poort op helft van de slag, dan blaast ie al vet hard
 
-Markiej- 8-5-2002?17:33 Print reply

Posts: 1361
Hey...keb ook een 50cc eurocilindro op mijn nsr...die zit er pas op....ik ben er zeerrrrrr blij mee.. Er zit volgens mij een nikasil wand in...dat hebben ze mij verteld. Mij nsr loopt nou 90 met 20 mm en snelle proma bocht...duzzzzz Wel een prijzige cilinder, maar waar voor zijn geld.....ik ben er blij mee. Ik had eerst een gietijzeren fast arrow...erug mooi getuned, maar die dingen slijten zo hard.
 
Mijn ontlasting heeft een vloeibare vorm aangenomen...
NSR RULEZZ 8-5-2002?21:19 Print reply

Posts: 4934
buurjochie heeft ook een eurocylindro 50cc die blies net niet zo hard als mijn 70zeta met 16mm kut afgesteld en die van hem super getuned en vet goed afgesteld loopt nu rond de 95
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
barry 8-5-2002?21:25 Print reply

Posts: 7387
aha ik moet een 50 hebben omdat ik crosswedstrijden mee wil gaan doen en daar is 70cc verboden of ik moet in de extreme klasse meedoen...

maar in die 50 FA zit een nikasil want en is erg ver getuned, zal een keer een poortmap maken, maar ik ben erg benieuwd hoe de eurocilindro is want ik wil uiteraard de beste cilinder

op die 50FA zit nu een 24mm carb 6bak en hij verzuipt niet ook niet onderin de toeren en met 24mm rijd ie nog het best (16-20mm ook getest)
hij zal wel die grote carb aan kunnen omdat hij getuned is
 
He?
verwijderd 8-5-2002?22:40 Print reply
Posts: 4082
ik denk dat euro wel geschikt is. maar moet wel getuned worden... het mooiste is als je er fluit poorten in boort, wel opletten of de zuiger de poort nog wel afsluit
 
SIWWN 8-5-2002?22:45 Print reply
Posts: 7079
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

ik denk dat euro wel geschikt is. maar moet wel getuned worden... het mooiste is als je er fluit poorten in boort, wel opletten of de zuiger de poort nog wel afsluit



Wat zijn dan weer fluitpoorten???
 
verwijderd 8-5-2002?22:50 Print reply
Posts: 4082
kleine uitlaat poortjes naast de uitlaat poort
 
SIWWN 8-5-2002?23:00 Print reply
Posts: 7079
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

kleine uitlaat poortjes naast de uitlaat poort



Maar heeft dat wel een beetje nut dan, enne.. Als je fluitpoortjes boort dan gaat dat niet via de uitlaat naar buiten toch??
en krijg je nog een ander geluid?


[This message is edited by SIWWN TS70X on 8-5-2002 23:02]
 
verwijderd 8-5-2002?23:09 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: SIWWN TS70X?

Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

kleine uitlaat poortjes naast de uitlaat poort



Maar heeft dat wel een beetje nut dan, enne.. Als je fluitpoortjes boort dan gaat dat niet via de uitlaat naar buiten toch??
en krijg je nog een ander geluid?


[This message is edited by SIWWN TS70X on 8-5-2002 23:02]

nut ervan is dat je veel meer vermogen hebt gaat wel via uitlaat na buiten, je boort ze vanuit het uitlaat kanaal
 
barry 9-5-2002?12:22 Print reply

Posts: 7387
is trouwens de poortmap van een mtx sh eurocilindro hetzelfde als van een nsr? of totaal anders?
 
He?
Sneks 9-5-2002?15:49 Print reply
Posts: 2499
volgens mij is die hetzelfde
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Nasic 9-5-2002?18:00 Print reply
Posts: 890
issie niet anders ivm lc/ac compressieverschil???
 
Ducati 900SS

Dit topic is 747 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved