Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - mt bwoapt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 961 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #37909 - mt bwoapt
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 5431 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Travel Fast 12-7-2006 14:21 Print reply

Posts: 486
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


HPI gratis af te halen



Yep, ik heb de NSR gekocht voor het NL keur en frame nummer, de rest zal me aan mijn R**T roesten, ik heb 200 euro betaald voor de NSR, de kappen zijn verkocht, cilinder ook, dus ik speel meer dan gelijk. En rij een NS1 op kenteken wat wil een mens nog meer (nieuwe R1?).

Daarbij komt ook nog dat er onder mijn NS1 een NSR125R blok ligt en ik dus niks heb aan HPI race shit. Dar komt nog bij dat mijn bromski al 100+ rijd. De MB nog niet (gun mekaar ook wat leuks)
 
| Front tegen skoeters | CBR150R soon in holland
mulder 13-7-2006 15:52 Print reply

Posts: 13701


thenks travel fast

Ik kan nog even geen andere carburateur proberen.
Ik had er een ander membraan in gestopt, toen leek hij het gewoon te doen, maar verkeerde afstelling. Dus ik draai er een andere sproeier in (130) maar nu was het weer raak, bwoap en ploffen en scheten. De symptonen veranderen van tijd tot tijd en soms zijn ze heel even weg.

Ik heb kort de bedrading van me ontsteking gechekt, maar in principe lijkt me dat in orde.

Ook andere bougie, dop, kabel geprobeert, geen resultaat, draad rechtstreeks op de bougie ook niet.

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 13-7-2006 om 15:53 uur.
 
mulder 16-7-2006 11:54 Print reply

Posts: 13701
Oke ik denk dat het euvel gevonden is, ik heb een kleinere sproeier gemonteerd en een nieuwe bougie, hij vonkte niet goed omdat er een te grote sproeier in zat blijkbaar.
ALleen nu wil hij nog niet goed van zn plaats komen, uitgesmeerde powerband e.d. ik denk dat de uitlaat gewoon niet wil icm de malossi cilinder.
 
Henk-88 19-7-2006 3:34 Print reply

Posts: 26703
Misschien deugt je carb niet met die gaatjes met doekjes er in en zo..
Zorg voor een goedwerkende en afgestelde carb en je haalt méér uit de combinatie van cilinder en uitlaat.

Iemand had toch vrij lkkr met zo'n combinatie gereden?? Vraag die persoon hoe het reed anders: de combi moet beter kunnen rijden dan wat 'ie bij jou doet op 't moment.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'

Dit topic is 5431 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved