Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - mt bwoapt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 981 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #37909 - mt bwoapt
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5432 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

THOMASJEUHHH 11-7-2006 13:04 Print reply

Posts: 4159
dit had ik ook bij mij was het de onsteking vervang die is..
 
bwoaahhppp,,..
mulder 11-7-2006 13:05 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
ontsteking gewoon zetten zoals hij hoort te staan, dan moet hij goed lopen.
Ik heb ook een een cdi kastje gehad waarbij de brommer hetzelfde deed als wat jij zegt. Misschien kan je eens met iemand van cdikastje ruilen?


heb ik gedaan met mijn peug fox
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
kan je anders je ontsteking ori zetten en kijken wat hij dan doet?

maar probeer eerst ff een goede bougie, weet je iig zeker dat het daar niet aan ligt.

het draad van me krukas is niet alles meer, ik heb geen zin om em te verstellen en de meeste brommers rijden toch goed met op zn vroegst, gewoon ori grondplaat

@ soziciosizio - cilinder heb ik er net opgezet, uitlaatpoort helemaal schoongemaakt.


 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 11-7-2006 13:06 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
[...]


heb ik gedaan met mijn peug fox
[...]





Je moet er 1 van een mt/mb (schakelbrommer) pakken. Die van fox/wallaroo zijn anders en werken dus ook niet (goed) op mt.

tnminste, dat is mijn ervaring
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
mulder 11-7-2006 15:43 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


Je moet er 1 van een mt/mb (schakelbrommer) pakken. Die van fox/wallaroo zijn anders en werken dus ook niet (goed) op mt.

tnminste, dat is mijn ervaring

mt cdi werkt ook perfect op een fox wallarro stekkertje is gelijk?
 
S1lv3r 11-7-2006 15:56 Print reply

Posts: 5213
het klinkt alsof er steeds een aantal slagen missen (ja ik sotnd er gister naast voor diegene die dat niet weten ;P). dus ik denk dat het kortsluiting is.

ik kan je zo al zeggen dat het niks met de carburatie te maken heeft en/of uitlaat.

maar mulder, als je even een geluidsopname kunt maken, dan zijn er vast wel mensen die precies weten wat het is, of die je iig verder kunnen helpen.


 
mulder 11-7-2006 20:20 Print reply

Posts: 13701
gekke henkie 11-7-2006 20:48 Print reply

Posts: 878
sluit je membraan wel goed af?

Edit: en dat filter ziet er nieuw uit... is er daarmee ook een grotere sproeier in gegaan? mss te groot...

Dit bericht is gewijzigd door gekke henkie op 11-7-2006 om 20:49 uur.
 
Ga toch krassen!
Razor 11-7-2006 21:53 Print reply

Posts: 1554
bougiekabel vervangen en bougie zie ik.

Ook bougiedopje/kapje? dat was bij het probleem.. precies met dezelfde omschrijvingen die jij vertelt. Ander bougiekapje/dopje gekocht en t was bij opgelost...

(of vuil erin, verbogen.. enz enz..)
 
blowdown en een powerband te koop!
PraatPaal 11-7-2006 22:12 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gekke henkie
sluit je membraan wel goed af?

Edit: en dat filter ziet er nieuw uit... is er daarmee ook een grotere sproeier in gegaan? mss te groot...

Dit bericht is gewijzigd door gekke henkie op 11-7-2006 om 20:49 uur.

leer lezen, albert kan afstellen en heeft al meerdere sproeiers geprobeerd.

Ik zeg nogsteeds:
electronica
 
nsrracer 11-7-2006 22:15 Print reply

Posts: 8625
kijk je electronica na. mja ik denk dat je de ontsteking te vroeg hebt staan, had martin (mbracer) ook dan gaat hij een paar km goed, begint ie te ploffen en wil dan ook alleen nog maar stationair lopen
 
mulder 11-7-2006 22:20 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
kijk je electronica na. mja ik denk dat je de ontsteking te vroeg hebt staan, had martin (mbracer) ook dan gaat hij een paar km goed, begint ie te ploffen en wil dan ook alleen nog maar stationair lopen


ja ik snap niet hoe dat kan, op allee hondas die door mijn handen zijn gegaan, heb ik de ontsteking altijd op zn vroegst gezet, zelfs bij volledig originele..
 
BSTS 11-7-2006 22:21 Print reply

Posts: 4241
verzuipt die niet in de lucht?
 
sprintjah
mulder 11-7-2006 22:36 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
verzuipt die niet in de lucht?


dat lijkt zo, maar de bougie blijft nogal zwartig en nat, die scheten die hij af toe laat, komen denkik door te veel olie, wat nog in de cilin der en carter zat, Dan zie je ook wat extra rook verschijnen.

Een keer kon ik hem mooi doortrekken tot 10.000 rpm oid. Maar dan is het na 5 sec. weer bwoap bwoap
 
benellifan 11-7-2006 23:08 Print reply
Posts: 1553
toch denk ik dat het iets met carb of valse lucht te maken heeft heb ik ook gehad met die benelli van me heb ik weken naar lopen zoeken wat het was
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
mr200r 11-7-2006 23:21 Print reply
Posts: 5122
Slaat misschien over de dop,nieuwe of kabel meteen op bougie.
 
mr200r

Dit topic is 5432 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved