Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Puch verzuipt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 839 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #37907 - Puch verzuipt
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4035 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yurp 10-7-2006 15:37 Print topicpost

Posts: 38
Ik blijf problemen houden met mijn Puch. Ik heb zelf de gaskabel vervangen van mijn Puch Maxi en nu wil hij helemaal niet meer starten. Eerst sloeg hij steeds als ik wat gas gaf onder een soort blubberend geluid af, nu wil hij niet eens meer starten. Kan het zijn dat ik de gaskabel te strak heb afgesteld? De veer in de carburateur staat nogal krom als ik hem uit de behuizing haal... ik hoop niet dat dit een vreselijk domme vraag is.
 

erwin fs1 10-7-2006 15:40 Print reply

Posts: 897
domme vraag is het zeker niet, die bestaan niet. het lijkt me niet dat het aan je gaskabel ligt. zit alles nog op zijn plaats?? dus de gasnaald, sproeier, vlottertje??
 
vake bej te bange....
mcdronkz 10-7-2006 15:42 Print reply

Posts: 32777
Bekijk deze foto eens:



Zit alles op deze wijze in elkaar ?
 
Frutje 10-7-2006 15:42 Print reply

Posts: 812
heb je al eens naar je bougiekleur gekeken ?

is die zwart dan is je sproeier te groot, is die wit aangeslagen dan is je sproeier te klein.

de kleur van koffie met een beetje melk is de ideale kleur.

ik denk dat je sproeier te groot is
 
mcdronkz 10-7-2006 15:44 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frutje
heb je al eens naar je bougiekleur gekeken ?

is die zwart dan is je sproeier te groot, is die wit aangeslagen dan is je sproeier te klein.

de kleur van koffie met een beetje melk is de ideale kleur.

ik denk dat je sproeier te groot is


Als je de startpost gelezen had wist je dat hij niets aan zijn afstelling veranderd heeft .
 
yurp 10-7-2006 17:24 Print reply

Posts: 38
de ring en klemveer (8 en 9) kunnen op 4 verschillende posities op de sproeiernaald (10) worden gezet, er zitten vier inkepingen waar je ze in kunt zetten. Moeten deze samen op dezelfde positie? Op verschillende posities? En wat doen deze posities? Kan ik hier iets fout hebben gedaan?
 
Frysk 10-7-2006 17:25 Print reply

Posts: 34928
gasnaald op verkeerde stand..

hoger zetten (clipje dus lager)

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 10-7-2006 om 17:25 uur.
 
giggitybyte
skeijve 10-7-2006 17:26 Print reply

Posts: 1643
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frutje
heb je al eens naar je bougiekleur gekeken ?

is die zwart dan is je sproeier te groot, is die wit aangeslagen dan is je sproeier te klein.

de kleur van koffie met een beetje melk is de ideale kleur.

ik denk dat je sproeier te groot is


dan moet je wel eerst stukje kunne rijden voordat je kunt zien wat voor kleur de bougie is
 
Hop Hop
yurp 10-7-2006 17:30 Print reply

Posts: 38
moeten de ring én de klemveer op één inkeping zitten of moeten ze allebei op een aparte inkeping?
 
Name of Steel 10-7-2006 17:30 Print reply

Posts: 3532
zit het busje helemaal in je carb? ( dus niet dat als je door de luchtinlaat kijkt dat er een enorme kier tussen zit? ( kiertje van 2mm is goed, veel meer is niet goed. busje even draaien! kijk naar de palletjes in het kokertje waar het busje ingaat! )
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
zundappchef 10-7-2006 17:47 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Bekijk deze foto eens:

afbeelding

Zit alles op deze wijze in elkaar ?



nummer 8 en 6 zijn niet noodzakelijk
 
1000 v twin rotax biatch
mcdronkz 10-7-2006 17:49 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



nummer 8 en 6 zijn niet noodzakelijk


Wat doet nummer 8 eigenlijk, ik heb ook zo'n ding erin zitten, maar geen idee waar het voor dient.
 
Tommyofzo 10-7-2006 17:52 Print reply

Posts: 6934
dat is tocht dat clipje die je gasnaald in je as scheuf houdt

(srry voor mijn typ gebrek ik heb van mijn rechter han d 3 vingers verbrand en zijn met verband in getaped waardoor ik 1 groote dikke vinger heb :P)

Dit bericht is gewijzigd door Tommy2win op 10-7-2006 om 17:56 uur.
 
zundappchef 10-7-2006 17:54 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
dat is tocht dat clipje die je gasnaald in je as scheuf houdt



is eenopleg plaatje

weet niet precies waar het voor dient
als je dat er in hebt zitten kan je dat clipje niet meer ronddraaien
 
1000 v twin rotax biatch
The Prophecy 10-7-2006 18:42 Print reply
Posts: 334
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



is eenopleg plaatje

weet niet precies waar het voor dient
als je dat er in hebt zitten kan je dat clipje niet meer ronddraaien


nou daar dient het dus voor rofl..

maar ff ontopic, hij slaat af met blubberend geluid? verzuipt ie niet? is ie niet afgesteld op luchtfilter en heb je die er toevallig afgehaald en niet opgezet toen je gaskabel ging vervangen?

en zit idd je gasschuif niet verkeerd? of zit je choke er niet in en zit ie er wel in, blijft ie niet ergens steken?
 
Can you imagine..
yurp 10-7-2006 19:52 Print reply

Posts: 38
de luchtfilter heb ik er weer opgezet maar met of zonder luchtfilter maakt niet veel uit hij slaat in beide gevallen af. De gasschuif kan verkeerd zitten en en choke kan ergens blijven steken, daar moet ik even naar kijken. Was de eerste keer van mijn leven dat ik een carb heb opengeschroefd. Dus kan wel ergens een foutje hebben gemaakt. De luchtfilter hing nogal losjes aan de carb dus die heb ik vast gedraaid. Ik ga zo eens kijken en laat jullie het weten
 

Dit topic is 4035 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved