Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - suzuki tsx carb.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1059 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #37905 - suzuki tsx carb.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 670 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sleutelboy 10-7-2006 11:32 Print topicpost
Posts: 36
ej mun suzuki rijd alleen goed met de choke naar beneden en na een stukie rijden komen er luchtbelletjes uit de carberateur, wa mok daarmee?
 

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 10-7-2006 11:55 Print reply

Posts: 17929
zorgn dat het tussen je cilinder en carb goed dicht is, geen valse lucht dus
 
mcdronkz 10-7-2006 12:08 Print reply

Posts: 32777
Klopt als een bus.

- Haal je carburateur van je spruitstuk, en je spruitstuk van je cilinder.

- Smeer vloeibare pakking op je cilinder, smeer het op je spruitstuk (aan de cilinderkant), doe een pakking ertussen en schroef het zaakje vast. Zo weet je zeker dat er geen valse lucht tussen je spruitstuk en cilinder ontstaat.

- Doe ditzelfde bij de spruistuk/carburateur, zodat je er zeker van bent dat er geen valse lucht kan ontstaan.

Gebruik nieuwe pakkingen, en controleer dat ze recht zitten !!
 
-Bassie- 10-7-2006 12:10 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Klopt als een bus.

- Haal je carburateur van je spruitstuk, en je spruitstuk van je cilinder.

- Smeer vloeibare pakking op je cilinder, smeer het op je spruitstuk (aan de cilinderkant), doe een pakking ertussen en schroef het zaakje vast. Zo weet je zeker dat er geen valse lucht tussen je spruitstuk en cilinder ontstaat.

- Doe ditzelfde bij de spruistuk/carburateur, zodat je er zeker van bent dat er geen valse lucht kan ontstaan.

Gebruik nieuwe pakkingen, en controleer dat ze recht zitten !!



bij tsx zit de carburateur rechtstreeks op de cilinder.

nooit vloeibare pakking gebruiken bij je spruitstuk.

gewoon normalen pakkingen gebruiken.

en kijk of je cilinder recht is waar je hem op aan sluit.

en kijk of je carburateur recht is waar je hem op aan sluit.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
mcdronkz 10-7-2006 12:11 Print reply

Posts: 32777
Waarom geen vloeibare pakking gebruiken bij het spruitstuk ? Als je dit met een beetje beleid doet, heb je er uiteindelijk alleen maar voordeel aan. En als je goed leest zie je dat ik het in combinatie met normale pakkingen gebruik.

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 10-7-2006 om 12:11 uur.
 
Johnny_D 10-7-2006 12:29 Print reply

Posts: 2578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Waarom geen vloeibare pakking gebruiken bij het spruitstuk ? Als je dit met een beetje beleid doet, heb je er uiteindelijk alleen maar voordeel aan. En als je goed leest zie je dat ik het in combinatie met normale pakkingen gebruik.

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 10-7-2006 om 12:11 uur.



vloeibare meuk kan idd gewoon op je tsx gewoon zoon losse is makelijker maar vloeibaar is gewoon mogelijk
 
Johnny D tuning Old style.... Is the NEW style!| sliedrecht, sliedrecht, schaapjes in de wei. koetjes in de stal. bier is overal
-Bassie- 10-7-2006 12:35 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Waarom geen vloeibare pakking gebruiken bij het spruitstuk ? Als je dit met een beetje beleid doet, heb je er uiteindelijk alleen maar voordeel aan. En als je goed leest zie je dat ik het in combinatie met normale pakkingen gebruik.

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 10-7-2006 om 12:11 uur.



als je het met beleid doet kan het wel jah.

maar een noob die met vloeibare pakking gaat klote word leuk beter vlat hij het gewoon en doe ie erg een pakking tussen.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
sleutelboy 10-7-2006 13:25 Print reply
Posts: 36
alus sit recht en paking sit dagtk owk goe or
ma wie ep er een goede tsx , ik wil wete hoe het sit met da pompje enzo, ik gooi er rechtstreeks mengsmering in ma nu dagtk da er bij een tsx gewoon zelf moet mengen met aparte olie tank, hoe sit da bi een tsx?
 
Lykantroop 10-7-2006 13:34 Print reply

Posts: 4754
check ff of je carb niet krom is bij de doorlaat zeg maar, daar willen ze bij tsx nogal snel kromtrekken bij het aandraaien of scheve draadeinden oid
 

Dit topic is 670 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved