Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - opknappen van een beun project van een ander

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1101 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #37846 - opknappen van een beun project van ...
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9220 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsxj oran 6-7-2006 21:38 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]



nee hij heeft er 85 euro voor betaald




mag wel een luxe puch blok onder zitten want de rest is niet echt veel waard, iig ik hoop dat het je lukt wat je er ook mee wilt doen
 
oud
tieske 6-7-2006 21:42 Print reply

Posts: 312
het puch blok was ook gaar

 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 6-7-2006 22:32 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
tuurlijk wel
motorkenteken kan zowiezo
mits het natuurlijk in een stuk originelere staat is als dit geval

of mag dat tegenwoordig niet meer ofzo (Heb ik iets gemist :$)

kijk eens op www.ishetgeenplaatje.nl
bij die vaak gestelde vragen
Staat zoiets van "mijn brommer blijkt een motor te zijn, wat nu"
En dan staat er uitgelegd hoe je alsnog een kenteken kan krijgen

volgens mij als je der gewone velgen banden in beunt en een tsx/er blok ofzo eronder hangt, licht eropzet
dan gewoon laten schouwen
dna zeg je gewoon van ja heb m zo gekocht, kan ik nix aan doen, hij rijd 50 en ik wil erop bromme, dus, RDW zoek het maar uit.


Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 6-7-2006 om 19:23 uur.

en wat ik me nu afvraag, waarom denk je dat een crossmotor wel geschikt is om mee over het land te raggen en te springen over heuveltjes maar niet "veilig" genoeg () voor de openbare weg?

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 6-7-2006 om 19:26 uur.



Ik weet wel dat de rdw in zo'n geval niet veel meer uitzoekt en je geen kenteken krijgt als er geen fatsoenlijk framenummer in staat
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Jarco 6-7-2006 22:33 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
tuurlijk wel
motorkenteken kan zowiezo
mits het natuurlijk in een stuk originelere staat is als dit geval

of mag dat tegenwoordig niet meer ofzo (Heb ik iets gemist :$)

kijk eens op www.ishetgeenplaatje.nl
bij die vaak gestelde vragen
Staat zoiets van "mijn brommer blijkt een motor te zijn, wat nu"
En dan staat er uitgelegd hoe je alsnog een kenteken kan krijgen

volgens mij als je der gewone velgen banden in beunt en een tsx/er blok ofzo eronder hangt, licht eropzet
dan gewoon laten schouwen
dna zeg je gewoon van ja heb m zo gekocht, kan ik nix aan doen, hij rijd 50 en ik wil erop bromme, dus, RDW zoek het maar uit.


Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 6-7-2006 om 19:23 uur.

en wat ik me nu afvraag, waarom denk je dat een crossmotor wel geschikt is om mee over het land te raggen en te springen over heuveltjes maar niet "veilig" genoeg () voor de openbare weg?

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 6-7-2006 om 19:26 uur.



omdat er std geen toerenteller op zit?
licht?
toeter?
enz enz..
 
Frysk 6-7-2006 22:35 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]



omdat er std geen toerenteller op zit?
licht?
toeter?
enz enz..

toerenteller is niet verplicht
km teller ook niet
toeter ook niet
spiegels ook niet
licht daartegen wel weer..
 
giggitybyte
Jarco 6-7-2006 22:38 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]

toerenteller is niet verplicht
km teller ook niet
toeter ook niet
spiegels ook niet
licht daartegen wel weer..



toch wel raar dan dat de meeste brommers/motoren std uitgerust zijn met deze dingen voor de "veiligheid".
En het was maar een voorbeeld..Er zullen vast nog wel meer dingen zijn wat niet veilig is aan een crossmotor voor gebruik op de weg..

Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 6-7-2006 om 22:38 uur.
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 6-7-2006 22:49 Print reply

Posts: 10835
claxon is wel verplicht
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Harold 6-7-2006 22:56 Print reply

Posts: 1052
Een RM80 is toch een wedstrijdcrosser (iig voor op de crossbaan, of eigengebruik op eigen erf ofzo) als je die op motor kenteken wilt hebben, moet je een enduroframe(crossmotors die origineel al verlichting hebben en een kenteken) vinden waar een nummer in staat, in een crosser (voor wedstrijden en crossbanen enzo..) staat meestal geen of alleen een productie nummer

of heb ik dat nou verkeerd
 
Jarco 6-7-2006 22:57 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harold
Een RM80 is toch een wedstrijdcrosser (iig voor op de crossbaan, of eigengebruik op eigen erf ofzo) als je die op motor kenteken wilt hebben, moet je een enduroframe(crossmotors die origineel al verlichting hebben en een kenteken) vinden waar een nummer in staat, in een crosser (voor wedstrijden en crossbanen enzo..) staat meestal geen of alleen een productie nummer

of heb ik dat nou verkeerd



klopt
Zit ook geen verlichting enz op..Dus fatsoenlijk verzekeren kan je em niet
En laten schouwen zal ook wel lastig zijn aangezien dat ding aanmekaar gelast is.
 
benellifan 6-7-2006 22:57 Print reply
Posts: 1553
volgens mij zit er op crossers ook gewoon framenummer en goedkeuringsnummer
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
Jarco 6-7-2006 22:58 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
volgens mij zit er op crossers ook gewoon framenummer en goedkeuringsnummer



maar niet voor op de weg .

 
Harold 6-7-2006 23:04 Print reply

Posts: 1052
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
volgens mij zit er op crossers ook gewoon framenummer en goedkeuringsnummer


ik heb een cr250r van 1980 (zelfde bouwjaar ongeveer denkik) en die heeft idd een nummer in het balhoofd, maar dat is volgensmij een productie nummer en daar staat dan ook ergen bij: not for road use. het is wel een frame nummer, maar GEEN goedkeurings nummer

en op me yz250 staat geen nummer

en over dat schouw gebeuren... als je hem zegmaar als origineel rm80 laat schouwen, kan dat dus niet want dat is een motor( een brommer met 80 cc kun je ook zien als een motor, maar dat is oorspronkelijk wel een brommer en een rm dus niet)

En dat er nou 50cc onderzit zecht niet dat het een brommer is, maar gewoon een zelfbouw iets, en die kun je zowiezo niet schouwen
 
Thijs ZR50 6-7-2006 23:59 Print reply

Posts: 832
Dit lijkt me om te janken... moet je IETS TE veel aan doen, meer rijp voor de sloop imho.
 
Suzuki... Ride the wind of changes...
Florry 7-7-2006 0:10 Print reply

Posts: 1755
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijs ZR50
Dit lijkt me om te janken... moet je IETS TE veel aan doen, meer rijp voor de sloop imho.


je kan nog wel een aardig centje krijgen van de oudijzerboer
 
50 cc, jamarcol uitlaat, proma dempert, 20 mikuni spruitje(lomp is vet!) 14-47 twv, blij dat ik origineel rijd :-)
SavagePielk 7-7-2006 0:20 Print reply

Posts: 4562
wat intens zonde van die RM80... hoop dat je er veel moois van gaat maken!
 

Dit topic is 9220 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved