tsxj oran |
3-7-2006 21:20 |
Posts: 6498 |
|
|
oud |
|
spinechiller |
3-7-2006 21:42 |
Posts: 509 |
mja alsie warm is gebruiktie minder benzine, conclusie: kleinere sproeier
( 2 maten ofzow )
Dit bericht is gewijzigd door spinechiller op 3-7-2006 om 21:42 uur.
|
|
honda cr project... |
|
tsxj oran |
3-7-2006 21:43 |
Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: spinechiller
mja alsie warm is gebruiktie minder benzine, conclusie: kleinere sproeier
( 2 maten ofzow )
Dit bericht is gewijzigd door spinechiller op 3-7-2006 om 21:42 uur.
ik denk niet dat 2 maten het gaan doen, probeer eerst maar is 5 te zakken
|
|
oud |
|
Smetje |
3-7-2006 21:46 |
Posts: 43 |
dat ga ik zeker eens proberen !
tja ik heb gwn het sproeiertje gestoken die bij mijn kelk zat
alvast bedankt voor de reacties,
dus jullie denken niet dat het mijn cilinder is ?
|
|
|
|
tsxj oran |
3-7-2006 21:47 |
|
MT70-nolimit |
3-7-2006 22:17 |
Posts: 4322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: spinechiller
mja alsie warm is gebruiktie minder benzine, conclusie: kleinere sproeier
( 2 maten ofzow )
ja niet dus he, als ie warm is kan ie meer verbranden, dus wanneer ie kut loopt als ie warm is krijgt ie te weinig
|
|
gaat lang goed |
|
Kees de Jong |
3-7-2006 22:28 |
Posts: 1881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]
ja niet dus he, als ie warm is kan ie meer verbranden, dus wanneer ie kut loopt als ie warm is krijgt ie te weinig
Waarom zou ie meer kunnen verbranden?
|
|
7 seconden, of 21 gram |
|
RS_Patrick |
3-7-2006 22:53 |
Posts: 117 |
Als een motor koud is heeft een motor meer brandstof nodig omdat het verse mengsel an de koele onderdelen hecht (condenseert) en de lucht die de motor instroomt nog koud is waardoor deze meer zuurstof bevat per cc luch en je dus ok weer meer benzine nodig hebt.
Waarvoor denk je dat een Choke dient anders?
|
|
|
|
Smetje |
3-7-2006 22:54 |
Posts: 43 |
ja daar denk ik ook zo over
toch maar ff die kleinere sproeier proberen dan
|
|
|
|
Frutje |
4-7-2006 10:05 |
Posts: 812 |
groter nu dan toch ?
|
|
|
|
bikkeltje |
4-7-2006 10:46 |
Posts: 2380 |
nee want op et begin heb je de goede( de grotere) maar als ie warm is moet je een kleinere nemen. Kun je beter gewoon warm laten lopen op de choke
|
|
|
|
derbi-tuner |
4-7-2006 14:30 |
Posts: 2605 |
Ik heb dat ook bij mijn schakelbrommer tsx als die koud is is die gwn normaal maar naarmate die warmer loopt gaat die steeds beroerder lopen en trek niet meer en komt moeilijk in zijn toeren enzo
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
puch_master |
4-7-2006 14:39 |
Posts: 3429 |
controleer eerst de kleur van je bougi eens, als deze erg licht is dan moet je een grotere sproeier nemen, is de kleur erg donker dan moet je een kleinere sproeier nemen.
het kan ook zijn dat je zuiger(veren) versleten is, dan verliest hij z'n compressei als hij warm word omdat alles dan uitzet, dan trekt hij ook niet meer.
maar kijk als eerste maar eens naar je afstelling.
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
crosser10040 |
4-7-2006 18:48 |
Posts: 515 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch_master
controleer eerst de kleur van je bougi eens, als deze erg licht is dan moet je een grotere sproeier nemen, is de kleur erg donker dan moet je een kleinere sproeier nemen.
het kan ook zijn dat je zuiger(veren) versleten is, dan verliest hij z'n compressei als hij warm word omdat alles dan uitzet, dan trekt hij ook niet meer.
maar kijk als eerste maar eens naar je afstelling.
volgens mij wordt je compressie dan hoger
|
|
|
|
kaj |
7-7-2006 13:08 |
Posts: 67 |
Als sproeier, gasnaald niet goed zijn, Kijk dan naar je koppeling Strakkere trekveren, want de koppeling wordt warm en zet uit dus pakt vroeger aan, met strakkere trekveren wordt dit verholpen en pakt hij dus bij het goede toerental aan, maar probeer eerst je carb goed af te stellen.
|
|
|
|