Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - puch doet het niet goed

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 883 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #37782 - puch doet het niet goed
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1524 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bartisgek19 30-6-2006 19:04 Print topicpost
Posts: 3
ik heb een puch maxi met 70 cc 15 mm cabrateur sproeier 90 een power filter een snellere uitlaat en tandwielen 14 voor en achter 38 maar toch wil ie nie harder dan 65 kmu weet iemand wat ik kan doen om hem harder te laten lopen

Dit bericht is gewijzigd door bartisgek19 op 30-6-2006 om 19:05 uur.
 

-Bassie- 30-6-2006 19:10 Print reply

Posts: 6617
vertel duidelijk welke uitlaat je er op hebt.

vertanding 16/45 maken.

en anders een 18mm of groter er op zetten.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
bartisgek19 30-6-2006 19:19 Print reply
Posts: 3
het is een proma GP uitlaat
 
-Bassie- 30-6-2006 19:21 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartisgek19
het is een proma GP uitlaat



een proma gp uitlaat is een klote ding.

je kan beter een proma cc of een leo vince handmade krul kopen
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
fs180 30-6-2006 19:22 Print reply

Posts: 1346
rijd ie niet beter zonder filter dan? 90 lijkt me wat groot.
weet je wat voor 70cc je hebt?
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
fs180 30-6-2006 19:22 Print reply

Posts: 1346
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]



een proma gp uitlaat is een klote ding.

je kan beter een proma cc of een leo vince handmade krul kopen

gp is goed genoeg joh
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
-Bassie- 30-6-2006 19:24 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fs180
[...]

gp is goed genoeg joh



nee een GP is een 50cc uitlaat en er zit een standaart voor bocht op.

kijk maar in de FAQ zeggen ze ook dat je er eerst een 28mm voorbocht op moet lassen.


anders is het egt een rot uitlaat.


EDIT:

chek dit maar:

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/97

Dit bericht is gewijzigd door DT Project op 30-6-2006 om 19:24 uur.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
m_a_r_c_o 30-6-2006 19:31 Print reply

Posts: 6443
heb je je contactpuntjes al goed afgesteld?
 
Seat Leon 20vt
fs180 30-6-2006 19:33 Print reply

Posts: 1346
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]



nee een GP is een 50cc uitlaat en er zit een standaart voor bocht op.

kijk maar in de FAQ zeggen ze ook dat je er eerst een 28mm voorbocht op moet lassen.


anders is het egt een rot uitlaat.


EDIT:

chek dit maar:

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/97

Dit bericht is gewijzigd door DT Project op 30-6-2006 om 19:24 uur.


maar dan kan je er nog wel harder dan 65 mee rijden hoor, zeker met zon vertanding
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
ronnart 30-6-2006 22:24 Print reply
Posts: 44
@ DT Project:

Je kletst uit je nek! Proma cc is een Zgn. "optrek uitlaat" net als een leovincie. Deze uitlaten worden ook wel "lange uitlaten" genoemd. Een proma GP is een voorbeeld van een korte uitlaat, evenals bijvoorbeeld een Bullet. Dit zijn uitlaten om een hoge top mee te halen. Want die hebben een minder lang en minder dun expansie deeel!

Het hangt er gewoon compleet vanaf wat voor 70cc je hebt!
Als je een Kstar hebt, zul je idd niet harder gaan dan rond de 65, mits ongetuned. Mocht je een Airsel of iets degelijks hebben, dan is er wat mis idd.

Het kan van alles zijn: Verkeerde sproeier, ontsteking niet goed afgesteld, uitlaat vol met koolaanslag....Tja, het kan ongeveer alles zijn!

Je moet dus even wat duidelijker zijn!
 
fs180 30-6-2006 22:50 Print reply

Posts: 1346
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronnart
@ DT Project:

Je kletst uit je nek! Proma cc is een Zgn. "optrek uitlaat" net als een leovincie. Deze uitlaten worden ook wel "lange uitlaten" genoemd. Een proma GP is een voorbeeld van een korte uitlaat, evenals bijvoorbeeld een Bullet. Dit zijn uitlaten om een hoge top mee te halen. Want die hebben een minder lang en minder dun expansie deeel!

Het hangt er gewoon compleet vanaf wat voor 70cc je hebt!
Als je een Kstar hebt, zul je idd niet harder gaan dan rond de 65, mits ongetuned. Mocht je een Airsel of iets degelijks hebben, dan is er wat mis idd.

Het kan van alles zijn: Verkeerde sproeier, ontsteking niet goed afgesteld, uitlaat vol met koolaanslag....Tja, het kan ongeveer alles zijn!

Je moet dus even wat duidelijker zijn!


hoi ronnart

groetjes silver
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
bluefox 1-7-2006 10:37 Print reply

Posts: 699
Ik denk gewoon dat je sproeier te groot is, als je iets minder gas terug geef gaatie dan wel harder ? dan bedoel ik je rij volgas emn geef iets minder gas.
 
Meisjes laat je rok maar waaien de wind kan je toch niet naaien.
Salamander 1-7-2006 10:55 Print reply

Posts: 190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
vertel duidelijk welke uitlaat je er op hebt.

vertanding 16/45 maken.

en anders een 18mm of groter er op zetten.


 
Salamander 1-7-2006 10:56 Print reply

Posts: 190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
vertel duidelijk welke uitlaat je er op hebt.

vertanding 16/45 maken.

en anders een 18mm of groter er op zetten.


van 14/38 naar 16/45 zou 2km per uur schelen.
Tandwielen dus lekker laten zitten.
 
Salamander 1-7-2006 11:10 Print reply

Posts: 190
Heb je je banden maximaal opgepompt?
Hoe ziet je bougie eruit.
Welke kleur heeft je bovenste elektrode?
Welke kleur heeft je porselijnen gedeelte onder je elektrode (van je bougie?
Welke kleur heeft je buitenrand van je bougie?
En als je ontsteking goed staat dan kruipt het witte vlak net over de rand van je onderste elektrode van je bougie.
Is je zuiger niet versleten?
Zijn je pakkingen lek.
Uitlaat pakking kun je testen door als je je uitlaat dicht houdt moet de moter bij iets verhoogt toerental afslaan.
toerental iets verhogen doe je door je schroefje op je carb iets op te draaien.
Als je kop of voetpakking niet lek zijn is je cilinder kurkdroog zonder olie of iets.
Dus even de boel schoonmaken en een dag rijden dan kun je dat zo zien.
Voor je inlaatpakking geldt hetzelfde.
Gooi je powerfilter eraf, deze heeft bij mij nooit beter gewerkt dan een orgineel filter.
Moet je je orginele filter wel vergroten door het ronde gedeelte dat in het frame gaat ook tot die diameter te vergroten.
niet te veel dan gaat hij niet meer in het frame.
en als je in je frame kijkt waar je luchtfilter in gaat, moet je die 2 gaten groter maken, gewoon een zware schroevendraaier inzetten en wrikken.
Lopen je remmen aan?

 
driver004 1-7-2006 11:39 Print reply

Posts: 3418
met een gp op puch ga je slomer dan met een cc

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronnart
@ DT Project:

Je kletst uit je nek! Proma cc is een Zgn. "optrek uitlaat" net als een leovincie. Deze uitlaten worden ook wel "lange uitlaten" genoemd. Een proma GP is een voorbeeld van een korte uitlaat, evenals bijvoorbeeld een Bullet. Dit zijn uitlaten om een hoge top mee te halen. Want die hebben een minder lang en minder dun expansie deeel!

Het hangt er gewoon compleet vanaf wat voor 70cc je hebt!
Als je een Kstar hebt, zul je idd niet harder gaan dan rond de 65, mits ongetuned. Mocht je een Airsel of iets degelijks hebben, dan is er wat mis idd.

Het kan van alles zijn: Verkeerde sproeier, ontsteking niet goed afgesteld, uitlaat vol met koolaanslag....Tja, het kan ongeveer alles zijn!

Je moet dus even wat duidelijker zijn!


 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][

Dit topic is 1524 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved