Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tab gat afgebroken!!! Valt het nog te maken!?!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1062 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #3773 - tab gat afgebroken!!! Valt het nog...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2055 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

verwijderd 8-5-2002?17:35 Print reply
Posts: 4082
hoe is dat eigenlijk gebeurt? tapeind afbreken? spelen jullie voetbal met je blok ofzo?
 
-Markiej- 8-5-2002?19:38 Print reply

Posts: 1361
Nou.... kweet niet hoe dat is gebeurt....ik heb dat blok namelijk zo gekocht...ik heb van 2 blokken 1 goeie gemaakt....
 
Mijn ontlasting heeft een vloeibare vorm aangenomen...
larsmink 8-5-2002?22:07 Print reply
Posts: 41
ik vind honda mt/mb gewoon relaxste brommer omtezien maar verder zijn het gewoon klote brommer!!!!!!!.
 
Neonlampje 8-5-2002?22:12 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: larsnokia6210?mink

ik vind honda mt/mb gewoon relaxste brommer omtezien maar verder zijn het gewoon klote brommer!!!!!!!.

hejhejhej??!!
 
SIWWN 8-5-2002?22:19 Print reply
Posts: 7079
Quote:
Originally posted by: larsnokia6210?mink

ik vind honda mt/mb gewoon relaxste brommer omtezien maar verder zijn het gewoon klote brommer!!!!!!!.


ZIJN het gewoon klote BROMMER
Leer eerst maar eens te spellen
 
Rudy 8-5-2002?22:22 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: larsnokia6210?mink

ik vind honda mt/mb gewoon relaxste brommer omtezien maar verder zijn het gewoon klote brommer!!!!!!!.

ga je telefoon poetsen ofzo
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
solidsjakie 9-5-2002?08:49 Print reply

Posts: 2291
ok, ik ga ff ontopic, maar dit is wel ff belangrijk voor mij. Ik was namelijk heerlijk aan het scheuren op een weg tussen 2 grotere wegen in, dus een soort verbindings weg, en daar haal ik ff een stofzuiger in. Ik rem daarna af, sla af, en gjroioaerenh;evgreigvevarf. Brommer uit. Ik naar huis gesjouwd en zuiger+cilinder aan barrels, maar ik was al van plan om mn blok te reviseren en de pakkingen keerringen en lagers liggen op het postkantoor. Nu krijg ik alleen die ene bout in het midden van de koppeling niet los, is hier een truukje voor of moet dat met een speciale tang????????
 
wipe-out 9-5-2002?10:41 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Originally posted by: racingteamkerkenveld? solid

ok, ik ga ff ontopic


das dus niet ontopic. ontopic is dat gedoe over die tapeinden. maak dan ff een nieuw topic ofzo?
 
Blorn 9-5-2002?11:18 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: racingteamkerkenveld? solid

Nu krijg ik alleen die ene bout in het midden van de koppeling niet los, is hier een truukje voor of moet dat met een speciale tang????????


de probleem heb ik dus ook, en bij de fietsenmaker hebben ze de speciale dop die je er voor nodig hebt WEGGEGOOID!! :p
 
solidsander 9-5-2002?11:40 Print reply
Posts: 19
Quote:
Originally posted by: wipe-out?

das dus niet ontopic. ontopic is dat gedoe over die tapeinden. maak dan ff een nieuw topic ofzo?


heb ik al es geprobeert, maar dat lukt om een of andere vage reden dan weer niet.
 
Blorn 9-5-2002?11:57 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: kerkenveld?dl

Quote:
Originally posted by: wipe-out?

das dus niet ontopic. ontopic is dat gedoe over die tapeinden. maak dan ff een nieuw topic ofzo?


heb ik al es geprobeert, maar dat lukt om een of andere vage reden dan weer niet.


ehm... je hebt op dit moment 3 posts, waarvan twee in dit topic.... je zal wel veel hebben geprobeerd
 
-Michiel RS- 19-5-2002?00:48 Print reply
Posts: 2803
vuile smiegtjes hiero.

Mark -> slim dat je eerst niet ff dat blok had geinspecteerd !!

maar diz de oplossing:

(als je geluk hebt is het 1 van de 2 tapeinden die zo een busje eromheen hebben in het blok)
Als dat zo is kan je een moertje in dat gat inderin de cilinder doen (maat m6) en daar draai je je tapeind in vast, dan zit je tapeind dus in je cil ipv in je blok vast ! dit is niet erg omdat je zo toch de cilkop vast kan zetten.

Als dit toch niet lukt omdat je een amateur bent , gewoon een boormachine pakken enne met de goejje boor natuurlijk niet te diep boren , de goeie diameter en dan nieuw schroefdraad tappen met een tapsetje en dan moet je er een M8 tapeind in zetten, deze is wat dikker dan je M6 ( die heb je er nu in) en daarom moet je dat gat in je cilinder ook ff wat wijder borreh
 
Boerke [Mathieu] 28-3-2004 16:34 Print reply

Posts: 1501
het gat opboren naar bv m8

dan zo een speciale soort van schroef kopen

kzal het ff uitleggen

tis een soort draadeind van +/- een cm,

buitendiameter is m8

dan zit er een gat in met m6 schroefdraad

dus ff voor de duidelijkheid,

boor het gat op en tab er m8 schroefdraad in

dan schroef je er dat stukje draadeind in

en je kunt zo je boutje van m6 daar weer indraaien

tis maar een voorbeeld.

edit: srry kzat net te zoeken naar een topic over dat afgebroken cilinder tabgat, ff gezocht met de search en ik dacht dat dit hem was

kzie net aan de datum dat het hem niet was.

srry voor het reply'n op een oud topic..


Dit bericht is ge-edit door Boerke [Mathieu] op 28-3-2004 16:35
 
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront te kort kom!!
mikkel 28-3-2004 16:54 Print reply

Posts: 1587
eeej ik heb meschien wel een ideej doet mijn leraar altijd als er een leering een bout af heb gebrokken

hij pakt de start acu en zet de min op het blok en pakt een schroevendraaier en die zet tei dan op dout en tikt er evven met de tang tegen aan van de plus en de schroeven draaier zit vast aan de bout en ken je hem er zo uit draaien ik weet niet of dit makelijk is maar het is een iedeej
 
glaasje op laat je berijden
Marthin 28-3-2004 16:55 Print reply

Posts: 6164
ff uitboren, dan vloeibaar staal erin, en opnieuw uitboren en nieuw draad in tappen.
 

Dit topic is 2055 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved