Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - te groot naar te klein?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 848 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #37711 - te groot naar te klein?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1804 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yuri26 27-6-2006 20:13 Print topicpost
Posts: 64
ik heb gister een topic geplaatst over een te grote sproeier.(124)
vandaag heb ik er op aanraden van de brommerboer een kleinere (116) ingedaan.
ik had voor de zekerheid nog een paar kleinere gekocht.
nou wil de brommer (gpr) niet meer rijden.
hij loopt wel maar zodra ik gas geef valt hij uit.

 

Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 27-6-2006 20:14 Print reply

Posts: 13700
afstellen toch hea, 110,115,120 enz halen
 
yuri26 27-6-2006 20:17 Print reply
Posts: 64
is het niet zo dat ik beter rond die 124 kan zoeken
 
-Bassie- 27-6-2006 20:42 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yuri26
is het niet zo dat ik beter rond die 124 kan zoeken



doet je brom het met sproeier 124??

zo ja laat hem warm draaien en kijk wekle kleur je boegie is als hij nog warm is.

en zo niet kijk of hij dan wil starten al je je choke in houd.

en zo niet kijk of hij starten wil hals je de halft van je lucht aanzuiging dicht houd.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Leen 27-6-2006 21:13 Print reply

Posts: 26877
alstie uitvalt met vol gas heb je duidelijk een te kleine sproeier he....
 
yuri26 27-6-2006 21:28 Print reply
Posts: 64
dat dacht ik ook ja
ik ga straks 120 of 122 proberen
 
zundapp_rs 27-6-2006 21:30 Print reply

Posts: 682
en dan even kijken naar de kleur van je bougie, daar kan je veel aan zien. Waarom denk je trouwens dat 124 te groot is?
 
-Bassie- 27-6-2006 21:32 Print reply

Posts: 6617
wat is je setup daar kunnen we veel meer aan zien hoor.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
yuri26 27-6-2006 22:01 Print reply
Posts: 64
70 cc 17.5 dellorto
 
mblover 28-6-2006 16:02 Print reply

Posts: 5391
probeer eens tussen de 115 en de 130 een aantal sproeiers...

en je hebt geen valse lucht?

edit: heb je ori filter, schuimfilter of keienvanger?

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 28-6-2006 om 16:05 uur.

edit2: en welke uitlaat heb je

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 28-6-2006 om 16:05 uur.
 
Jarco 28-6-2006 17:06 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
probeer eens tussen de 115 en de 130 een aantal sproeiers...

en je hebt geen valse lucht?

edit: heb je ori filter, schuimfilter of keienvanger?

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 28-6-2006 om 16:05 uur.

edit2: en welke uitlaat heb je

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 28-6-2006 om 16:05 uur.



ori luchtfilter igg,,
 
JasperHonda 28-6-2006 17:25 Print reply

Posts: 658
er zit schroefje op...
beetje gas geven een aandraaien op de stand met meeste toeren
 
Honda Powah!
yuri26 28-6-2006 22:27 Print reply
Posts: 64
welk schroefje bedoel je? en wat bereik ik daar mee?
 
Jarco 28-6-2006 22:27 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yuri26
welk schroefje bedoel je? en wat bereik ik daar mee?



luchtschroef @ carb
 
yuri26 28-6-2006 22:30 Print reply
Posts: 64
en daarmee gaat ie beter lopen?
ik kan echt maar een klein beetje gas geven sinds de 116 sproeier
 
mblover 29-6-2006 14:43 Print reply

Posts: 5391
dus eerst de sproeier goed afstellen,
daarna ff met je gasnaald pielen,
dan pas luchtschroef.

sproeier is veruit het intressantste.
 

Dit topic is 1804 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved