SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
Ok pak de popcorn want dit wordt moeilijk....(voor mij iig)
Ik had dus 2 slangen (eiglk 3 maar die ene tel k nie mee)
-1 Mh rx.. met gleufjes aan de binnenkant )
-1 Nsr (plat van binnen)
3 pompen
-1Mhrx (met een geultje het aansluitingsstuk )
-2 (Nsr Met verdikkende stukjes op de aansluitingen)
(schroefdaat van de pompen was anders...)
1 Klauw
- MH rx (met een geultje in de aansluiting)
Ok eerst heb ik geprobeerd om de originele spullen van Mh rx te gebruik en... dat werkte maar de slang was te kort.
Dus toen heb ik de nsr slang gepakt... Dat wou ook prima..
Ik alles aangesloten en toen lukt het niet meer
Oorzaak: Je kon de remhendel niet helemaal indrukken omdat de ss controls in de weg zaten..
Nou toen heb ik de nsr pomp gepakt met de Mh rx slang en klauw... Dat wou ook wel...
Zette ik de slang erop ging het weer niet... nou daar heeeel veel mee gekloot en op een gegeven moment wou het wel..
Alles aangesloten en het lukte weer niet...
Oorzaak: Die verdikking en leiding zonder Gleuf gaf geen ruimte voor de vloeistof... Toen het wel werkte zaten de gaatjes van de slang en de aansluiting in de pomp precies tegenoverelkaar waardoor het wel n btje doorstroomde...
Dit had ik dus niet door terwijl ik dit allemaal aan het uitvoeren was dus waarschijnlijk heb ik alles tig keer herhaald waarbij het de ene keer wel lukte en de andere keer niet...
Nu zag ik dit vanochtend en dacht ik dus weer gewoon alles van de originele Mh rx aan te sluiten op de slang na... Maar toen had ik nog niet door dat die hendel niet verder in kon....
Dus ik moest een slang hebben met gleufjes maar langer...
en waar haal je die vandaan?:
STEVEY DAVIDSON!!!!!
Die erop gemonteerd met de nsr klauw... Lukte het weer niet...
Bleek dus dat de aansluiting in de Mh rx klauw een ander gleufje had dan die van de Chopper... Dus die ook omgewisseld en VOILA...: IK KAN NAAR DE HONDADAG
Samegevat was de oorzaak dus eigenlijk een luxeprobleem :lol:
Maar ik dank jullie allemaal voor de hulp en het delen van wijsheid...