Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - remklauw/pomp probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1108 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37705 - remklauw/pomp probleem
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2659 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Henk-88 27-6-2006 19:47 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steve 4takt
Wat een manier om 8 uur van je dag in beslag te nemen



Maar je steekt er weer een hoop van op

en wat voldoening uiteraard

Ik hoop dat verdere complicaties uitblijven.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Steve 4takt 27-6-2006 19:57 Print reply

Posts: 422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]


Maar je steekt er weer een hoop van op

en wat voldoening uiteraard

Ik hoop dat verdere complicaties uitblijven.


nou, dat dus niet ik kan je geen duidelijk verschil geven tussen de eerste 38 pogingen en succesvolle 39e poging..

Ja 1 ding geleerd, Hou altijd een slang op voorraad.. ik zwem nu in de remvloeistof, alles plakt en er zijn wel wat dingen die opnieuw gespoten mogen worden

Dit bericht is gewijzigd door Steve 4takt op 27-6-2006 om 19:57 uur.
 
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen
Henk-88 27-6-2006 20:14 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steve 4takt
[...]


nou, dat dus niet ik kan je geen duidelijk verschil geven tussen de eerste 38 pogingen en succesvolle 39e poging..

Ja 1 ding geleerd, Hou altijd een slang op voorraad.. ik zwem nu in de remvloeistof, alles plakt en er zijn wel wat dingen die opnieuw gespoten mogen worden

Dit bericht is gewijzigd door Steve 4takt op 27-6-2006 om 19:57 uur.


Tjaa, de volgende keer maar beginnen met de 39e poging hea

En maak een gallery aan van de verneukte en op te knappen onderdelen, dat geeft de burger moed
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Steve 4takt 27-6-2006 22:55 Print reply

Posts: 422
KUT KUT KUT et lukt niet....

Die zuigers gaan alleen maar weer heen en terug... nu zitten ze eigenlijk goed-> druk je de remhendel in... dan is de remkracht gelijk aan 'een aanlopend wieltje'

Ik heb hem net van binnen heeeeeeeeelemaal schoon gemaakt... die zuigers kunnen toch niet lekken ofzow? Ze gaan wel op en neer...
Wat doe ik in godsnaam fout?


Wie heeft er nog een linkse remklauw voor mij :-( maaknie uit welk merk... Ik wil naar de hondadag zaterdag...
 
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen
Leen 27-6-2006 22:57 Print reply

Posts: 26877
of je slang zit verstopt, of je pomp is gaar.
 
Steve 4takt 27-6-2006 23:04 Print reply

Posts: 422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
of je slang zit verstopt, of je pomp is gaar.



3 slangen geprobeer waarvan 2 rubber(1 nieuw) en 1 stalen omwikkeld..
3 pompen geprobeerd nsr, ns1, MH rx en die van die rx is ook nagenoeg nieuw... op de brommer zat maar een paar duizend km voordak em eraf gehaald had... (en neej niet gejat)
 
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen
Steve 4takt 28-6-2006 14:17 Print reply

Posts: 422
SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,

Ok pak de popcorn want dit wordt moeilijk....(voor mij iig)

Ik had dus 2 slangen (eiglk 3 maar die ene tel k nie mee)
-1 Mh rx.. met gleufjes aan de binnenkant )
-1 Nsr (plat van binnen)

3 pompen
-1Mhrx (met een geultje het aansluitingsstuk )
-2 (Nsr Met verdikkende stukjes op de aansluitingen)
(schroefdaat van de pompen was anders...)

1 Klauw
- MH rx (met een geultje in de aansluiting)


Ok eerst heb ik geprobeerd om de originele spullen van Mh rx te gebruik en... dat werkte maar de slang was te kort.

Dus toen heb ik de nsr slang gepakt... Dat wou ook prima..
Ik alles aangesloten en toen lukt het niet meer
Oorzaak: Je kon de remhendel niet helemaal indrukken omdat de ss controls in de weg zaten..

Nou toen heb ik de nsr pomp gepakt met de Mh rx slang en klauw... Dat wou ook wel...
Zette ik de slang erop ging het weer niet... nou daar heeeel veel mee gekloot en op een gegeven moment wou het wel..
Alles aangesloten en het lukte weer niet...
Oorzaak: Die verdikking en leiding zonder Gleuf gaf geen ruimte voor de vloeistof... Toen het wel werkte zaten de gaatjes van de slang en de aansluiting in de pomp precies tegenoverelkaar waardoor het wel n btje doorstroomde...

Dit had ik dus niet door terwijl ik dit allemaal aan het uitvoeren was dus waarschijnlijk heb ik alles tig keer herhaald waarbij het de ene keer wel lukte en de andere keer niet...

Nu zag ik dit vanochtend en dacht ik dus weer gewoon alles van de originele Mh rx aan te sluiten op de slang na... Maar toen had ik nog niet door dat die hendel niet verder in kon....

Dus ik moest een slang hebben met gleufjes maar langer...
en waar haal je die vandaan?:
STEVEY DAVIDSON!!!!!

Die erop gemonteerd met de nsr klauw... Lukte het weer niet...

Bleek dus dat de aansluiting in de Mh rx klauw een ander gleufje had dan die van de Chopper... Dus die ook omgewisseld en VOILA...: IK KAN NAAR DE HONDADAG

Samegevat was de oorzaak dus eigenlijk een luxeprobleem :lol:


Maar ik dank jullie allemaal voor de hulp en het delen van wijsheid...

 
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen

Dit topic is 2659 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved