Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - vivacity

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1262 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #37687 - vivacity
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1082 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

leopard 26-6-2006 18:04 Print topicpost
Posts: 5
ik heb een vivacity uit 2000
het ding heeft een hele tijd stilgestaan,en in het begin reed hij voor geen meter.heb de kopeling en de varia vervangen plus de uitlaat.na dat gedaan te hebben trok hij op als een tierelier,maar daarna viel hij terug in vermogen.de snelheid was hoogstens 10 a 15 km/h.het bleek wel dat de uitlaat helemaal dichtzat met rotzooi....
nu is mijn vraag,kan het dus inderdaad aan de sproeier liggen of is de hele carburateur kafrot....

 

freak-out 26-6-2006 18:05 Print reply

Posts: 419
Heb je hem wel afgesteld na dat je alles nieuw had? Zo te horen niet dus doe dat maar eerst eens
 
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen!
-Wheelie-Johie- 26-6-2006 18:44 Print reply

Posts: 2814
waarschijnlijk was dat 'hij trok als een tierelier' het einde van je cilinder, omdat je hem niet hebt afgesteld, dus je hebt een warmloper gehad en nu wildie nie zo hard meer
 
trots BMW e30 325i eigenaar
stivoman 26-6-2006 18:46 Print reply

Posts: 5353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
waarschijnlijk was dat 'hij trok als een tierelier' het einde van je cilinder, omdat je hem niet hebt afgesteld, dus je hebt een warmloper gehad en nu wildie nie zo hard meer


kan , hoeft niet

doe er een grotere sproeier enzo in

wat s nu je setup? en je oude
 
4 rings rule them all
Bruuns 26-6-2006 18:47 Print reply

Posts: 2213
hoe kon hij dan eerst wel goed hebben gelopen lieve schat, licht denk ik niet aan ze afstelling hoor
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
nielsje 89 26-6-2006 19:07 Print reply
Posts: 304
nee man, tis een ander probleem. als ie gewoon goed afgesteld is zeg maar. je hebt 8er bij je koppeling ook nog een verstelbare poulie als et ware, daar zit een drukveer in die weerstand bied. als je vario de riem opzij duwt, zakt hij in de poulie waardoor de vertanding gaat varieren. maar als je drukveer in die poulie te slap is, dan zakt hij te hard in de poulie en trekt hij in 1 keer als een scheet. dus je moet waarschijnlijk een andere (stevigere) drukveer. (je hebt cker een betere vario gehaal dan die erin zat?)
 
wreed
leopard 26-6-2006 20:06 Print reply
Posts: 5
maar zit een nieuwe drukveer in....

leopard
 
jeroen_50cc 27-6-2006 12:58 Print reply
Posts: 37
check je gewichtjes ook ff(klinkt als veeels te licht)... Rooie drukveer is het sterkst btw maar standaard is de standaard gewoon goed en kun je makkelijk hard genoeg mee gaan..
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 27-6-2006 13:04 Print reply

Posts: 10835
kijk eerst eens of je cilinder goed loopt voor je aan je koppeling begint.

Dus start hij goed, loopt hij goed stationair, komt hij goed en snel op toeren en loopt hij redelijk constant bovenin toerengebied
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
leopard 27-6-2006 21:58 Print reply
Posts: 5
heb de hele carburateur er nu uiliggen en ik zag dat er olie via de uitlaat liep
ik b=denk nu zelf dat de koppakking eruit ligt...
klere zooi...
leopard
 
leopard 5-7-2006 23:57 Print reply
Posts: 5
probleen is opgelost....het waren idd de gewichtjes bij de vario,er zijn er 2 van gesleten en ik heb er een nieuw setje in gezet.
ik heb ook tevens de koppaking vervangen

leopard
 

Dit topic is 1082 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved