Rive-MBX |
26-6-2006 14:06 |
Posts: 764 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MBX_cruiser
[...]
is een mbx50 ook niet legaal in nederland?
nee want het frame, blok, carburateur en uitlaat zijn niet nederlands goed gekeurd. want hij is hier nooit gemaakt
|
|
*zucht* |
|
christianos |
26-6-2006 14:15 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rive-MBX
[...]
nee want het frame, blok, carburateur en uitlaat zijn niet nederlands goed gekeurd. want hij is hier nooit gemaakt
hijs is gewoon nooit ingevoerd...
blok is hetzelfde als sh enzo.. dus de redenen die jij noemt zijn stierenschtijt..
ik bedoel.. nsr is tog ook nooit hier gemaakt ?
|
|
|
|
stoeptegel |
26-6-2006 14:16 |
Posts: 3085 |
Jonge, reageer neit zo op rive.HReageer gewoon normaal.
Maar wat ook heel belangrijk, koop een brommer die emteen goed iS.ben je iets meer kwijt, maar kan je meteen rijden enz.
|
|
80 cc ownatsj |
|
Rive-MBX |
26-6-2006 14:19 |
|
zundaapp |
26-6-2006 14:20 |
Posts: 134 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rive-MBX
[...]
ik wil niet veel zeggen maar ik heb mijn mbx naar het rdw gebracht om hem in te voeren en daar hebben ze de nummers van het blok, de uitlaat en de carburateur nagekeken en die waren niet nederlands goedgekeurd dus tis geen stierenscheit
had je der ff nsr zooi onder moeten gooien
en carb is zeker wel gelijk ....
100 procent zeker zelfs
|
|
zundaapp aka mb-gek |
|
christianos |
26-6-2006 14:22 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rive-MBX
[...]
ik wil niet veel zeggen maar ik heb mijn mbx naar het rdw gebracht om hem in te voeren en daar hebben ze de nummers van het blok, de uitlaat en de carburateur nagekeken en die waren niet nederlands goedgekeurd dus tis geen stierenscheit
dat komt niet omdat ze niet goed gekeurd zijn
in principe zijn ze goedgekeurd
alleen ze zijn nooit ingevoerd..
|
|
|
|
Rive-MBX |
26-6-2006 14:25 |
Posts: 764 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
dat komt niet omdat ze niet goed gekeurd zijn
in principe zijn ze goedgekeurd
alleen ze zijn nooit ingevoerd..
kan ook niet want ze voldoen niet aan de nederlandse maat staven want de uitlaat is ontgrenst en de carb is 13 mm ipv 12 mmm
|
|
*zucht* |
|
stoeptegel |
26-6-2006 14:37 |
Posts: 3085 |
carb van mb en nsr si ook 13 keihin
|
|
80 cc ownatsj |
|
christianos |
26-6-2006 14:46 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rive-MBX
[...]
kan ook niet want ze voldoen niet aan de nederlandse maat staven want de uitlaat is ontgrenst en de carb is 13 mm ipv 12 mmm
ER BESTAAT GEEN 13 MM KEIHIN CARB
dat is gewoon een HM16,6
en dat blok voldoet uitstekend aand e maatstaven
dat is gewoon een ori sh cilinder die erop geplakt zit
AAARRG
|
|
|
|
MBX_cruiser |
26-6-2006 16:19 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rive-MBX
[...]
kan ook niet want ze voldoen niet aan de nederlandse maat staven want de uitlaat is ontgrenst en de carb is 13 mm ipv 12 mmm
Is idd 16mm, alles 'GE2' op een std mbx50,
ik weet niet waar het precies voor staat, maar het gaat wel hard.
|
|
|
|
repsacje2ndedition |
26-6-2006 16:43 |
Posts: 198 |
ik rijd nu op een rs50 en het is idd een beetje minder dat ze zo op een motor lijken maar het vermogen niet waarmaken maargoed, het zijn mooie modellen, rijden lekker ( beetje wennen maar is echt goed te doen) en als je erop rijd is het zicht op de weg erg goed..
Als je opzoek bent naar een brommer en je houd van race modellen is een rs50 echt wat..
|
|
|
|
Anakin |
26-6-2006 16:50 |
Posts: 112 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
ER BESTAAT GEEN 13 MM KEIHIN CARB
dat is gewoon een HM16,6
en dat blok voldoet uitstekend aand e maatstaven
dat is gewoon een ori sh cilinder die erop geplakt zit
AAARRG
Wat moet ik aan een mbx doen om hem te kunnen laten goedkeuren dan?
|
|
Honda MB rulezz. |
|
Sypie_Honda |
26-6-2006 16:50 |
Posts: 13830 |
let wel op als je een oudere brommer koopt dat hij niet te erg afgetrapt is! die afgetrapten zijn meestal wel lekker goedkoop, maar je komt er snel genoeg achter dan goedkoop dan duurkoop word
ik raad je aan om een MB te kopen, en die niet ophogen, want daar word de wegligging hopeloos van.
ik heb zelf ook een MB en dat ding rijdt heerlijk, ik heb nog niet op een brommer gereden die lekkerder op de weg lag, al kwam een NSR aardig in de buurt.
er is jammer genoeg 1 minpunt aan de Honda blokjes, het linkerlagerhuis van de kurkas lager lubbert vaak uit. dit word miss 1x een kleine inverstering, maar dan kan je blokje ook heeel lang mee
maja, ik raad je toch aan om een Honda te kopen, omdat alles lekker stevig is aan die dingen, en je kan er aardig lomp mee omgaan voor dat het echt stuk gaat
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
benellifan |
26-6-2006 17:21 |
Posts: 1553 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
let wel op als je een oudere brommer koopt dat hij niet te erg afgetrapt is! die afgetrapten zijn meestal wel lekker goedkoop, maar je komt er snel genoeg achter dan goedkoop dan duurkoop word
ik raad je aan om een MB te kopen, en die niet ophogen, want daar word de wegligging hopeloos van.
ik heb zelf ook een MB en dat ding rijdt heerlijk, ik heb nog niet op een brommer gereden die lekkerder op de weg lag, al kwam een NSR aardig in de buurt.
er is jammer genoeg 1 minpunt aan de Honda blokjes, het linkerlagerhuis van de kurkas lager lubbert vaak uit. dit word miss 1x een kleine inverstering, maar dan kan je blokje ook heeel lang mee
maja, ik raad je toch aan om een Honda te kopen, omdat alles lekker stevig is aan die dingen, en je kan er aardig lomp mee omgaan voor dat het echt stuk gaat
daar geef ik je helemaal gelijk in honda's zijn topbrommers en gaan heel lang mee en de wegligging is gewoon heerlijk
|
|
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs |
|