Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Tips nodig bij zoektocht brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 667 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #37672 - Tips nodig bij zoektocht brommer
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2228 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rive-MBX 26-6-2006 14:06 Print reply

Posts: 764
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBX_cruiser
[...]


is een mbx50 ook niet legaal in nederland?



nee want het frame, blok, carburateur en uitlaat zijn niet nederlands goed gekeurd. want hij is hier nooit gemaakt
 
*zucht*
christianos 26-6-2006 14:15 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rive-MBX
[...]



nee want het frame, blok, carburateur en uitlaat zijn niet nederlands goed gekeurd. want hij is hier nooit gemaakt



hijs is gewoon nooit ingevoerd...

blok is hetzelfde als sh enzo.. dus de redenen die jij noemt zijn stierenschtijt..

ik bedoel.. nsr is tog ook nooit hier gemaakt ?
 
stoeptegel 26-6-2006 14:16 Print reply

Posts: 3085
Jonge, reageer neit zo op rive.HReageer gewoon normaal.
Maar wat ook heel belangrijk, koop een brommer die emteen goed iS.ben je iets meer kwijt, maar kan je meteen rijden enz.
 
80 cc ownatsj
Rive-MBX 26-6-2006 14:19 Print reply

Posts: 764
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]



hijs is gewoon nooit ingevoerd...

blok is hetzelfde als sh enzo.. dus de redenen die jij noemt zijn stierenschtijt..

ik bedoel.. nsr is tog ook nooit hier gemaakt ?


ik wil niet veel zeggen maar ik heb mijn mbx naar het rdw gebracht om hem in te voeren en daar hebben ze de nummers van het blok, de uitlaat en de carburateur nagekeken en die waren niet nederlands goedgekeurd dus tis geen stierenscheit
 
*zucht*
zundaapp 26-6-2006 14:20 Print reply
Posts: 134
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rive-MBX
[...]


ik wil niet veel zeggen maar ik heb mijn mbx naar het rdw gebracht om hem in te voeren en daar hebben ze de nummers van het blok, de uitlaat en de carburateur nagekeken en die waren niet nederlands goedgekeurd dus tis geen stierenscheit

had je der ff nsr zooi onder moeten gooien
en carb is zeker wel gelijk ....
100 procent zeker zelfs

 
zundaapp aka mb-gek
christianos 26-6-2006 14:22 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rive-MBX
[...]


ik wil niet veel zeggen maar ik heb mijn mbx naar het rdw gebracht om hem in te voeren en daar hebben ze de nummers van het blok, de uitlaat en de carburateur nagekeken en die waren niet nederlands goedgekeurd dus tis geen stierenscheit

dat komt niet omdat ze niet goed gekeurd zijn

in principe zijn ze goedgekeurd

alleen ze zijn nooit ingevoerd..
 
Rive-MBX 26-6-2006 14:25 Print reply

Posts: 764
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

dat komt niet omdat ze niet goed gekeurd zijn

in principe zijn ze goedgekeurd

alleen ze zijn nooit ingevoerd..


kan ook niet want ze voldoen niet aan de nederlandse maat staven want de uitlaat is ontgrenst en de carb is 13 mm ipv 12 mmm
 
*zucht*
stoeptegel 26-6-2006 14:37 Print reply

Posts: 3085
carb van mb en nsr si ook 13 keihin
 
80 cc ownatsj
christianos 26-6-2006 14:46 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rive-MBX
[...]


kan ook niet want ze voldoen niet aan de nederlandse maat staven want de uitlaat is ontgrenst en de carb is 13 mm ipv 12 mmm

ER BESTAAT GEEN 13 MM KEIHIN CARB

dat is gewoon een HM16,6

en dat blok voldoet uitstekend aand e maatstaven

dat is gewoon een ori sh cilinder die erop geplakt zit

AAARRG
 
MBX_cruiser 26-6-2006 16:19 Print reply

Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rive-MBX
[...]


kan ook niet want ze voldoen niet aan de nederlandse maat staven want de uitlaat is ontgrenst en de carb is 13 mm ipv 12 mmm


Is idd 16mm, alles 'GE2' op een std mbx50,
ik weet niet waar het precies voor staat, maar het gaat wel hard.

 
repsacje2ndedition 26-6-2006 16:43 Print reply

Posts: 198
ik rijd nu op een rs50 en het is idd een beetje minder dat ze zo op een motor lijken maar het vermogen niet waarmaken maargoed, het zijn mooie modellen, rijden lekker ( beetje wennen maar is echt goed te doen) en als je erop rijd is het zicht op de weg erg goed..

Als je opzoek bent naar een brommer en je houd van race modellen is een rs50 echt wat..
 
Anakin 26-6-2006 16:50 Print reply

Posts: 112
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

ER BESTAAT GEEN 13 MM KEIHIN CARB

dat is gewoon een HM16,6

en dat blok voldoet uitstekend aand e maatstaven

dat is gewoon een ori sh cilinder die erop geplakt zit

AAARRG


Wat moet ik aan een mbx doen om hem te kunnen laten goedkeuren dan?
 
Honda MB rulezz.
Sypie_Honda 26-6-2006 16:50 Print reply

Posts: 13830
let wel op als je een oudere brommer koopt dat hij niet te erg afgetrapt is! die afgetrapten zijn meestal wel lekker goedkoop, maar je komt er snel genoeg achter dan goedkoop dan duurkoop word

ik raad je aan om een MB te kopen, en die niet ophogen, want daar word de wegligging hopeloos van.

ik heb zelf ook een MB en dat ding rijdt heerlijk, ik heb nog niet op een brommer gereden die lekkerder op de weg lag, al kwam een NSR aardig in de buurt.

er is jammer genoeg 1 minpunt aan de Honda blokjes, het linkerlagerhuis van de kurkas lager lubbert vaak uit. dit word miss 1x een kleine inverstering, maar dan kan je blokje ook heeel lang mee

maja, ik raad je toch aan om een Honda te kopen, omdat alles lekker stevig is aan die dingen, en je kan er aardig lomp mee omgaan voor dat het echt stuk gaat
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
benellifan 26-6-2006 17:21 Print reply
Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
let wel op als je een oudere brommer koopt dat hij niet te erg afgetrapt is! die afgetrapten zijn meestal wel lekker goedkoop, maar je komt er snel genoeg achter dan goedkoop dan duurkoop word

ik raad je aan om een MB te kopen, en die niet ophogen, want daar word de wegligging hopeloos van.

ik heb zelf ook een MB en dat ding rijdt heerlijk, ik heb nog niet op een brommer gereden die lekkerder op de weg lag, al kwam een NSR aardig in de buurt.

er is jammer genoeg 1 minpunt aan de Honda blokjes, het linkerlagerhuis van de kurkas lager lubbert vaak uit. dit word miss 1x een kleine inverstering, maar dan kan je blokje ook heeel lang mee

maja, ik raad je toch aan om een Honda te kopen, omdat alles lekker stevig is aan die dingen, en je kan er aardig lomp mee omgaan voor dat het echt stuk gaat


daar geef ik je helemaal gelijk in honda's zijn topbrommers en gaan heel lang mee en de wegligging is gewoon heerlijk

 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs

Dit topic is 2228 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved