Quote:Oorspronkelijk gepost door: Harold
veel oude olie bij elkaar is zwart...dun laagje is gwoon doorzichtig (en nieuwe olie ook)
ow dan verklaart dat n hoop denk ik want t is nog nie zow heel lang geleden vernieuwd. maar ook op de tegel onder de brommer is het niet zwart ondanks die tegel al helemaal volgelopen is zegmaar omdat ie al n tijdje lekt maar k niet echt tijd had om naar te kijken
Quote:Oorspronkelijk gepost door: DT Project
tap eerst effe je olie af.
je haalt die kp er af.
je trekt het pinnetje er uit.
pakt keering er uit.
doet nieuwe keering er in.
doet er een nieuw pinnetje er in.
en gooi er nieuwe olie in(600ml).
die keering gaat heel snel lek elke 1000 km.
en als je koppelingsstift krom is is hij binnen 5 minuten rijden al weer lek.
ik heb ook een dt gehad, 4000 km gereden en dat ding heeft nog nooit ergens gelekt. koppelingstift is ook al eens krom geweest doordat de ketting dr af vloog. stift in de bankschroef weer recht gebogen en er weer in gedaan, is nooit gaan lekken
de politie is je beste vriend | Front tegen skoeters |
dus: stift eruit, keerring eruit, alles schoonmaken dat er geen vuil tussenzit, nieuwe keerring erin, nieuwe stift erin, alles in elkaar en rijden maar