RS_Patrick |
24-6-2006 22:18 |
Posts: 117 |
Misschien je membraam stuk geblazen, te veel druk zo als ik al zij, en dat zou dus heel goed een piep/fluit geluid kunnen maken.
Maar kijk nu eerst eens of hij vonkt.
|
|
|
|
Rugie |
24-6-2006 22:19 |
Posts: 511 |
als je het leest zal je tegenkomen ja hij vonkt niet zien baar wel duidelijk voelbaar.
En het komt egt nie van mn membraam egt uit mn uitlaat.
En voordat ik al aan mn ontsteking ging kloten ploftje hij al.
Er is trouwens niet mee gereden nadat hij slecht liep hooguit een paar keer 30 sec stationair.
Dit bericht is gewijzigd door Rugie op 24-6-2006 om 22:20 uur.
|
|
|
|
Rugie |
24-6-2006 22:45 |
Posts: 511 |
kan het niet aan mn cdi liggen ? want ik heb mn ontsteking op zijn vroegst gezet en ori...
|
|
|
|
Rugie |
24-6-2006 22:59 |
Posts: 511 |
Ik zat net rond te kijken kan het niet zijn doordat mn uitlaat onkoolt moet worden ???
|
|
|
|
RS_Patrick |
24-6-2006 23:55 |
Posts: 117 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rugie
Ik zat net rond te kijken kan het niet zijn doordat mn uitlaat onkoolt moet worden ???
Help altijd, Ontkolen gaat het beste als je een hete lucht verfbrander gebruikt.
Als hij niet goed vonkt dan is mischien je bougie kapot.
Probeer het eens zonder de bougiedop door het uiteinde van de kabel op ongeveer 5mm tot 10mm van het een goed masa punt te houden, normaal zou de vonk dan makkelijk nog moeten overspringen.
|
|
|
|
Uncle BLAM |
25-6-2006 6:27 |
Posts: 1025 |
ff voor de duidelijkheid, moet als je hem vervroeg de schroef tegen kant 1 of tegen kant 2 aan zitten ?
De spoel zit onder he
hoe dan ook hij zit nu ongveer int midden.
Dit bericht is gewijzigd door Rugie op 24-6-2006 om 22:03 uur.
Met de draai richting van het vliegwiel mee is verlaten en tegen de draai richting van het vliegwiel in is vervroegen
|
|
een BF teller is sneller |
|
tsxj oran |
25-6-2006 9:24 |
Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rugie
Ik zat net rond te kijken kan het niet zijn doordat mn uitlaat onkoolt moet worden ???
ik weet wat je bedoelt, klinkt een beetje als een kefje van een klein kut hondje, brommer van een vriend heeft het ook en waarschijnlijk is bij hem zijn ontsteking kapot aangezien hij op geen enkele stand meer normaal rijd
|
|
oud |
|
Rugie |
25-6-2006 12:25 |
Posts: 511 |
jah idd dat is precies het geluid het kan niet mijn cdi zijn ? en hou me graag op de hoogte hoe en wat met die vriend.
|
|
|
|
Rugie |
25-6-2006 12:35 |
Posts: 511 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS_Patrick
[...]
Help altijd, Ontkolen gaat het beste als je een hete lucht verfbrander gebruikt.
Als hij niet goed vonkt dan is mischien je bougie kapot.
Probeer het eens zonder de bougiedop door het uiteinde van de kabel op ongeveer 5mm tot 10mm van het een goed masa punt te houden, normaal zou de vonk dan makkelijk nog moeten overspringen.
massa punt is hier de bougie ?
|
|
|
|
tsxj oran |
25-6-2006 14:15 |
Posts: 6498 |
ik zat te denken bij hem aan dat de vervroeging van zijn ontsteking het niet meer doet
|
|
oud |
|
Rugie |
25-6-2006 14:17 |
Posts: 511 |
zou goed kunnen en kan je dat op de een of andruh manier testen ???
Misschien hem nog verder vervroegen dus stukje uitvrezen, misschien dat dat helpt..?
|
|
|
|
tsxj oran |
25-6-2006 14:23 |
Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rugie
zou goed kunnen en kan je dat op de een of andruh manier testen ???
Misschien hem nog verder vervroegen dus stukje uitvrezen, misschien dat dat helpt..?
nee dan loopt hij in lage toeren niet meer goed, ik ga het nakijken met de stroboscoop
|
|
oud |
|
Rugie |
25-6-2006 14:26 |
Posts: 511 |
k, zou ik ook veel aan hebben
kan een bougie met een Te hog hittegraad problemen opleveren ik heb nu 9
|
|
|
|
tsxj oran |
25-6-2006 14:27 |
Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rugie
k, zou ik ook veel aan hebben
kan een bougie met een Te hog hittegraad problemen opleveren ik heb nu 9
9 is wel erg hoog
|
|
oud |
|
Rugie |
25-6-2006 14:28 |
Posts: 511 |
en dat kan problemen opleveren ?
|
|
|
|