Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hydroform uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1064 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37640 - hydroform uitlaat
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10173 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

steven-o 24-6-2006 14:56 Print reply

Posts: 953
ja zo ongeveer wel, op sommige plekjes is ie iets groter, maar dan praten we over 1 of 2 mm
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
De Schout 24-6-2006 15:10 Print reply
Posts: 5327
heb je nog iets van een correctie toegepast, of heb je gewoon de omtrek berekend en die gebruikt?
 
tune tweak fiddle bang bummer
steven-o 24-6-2006 15:14 Print reply

Posts: 953
ja nou.. wel iets eraf gehaald, maar blijkbaar niet genoeg..
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
-simon- 24-6-2006 19:03 Print reply

Posts: 8211
mooi ding voor test ding
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
crossgek - Forum en Sales Moderator 24-6-2006 19:07 Print reply

Posts: 10560
vind losse connusen eigenlijk wel een stuk mooier
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
steven-o 24-6-2006 19:43 Print reply

Posts: 953
ligt eraan he, deze heeft maar 2 bochten, en zijn aardig scherp.. de volgende word 1 mooie vloeiende bocht. als ie maar goed presteerd he de volgende word iig stukken mooier, dan moet je nog maar ffies oordelen ik vind et allbei wel wat hebben, maar das natuurlijk persoonlijk he
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
mulder 24-6-2006 19:55 Print reply

Posts: 13701
dikke pijp man, lijkt net een proma voor puch/tomos
 
steven-o 24-6-2006 20:52 Print reply

Posts: 953
is dat positief of negatief
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
g4mer 24-6-2006 21:19 Print reply

Posts: 494
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
dikke pijp man, lijkt net een proma voor puch/tomos

lijtk er beetje op alleen dikker voor 70 bijv.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steven-o
is dat positief of negatief

en jah dat lijkt me positief
ik heb ook een proma voor tomos geinig pijpje doet ze werk nog netjes
 
steven-o 26-6-2006 22:03 Print reply

Posts: 953
nja, eerlijk gezegd hoop ik dat ie beter presteerd dan proma, niet dat proma slecht is maar iig bedankt voor de comlimenten tot nu toe! er word nu aan een ontwerp voor de volgende gewerkt!
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
T-Mon 26-6-2006 22:13 Print reply

Posts: 113
is het niet mogelijk om de bocht, en daarmee de hele "hals", mee te formen?? als je rekening houdt met het extra uitrekken van de buitenkant natuurlijk. ((krijg je een heel wazige vorm alsie plat is )) Kweet niet of t tijd scheelt, maar ziet er iig beter uit dan deze bocht.
is maar een idee, niet lang over nagedacht verder.
 
schijt aan, 't rijdt nog.
peaceandlove 26-6-2006 22:14 Print reply

Posts: 12
mooi gdaan steven
 
steven-o 26-6-2006 22:33 Print reply

Posts: 953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T-Mon
is het niet mogelijk om de bocht, en daarmee de hele "hals", mee te formen?? als je rekening houdt met het extra uitrekken van de buitenkant natuurlijk. ((krijg je een heel wazige vorm alsie plat is )) Kweet niet of t tijd scheelt, maar ziet er iig beter uit dan deze bocht.
is maar een idee, niet lang over nagedacht verder.


ik snap je niet helemaal, je boedoeld de vorm tot de flens bij de cilinder maken?

 
gpr tekoop! inbox voor foto's
Luc 26-6-2006 23:03 Print reply

Posts: 3590
Dit moet Lude/Neonlampje zien, die is hier gegarandeerd geïnteresseerd in..
 
steven-o 26-6-2006 23:22 Print reply

Posts: 953
haha, wattan? het verbaasd me trouwens dat lude dit nooit heeft geprobeert
 
gpr tekoop! inbox voor foto's

Dit topic is 10173 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved