dude, hoe kun je nou nooit op koude motor rijden?
en als je na 2 maanden je blok al kapot hebt dan is dat tog echt niet normaal, weet je zeker dat die bromboer wel te vertrouwen is?
ik heb bij mn tsx ook welleens dat als ik stilsta en ik wil m in zn een zetten hij nikd doet. dan dum ik m gewoon een meterje vooruit en terwijl die uitrolt in zn één. dan paktie m bij mij wel.
heb je dat al geprobeerd? succes ermee
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Maxx
ik heb bij mn tsx ook welleens dat als ik stilsta en ik wil m in zn een zetten hij nikd doet. dan dum ik m gewoon een meterje vooruit en terwijl die uitrolt in zn één. dan paktie m bij mij wel.
heb je dat al geprobeerd? succes ermee
heb ik al geprobeert
eesrt zand in het blok kapot
en nu dit het is gewoonweg rommel
Quote:Oorspronkelijk gepost door: nielsje 89
dude, hoe kun je nou nooit op koude motor rijden?
en als je na 2 maanden je blok al kapot hebt dan is dat tog echt niet normaal, weet je zeker dat die bromboer wel te vertrouwen is?
ik heb de daar gekocht
en nooit op koude motor gereden
en goed ingereden
niet egt goed ingereden... je rijdt een paar weken rustig in enzo, maar deze week ging je weer als een gek tekeer tegen de 110cc mtx van hans en hij was nog LANG NIET goed/redelijk ingereden dat weet ik zeker .
mr denk dat je tandwielen de vorige keer gewoon erg beschadigt zijn(zand int carter) en dat edje die niet heeft vervangen dus dat je tandwiel ofzo gewoon kapot is gegaan
niet egt goed ingereden... je rijdt een paar weken rustig in enzo, maar deze week ging je weer als een gek tekeer tegen de 110cc mtx van hans en hij was nog LANG NIET goed/redelijk ingereden dat weet ik zeker .
mr denk dat je tandwielen de vorige keer gewoon erg beschadigt zijn(zand int carter) en dat edje die niet heeft vervangen dus dat je tandwiel ofzo gewoon kapot is gegaan
hoe kun jij nouw bepalen of een brommer na een maand niet goed is ingereden ?
ik had hem na een week al dik over de 500 km
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning