Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - krukas doormidden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 910 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37570 - krukas doormidden
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb-gek 20-6-2006 16:57 Print reply

Posts: 10385
een keer aan het vliegwiel zitten beunen?
een gaar vleigwiel icm met een scheurtje in de krukas

slecht gemaakte krukas?

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 20-6-2006 16:59 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
een keer aan het vliegwiel zitten beunen?
een gaar vleigwiel icm met een scheurtje in de krukas

slecht gemaakte krukas?



het is suzuki dus slecht gemaakt kan niet, wss heeft de krukas ooit klap gehad oid

 
mb-gek 20-6-2006 17:00 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]


het is suzuki dus slecht gemaakt kan niet, wss heeft de krukas ooit klap gehad oid


zijn geen imi assen voor te krijgen?
en fabriekage fout kan altijd gebeuren


 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 20-6-2006 17:00 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

zijn geen imi assen voor te krijgen?
en fabriekage fout kan altijd gebeuren





voor die 80cclc blokken is niets te krijgen zelfs geen cilinders
 
Neonlampje 20-6-2006 17:03 Print reply

Posts: 14825
Ben wel benieuwd naar die fototjes
 
Jarco 20-6-2006 17:03 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
Ben wel benieuwd naar die fototjes



idd , iedereen loopt maar te discusseren terwijl er niet eens een foto is :P

 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 20-6-2006 17:03 Print reply

Posts: 17929
ik heb fotos zometeen binne, upload ze dan meteen
 
poesje 20-6-2006 17:12 Print reply

Posts: 156
ik heb dr dik 1,5 jaar mee gereje na revisatie beurt van 450 eurie en nergens last van gehad, iedere dag van school op een neer plus nog de nodige losse kilometers
 
IK BEN GEIL! wie ben jij...?
Maxx 20-6-2006 17:16 Print reply

Posts: 1367
het zou heel goed een fabrieksfout kunnen zijn want een krukas breekt niet zomaar.
 
Suzuki TS80X for live
poesje 20-6-2006 17:19 Print reply

Posts: 156
dr is met die revisatie wel een gelast.. omdat de lager op de krukas zou zijn ingesleten.. k denk dat die motor eikel m dan verneukt heeft..

 
IK BEN GEIL! wie ben jij...?
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 20-6-2006 17:20 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: poesje
dr is met die revisatie wel een gelast.. omdat de lager op de krukas zou zijn ingesleten.. k denk dat die motor eikel m dan verneukt heeft..



dat verklaard het hele verhaal

 
Maxx 20-6-2006 17:21 Print reply

Posts: 1367
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: poesje
dr is met die revisatie wel een gelast.. omdat de lager op de krukas zou zijn ingesleten.. k denk dat die motor eikel m dan verneukt heeft..



dan lijkt het me logisch dat dta de oorzaak is..
 
Suzuki TS80X for live
poesje 20-6-2006 17:22 Print reply

Posts: 156
mja houd dat dan zo lang, dat t pas na dik anderhalf jaar gaat breken want dr is wel gewoon intensief op gereden..

 
IK BEN GEIL! wie ben jij...?
mcdronkz 20-6-2006 17:22 Print reply

Posts: 32777
Krukaskever denkz
 
zundappchef 20-6-2006 17:23 Print reply

Posts: 4082
typies geval van


krukas kevers



kut dronkzzzz weer voor

t was wel mijn ideee





Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 20-6-2006 om 17:36 uur.
 
1000 v twin rotax biatch

Dit topic is 3067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved