Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #37568 - Brommervakantie naar Zwitserland
|
Pagina 10 van 12
|
Dit topic is 13125 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Stormpie |
24-6-2006 19:19 |
Posts: 89 |
|
|
Geeft u uw buurman aan? ;) |
|
customMT5 |
25-6-2006 3:52 |
Posts: 545 |
ja ben nu stoned en daar moet ik dan verplicht een maand mee kappe.
hopen dat ik van die abdullah's daar paar waterpijpen mag meeroken
|
|
!!! DUITS MT8 frame met papieren (betriebserlaubnis) gezocht !!! INBOX AUB |
|
daanmtx |
25-6-2006 8:41 |
Posts: 3759 |
Wat je nog zou kunnen overwegen is om bij sterk heuvelig landschap ietsjes vetter te smeren, dus een beetje 2t olie in de tank erbij te doen, just in case.
|
|
Honda VFR400R |
|
Stormpie |
27-6-2006 14:48 |
Posts: 89 |
|
|
Geeft u uw buurman aan? ;) |
|
jeffreyyy |
27-6-2006 14:50 |
Posts: 1634 |
|
|
|
|
Stegehuis |
28-6-2006 12:29 |
Posts: 1150 |
ik heb 3 80cc cilinders liggen, met allemaal een beetje schade.
1 heeft een smal klein krasje die volgens mj geen kwaad kan. niet diep en zit niet bij een spoelpoort ofzo (geen overmaat)
dan 1 die 1 kras heeft bij spoelpoort en steekt stukje uit, dus moet gehoond worden.
en dan de laatste met vierhoek bij de uitlaatpoort
Heb er natuurlijk maar 2 nodig, wat is jullie advies?
Ik ga er zowiezo nieuwe zuigers in doen.
Dit bericht is gewijzigd door Stegehuis op 28-6-2006 om 12:29 uur.
|
|
|
|
chineesboer |
28-6-2006 12:44 |
Posts: 3676 |
bind een minibike achterop voor het geval dat je pech krijgt
|
|
|
|
customMT5 |
28-6-2006 13:12 |
Posts: 545 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Stegehuis
ik heb 3 80cc cilinders liggen, met allemaal een beetje schade.
1 heeft een smal klein krasje die volgens mj geen kwaad kan. niet diep en zit niet bij een spoelpoort ofzo (geen overmaat)
dan 1 die 1 kras heeft bij spoelpoort en steekt stukje uit, dus moet gehoond worden.
en dan de laatste met vierhoek bij de uitlaatpoort
Heb er natuurlijk maar 2 nodig, wat is jullie advies?
Ik ga er zowiezo nieuwe zuigers in doen.
Dit bericht is gewijzigd door Stegehuis op 28-6-2006 om 12:29 uur.
ook nog ff een onbeschadigde 80 voor mij regelen, dat moet je doen!
|
|
!!! DUITS MT8 frame met papieren (betriebserlaubnis) gezocht !!! INBOX AUB |
|
Splendid |
28-6-2006 13:29 |
Posts: 8421 |
mijn advies..ga niet zo ver op vakantie met een mt/mb..maare..
ik zou de bovenste 2 cilinders nemen, niet die een met het vierkantje eruit..en wel eerst laten honen..en zorgen dat die dingen echt perfect lopen
|
|
Ik wil een onderwaterbeer!! |
|
daanmtx |
28-6-2006 14:13 |
Posts: 3759 |
Ik denk dat als je de tijd ervoor neemt, regelmatig een halfuurtje pauzeert, iets vetter smeert en je ketting e.d. in orde hebt je het gemakkelijk moet kunnen halen!
|
|
Honda VFR400R |
|
Stegehuis |
28-6-2006 14:51 |
Posts: 1150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Splendid
mijn advies..ga niet zo ver op vakantie met een mt/mb..maare..
ik zou de bovenste 2 cilinders nemen, niet die een met het vierkantje eruit..en wel eerst laten honen..en zorgen dat die dingen echt perfect lopen
echt onzin, als je gewoon een degelijke brommer hebt, met dus nu een originele motor. Kan je makkelijk een heel eind rijden. Ori 80 cilindes zijn wel betrouwbaar en heb 110cc malossi als reserve.
|
|
|
|
daanmtx |
28-6-2006 14:53 |
Posts: 3759 |
Vergeet dan niet juiste sproeiers mee tenemen als je die 110malossi erop zet?
|
|
Honda VFR400R |
|
Stegehuis |
28-6-2006 14:55 |
Posts: 1150 |
met 20 mik en sproei 150 loopt ie gewoon lekker, met die 20 mik loopt ie op heel veel cilinders alleen me sproei 150 lekker
|
|
|
|
KaWaReZ |
28-6-2006 15:00 |
Posts: 20582 |
over de grens die 80 eropknallen
anyway:
duitsland verplichte Nwegen
groene kaart
goede gedetailleerde kaart
eten/drinken
gereedschap (ivm gewichtsverdeling, inventariseer wie wat meeneemt)
goed slot, hoewel je in zwitserland in de bergen wel bijna overal alles gewoon los kan laten staan (kan daar gewoon nog)
reservebinnenband en bandenspul.
niet met oliepompje rijden, maar gewoon mengen. Zelf olie meenemen.
en zorg dat je een uur voordat het donker wordt al richting een camping rijdt. Snachts rijden met de brommer is levensgevaarlijk.
edit:
http://www.brommerforum.nl/showtopic/22868
Dit bericht is gewijzigd door KaWaReZ [Rezek] op 28-6-2006 om 15:03 uur.
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Stegehuis |
28-6-2006 18:25 |
Posts: 1150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
over de grens die 80 eropknallen
anyway:
duitsland verplichte Nwegen
groene kaart
goede gedetailleerde kaart
eten/drinken
gereedschap (ivm gewichtsverdeling, inventariseer wie wat meeneemt)
goed slot, hoewel je in zwitserland in de bergen wel bijna overal alles gewoon los kan laten staan (kan daar gewoon nog)
reservebinnenband en bandenspul.
niet met oliepompje rijden, maar gewoon mengen. Zelf olie meenemen.
en zorg dat je een uur voordat het donker wordt al richting een camping rijdt. Snachts rijden met de brommer is levensgevaarlijk.
edit:
http://www.brommerforum.nl/showtopic/22868
Dit bericht is gewijzigd door KaWaReZ [Rezek] op 28-6-2006 om 15:03 uur.
Hoeveel km reden jullie gemiddeld per dag?
|
|
|
|
Dit topic is 13125 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 10 van 12
|
|