Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Brommervakantie naar Zwitserland

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1016 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #37568 - Brommervakantie naar Zwitserland
Pagina 10 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 12974 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Stormpie 24-6-2006 19:19 Print reply
Posts: 89
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: customMT5
zie me edit hierboven ook nog wel nuttig mss.

jah jullie zien me nog voordat jullie weggaan, kom aanstaande vrijdag terug diplomauitreiking van me zussie


ik denk met jullie mee om er voor jullie nog een vette brommervakantie van te maken vind t heel stoer dat jullie dat doorzetten! zal voor mij herfstvakantie worden of volgend jaar met de motor


ow en je zei hierboven erges dat stegehuis de masterhondasleutelaar was hahahahahahaha goeiemiddag garage stegehuis uw beunwerk adres



Mooi, stegehuis goeiemiddag, ach zolang hij me MT laat lopen heb ik geen gezeik over ze gebeun! (offtopic) Koen dan zien we je vrijdag denk ik wel aangezien je over een tijdje mniet meer kan , hoe moet dat trouwens in Iran?
 
Geeft u uw buurman aan? ;)
customMT5 25-6-2006 3:52 Print reply

Posts: 545
ja ben nu stoned en daar moet ik dan verplicht een maand mee kappe.
hopen dat ik van die abdullah's daar paar waterpijpen mag meeroken
 
!!! DUITS MT8 frame met papieren (betriebserlaubnis) gezocht !!! INBOX AUB
daanmtx 25-6-2006 8:41 Print reply

Posts: 3759
Wat je nog zou kunnen overwegen is om bij sterk heuvelig landschap ietsjes vetter te smeren, dus een beetje 2t olie in de tank erbij te doen, just in case.
 
Honda VFR400R
Stormpie 27-6-2006 14:48 Print reply
Posts: 89
Goeie tip maar met één keer invetten moet ik toch wel weer een paar honderd kilometer mee kunnen rijden? We hebben nu alles bijna op orde, zijn momenteel de belangrijkste dingen aan het vervangen zoals ketting, kabels bla bla bla.... hebben alleen een klein probleempje met de cilinder (zitten aardige groeven in) maar dit kan verholpen worden!! Over zeven dagen is het zover en gaat de reis beginnen (in totaal zo'n 1700 kilometer)
 
Geeft u uw buurman aan? ;)
jeffreyyy 27-6-2006 14:50 Print reply

Posts: 1634
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stormpie
Goeie tip maar met één keer invetten moet ik toch wel weer een paar honderd kilometer mee kunnen rijden? We hebben nu alles bijna op orde, zijn momenteel de belangrijkste dingen aan het vervangen zoals ketting, kabels bla bla bla.... hebben alleen een klein probleempje met de cilinder (zitten aardige groeven in) maar dit kan verholpen worden!! Over zeven dagen is het zover en gaat de reis beginnen (in totaal zo'n 1700 kilometer)



succes voor ik dat zou doen ben ik al een paar euro's lichter .. ik vertrouw me nsr voor geen meter .. ketting is flink aant slijte en banden en cilinder vertrouw ik ook niet met deze afstelling
maar zeker cool dat je zoveel gaat rijden op je brommie, maak wel foto's en als het kan filmpjes is namelijk erg leuk om terug te zien.
ook al slaan ze nergens op ze geven toch betekenis
 
Stegehuis 28-6-2006 12:29 Print reply
Posts: 1150
ik heb 3 80cc cilinders liggen, met allemaal een beetje schade.

1 heeft een smal klein krasje die volgens mj geen kwaad kan. niet diep en zit niet bij een spoelpoort ofzo (geen overmaat)

dan 1 die 1 kras heeft bij spoelpoort en steekt stukje uit, dus moet gehoond worden.

en dan de laatste met vierhoek bij de uitlaatpoort


Heb er natuurlijk maar 2 nodig, wat is jullie advies?

Ik ga er zowiezo nieuwe zuigers in doen.


Dit bericht is gewijzigd door Stegehuis op 28-6-2006 om 12:29 uur.
 
chineesboer 28-6-2006 12:44 Print reply

Posts: 3676
bind een minibike achterop voor het geval dat je pech krijgt
 
customMT5 28-6-2006 13:12 Print reply

Posts: 545
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stegehuis
ik heb 3 80cc cilinders liggen, met allemaal een beetje schade.

1 heeft een smal klein krasje die volgens mj geen kwaad kan. niet diep en zit niet bij een spoelpoort ofzo (geen overmaat)

dan 1 die 1 kras heeft bij spoelpoort en steekt stukje uit, dus moet gehoond worden.

en dan de laatste met vierhoek bij de uitlaatpoort


Heb er natuurlijk maar 2 nodig, wat is jullie advies?

Ik ga er zowiezo nieuwe zuigers in doen.


Dit bericht is gewijzigd door Stegehuis op 28-6-2006 om 12:29 uur.



ook nog ff een onbeschadigde 80 voor mij regelen, dat moet je doen!
 
!!! DUITS MT8 frame met papieren (betriebserlaubnis) gezocht !!! INBOX AUB
Splendid 28-6-2006 13:29 Print reply

Posts: 8421
mijn advies..ga niet zo ver op vakantie met een mt/mb..maare..

ik zou de bovenste 2 cilinders nemen, niet die een met het vierkantje eruit..en wel eerst laten honen..en zorgen dat die dingen echt perfect lopen
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
daanmtx 28-6-2006 14:13 Print reply

Posts: 3759
Ik denk dat als je de tijd ervoor neemt, regelmatig een halfuurtje pauzeert, iets vetter smeert en je ketting e.d. in orde hebt je het gemakkelijk moet kunnen halen!
 
Honda VFR400R
Stegehuis 28-6-2006 14:51 Print reply
Posts: 1150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid
mijn advies..ga niet zo ver op vakantie met een mt/mb..maare..

ik zou de bovenste 2 cilinders nemen, niet die een met het vierkantje eruit..en wel eerst laten honen..en zorgen dat die dingen echt perfect lopen


echt onzin, als je gewoon een degelijke brommer hebt, met dus nu een originele motor. Kan je makkelijk een heel eind rijden. Ori 80 cilindes zijn wel betrouwbaar en heb 110cc malossi als reserve.
 
daanmtx 28-6-2006 14:53 Print reply

Posts: 3759
Vergeet dan niet juiste sproeiers mee tenemen als je die 110malossi erop zet?
 
Honda VFR400R
Stegehuis 28-6-2006 14:55 Print reply
Posts: 1150
met 20 mik en sproei 150 loopt ie gewoon lekker, met die 20 mik loopt ie op heel veel cilinders alleen me sproei 150 lekker
 
KaWaReZ 28-6-2006 15:00 Print reply

Posts: 20582
over de grens die 80 eropknallen

anyway:
duitsland verplichte Nwegen
groene kaart
goede gedetailleerde kaart
eten/drinken
gereedschap (ivm gewichtsverdeling, inventariseer wie wat meeneemt)
goed slot, hoewel je in zwitserland in de bergen wel bijna overal alles gewoon los kan laten staan (kan daar gewoon nog)
reservebinnenband en bandenspul.
niet met oliepompje rijden, maar gewoon mengen. Zelf olie meenemen.
en zorg dat je een uur voordat het donker wordt al richting een camping rijdt. Snachts rijden met de brommer is levensgevaarlijk.

edit:

http://www.brommerforum.nl/showtopic/22868



Dit bericht is gewijzigd door KaWaReZ [Rezek] op 28-6-2006 om 15:03 uur.
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Stegehuis 28-6-2006 18:25 Print reply
Posts: 1150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
over de grens die 80 eropknallen

anyway:
duitsland verplichte Nwegen
groene kaart
goede gedetailleerde kaart
eten/drinken
gereedschap (ivm gewichtsverdeling, inventariseer wie wat meeneemt)
goed slot, hoewel je in zwitserland in de bergen wel bijna overal alles gewoon los kan laten staan (kan daar gewoon nog)
reservebinnenband en bandenspul.
niet met oliepompje rijden, maar gewoon mengen. Zelf olie meenemen.
en zorg dat je een uur voordat het donker wordt al richting een camping rijdt. Snachts rijden met de brommer is levensgevaarlijk.

edit:

http://www.brommerforum.nl/showtopic/22868



Dit bericht is gewijzigd door KaWaReZ [Rezek] op 28-6-2006 om 15:03 uur.



Hoeveel km reden jullie gemiddeld per dag?
 

Dit topic is 12974 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 10 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved