Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - voordelen usd

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 961 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37548 - voordelen usd
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3052 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Valid 19-6-2006 22:02 Print reply

Posts: 658
minder onafgeveerd gewicht idd... maar voor de brommer is het alleen voor de looks... verschil merk je echt niet
 
mulder 19-6-2006 22:02 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vinnie-89
[...]


Je zwaarte punt zou dan hoger boven de grond liggen, als je dat bedoelt.

dat is toch alleen maar een nadeel?
usd vork is alleen maar zwaarder, alleen de bewegende delen zijn lichter
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 19-6-2006 22:20 Print reply

Posts: 10560
het schijnt ook een voordeel te zijn dat de grotere massa dichter bij het frame zit
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Palava 19-6-2006 22:22 Print reply

Posts: 2866
centraler zwaartepunt op fde motor, en een kleinere onafgeveerde massa aan de voorkant.

heeft idd bij een brommer niet veel effect. maar bij motoren kan ik me voorstellen dat het best wat uit maakt
 
Menu2t 19-6-2006 22:27 Print reply

Posts: 2815
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
het schijnt ook een voordeel te zijn dat de grotere massa dichter bij het frame zit



dat bedoelde ik ,,
 
NSR Supersprint special!
Valid 19-6-2006 22:29 Print reply

Posts: 658
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Airsal70ccDt
[...]



dat bedoelde ik ,,


misschien een idee om meteen te zeggen wat je bedoelt
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 19-6-2006 23:03 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
[...]


volgens mij is het alleen slapper, omdat ie bij een usd tege de keering aandauwt. en bij een normale dauwt ie tege de binnenpoot aan.
maja zulle ze wel iets op bedacht hebben



wat bedoel je hiermee?
wat duwt er tegen de keerring aan?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Johnny B 19-6-2006 23:07 Print reply

Posts: 8381
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
het schijnt ook een voordeel te zijn dat de grotere massa dichter bij het frame zit

het gaat ook heel erg om de keringen die nu langer mee gaan
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
BSTS 19-6-2006 23:14 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Airsal70ccDt
[...]


indd dankje


[...]



zodat je minder gewicht in de kroonplaat hebt zeker?


beter reageer ff nuttig en vouw je ogen open en lees beter !
en ik bedoelde het gewicht ( zwaartepunt ) dicht aan de grond houden/
 
sprintjah
HersenSpinsel 19-6-2006 23:16 Print reply

Posts: 2984
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MC Beuner
[...]



vieze gsm of derbi voorpoten zeker..

wp van ktm heerst



hehe idd, showa kut kwaliteit is niet echt te vergelijken met dure ktm vork
 
HPT www.derbi-club.com!
Menu2t 20-6-2006 19:29 Print reply

Posts: 2815
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]


beter reageer ff nuttig en vouw je ogen open en lees beter !
en ik bedoelde het gewicht ( zwaartepunt ) dicht aan de grond houden/



en dan nog spreek je jezelf tegen, de zogenaamde dikkere onderpoten die tegen het frame aanzitten, zijn zwaarder.

@ valid: was mischien wel makkelijker geweest jah. kom wel vaker niet uit me woorden ( mischien herken je t)
 
NSR Supersprint special!

Dit topic is 3052 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved