een malossi 70 voor nsr (met prestigio uitlaat) bijvoorbeeld: die heeft een powerband van 7000 tot 12000 toeren.
is ie dan gemaakt op 7000 toeren of op 12000 toeren. dat wil ik weten
tot de 12k??? die van mij gaat wel verder hoor en niet alleen in zn vrij
Hij kan best meer toeren draaien maar vermogen leveren doet hij toch niet meer
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
de powerband eindigt waar de toeren ook eindigen dus...
dat is niet zo, want de powerband is het toeren gebied waar de motor echt in trekt.
BV. mijn 80cc trekt echt goed tuzen de 8.000 en de 11.000 tpm maar als ik wil kan ik hem ook wel tot de 12.500 krijgen maar dan zit ik wel buiten de powerband. en word het vermogen al weer minder.
>80cc watergekoelt>6 versnellingen>28mm keihin carbarateur>Getunede cilinder, kop, uitlaat >Topsnelheid max 135 km/u gemeten voor meerder auto\'s
Die pk/toeren grafieken die op die Dyno banken worden gemaakt geven meestal de toerentallen van de roller van die bank aan hoor, en niet van de brommer.
kun je wel terug rekenen
maar bij mijn pa zijn motor stond er ook gewoon krukastoerental was op een fuchs bank geloof ik
mischien dat hij dat zelf al terug rekend