Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - puch 70cc cilinder 15mcarb doet zwaar raar

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 999 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #37482 - puch 70cc cilinder 15mcarb doet zwa...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2083 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Supermotania 14-6-2006 19:34 Print reply

Posts: 340
Contactpunten eens goed afstellen en de condensator vervangen.
 
Derbi Senda X-treme 80cc MHR..
jajaaah 14-6-2006 19:39 Print reply
Posts: 168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tomasberends
mijn sproeier is 74 nog nieuwe pakking en ik zou nie weten waar ie valse lucht zou moeten zuigen



ik rijd met 70cc en een 12mm en rijd nu met sproeier 78 en die is nog te klein dus ik denk jouwe helemaal dan met je 15mm

suc6
 
-alex_m- 14-6-2006 21:22 Print reply
Posts: 146
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
condensator verrot? dan loopt ie koud perfect en warm gaat ie stotteren en valt ie uit.
dan krijg je hem niet meer aan totdat ie een beetje afgekoeld is.



wat hij zegt ik weet zeker dat het je condensator is. koop die nieuw en koop er meteen nieuwe contactpunten bij. ( wel van bosch die imitatie is zooi)
 
50cc crosser 14-6-2006 21:44 Print reply

Posts: 1866
ik had mijn puch
70cc snel
15mm bing
mengverhouding 1:40
leo vinci hm
sproeier 80


dus
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
ronnart 15-6-2006 8:11 Print reply
Posts: 44
Er moet idd een grotere sproeier !
Dat is misschien het probleem, aangezien er met een te kleine sproeier te weinig benzine in je cilinder komt, waardoor hij te heet wordt.

Wat het ook kan zijn is dat je voorontsteking te vroeg staat. Hierdoor wordt je cilinder/uitlaat veel te warm.
Dat kun je veranderen door aan de grondplaat te draaien.
1.2 mm moet goed zijn voor jou setup.

En beter meng je zelf even ipv 1:50 te kopen!
Tank een jerrycan (5liter) euro 95 en koop een fles 2takt olie.
Dan meng je zelf gewoon 1:35. Dat is ook beter voor je cilinder.
(Minder slijtage enzo)
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 15-6-2006 10:04 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronnart
Er moet idd een grotere sproeier !
Dat is misschien het probleem, aangezien er met een te kleine sproeier te weinig benzine in je cilinder komt, waardoor hij te heet wordt.

Wat het ook kan zijn is dat je voorontsteking te vroeg staat. Hierdoor wordt je cilinder/uitlaat veel te warm.
Dat kun je veranderen door aan de grondplaat te draaien.
1.2 mm moet goed zijn voor jou setup.

En beter meng je zelf even ipv 1:50 te kopen!
Tank een jerrycan (5liter) euro 95 en koop een fles 2takt olie.
Dan meng je zelf gewoon 1:35. Dat is ook beter voor je cilinder.
(Minder slijtage enzo)


1:35 is wel heel erg enthousiast imo.

 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
tomasberends 15-6-2006 11:29 Print reply
Posts: 8
eeuh fraagjuh wat is een condensator want van de onsteking snapk geen zak
 
tomasberends 15-6-2006 11:29 Print reply
Posts: 8
ow en ik heb nu een warmtegraad 7 bouzie en hij doet het al beter maar no nie helemaal
 

Dit topic is 2083 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved