THOMASJEUHHH |
13-6-2006 18:39 |
Posts: 4159 |
welke as? van je schakelpook? ik raad het je niet aan,,
ma warom zou je doen?
beter trek je koppelingskap los
|
|
bwoaahhppp,,.. |
|
S1lv3r |
13-6-2006 18:40 |
Posts: 5213 |
de kering kun je als ik die tekening zo zie, van buitenaf wel vervangen, en dat erin en eruit trekken, dat is normaal (het moet natuurlijk niet te gek worden :P)
|
|
|
|
bereheer |
13-6-2006 18:40 |
Posts: 1901 |
opzich geeft dat niet veel, ik heb 't ook altijd gehad bij m'n mt
die kering kun je makkelijk van buitenaf vervangen, je draait gewoon twee kleine parkertjes (houtschroefjes) in de keerring en kun je de kering aan die parkertjes met een tang eruit trekken, een nieuwe kun je er dan gewoon induwen
|
|
bloaze manne, meej diene woage! |
|
Teunis |
13-6-2006 18:44 |
Posts: 1073 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bereheer
opzich geeft dat niet veel, ik heb 't ook altijd gehad bij m'n mt
die kering kun je makkelijk van buitenaf vervangen, je draait gewoon twee kleine parkertjes (houtschroefjes) in de keerring en kun je de kering aan die parkertjes met een tang eruit trekken, een nieuwe kun je er dan gewoon induwen
En deze kering kan er neem aan dan ook zo intikken.
Kan het ook over zijn als ik ipv 15w40 in doe 10w40, is het dan over
|
|
|
|
S1lv3r |
13-6-2006 18:44 |
Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Teunis
[...]
En deze kering kan er neem aan dan ook zo intikken.
Kan het ook over zijn als ik ipv 15w40 in doe 10w40, is het dan over
nee, gewoon die kering vervangen
|
|
|
|
-Bassie- |
13-6-2006 18:49 |
Posts: 6617 |
gewoon die keering vervangen ben je gelijk klaar met dat gezeik.
en doe het dan met de manier van de parkertjes.
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
Frutje |
13-6-2006 18:49 |
Posts: 812 |
keerrring vervangen is niet zo veel werk, mits je die pook eraf krijgt, wah mij dus niet lukt
|
|
|
|
Teunis |
13-6-2006 18:51 |
Posts: 1073 |
maakt uit of ring nr. 11 zo krom is als een hoepel, deze ring kan ook vrij bewegen tussen dse kkering en borgring, gewwon veel speling bedoel ik.
en welke keering moet ik hebben
Dit bericht is gewijzigd door Teunis op 13-6-2006 om 18:53 uur.
|
|
|
|
Inox |
13-6-2006 18:55 |
Posts: 271 |
Zolang die ring de keering niet beschadigd maakt het niet uit. Vraag maar aan brommerboer welke kering je nodig hebt (die weet het normaal wel).
|
|
gpr owner, ex mtx: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/528/ |
|
Derbi-Vokay |
13-6-2006 19:22 |
Posts: 423 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Inox
Zolang die ring de keering niet beschadigd maakt het niet uit. Vraag maar aan brommerboer welke kering je nodig hebt (die weet het normaal wel).
er sttat gewoon eennummer op de keering zelf..
|
|
snowboard is beter!! |
|
Teunis |
14-6-2006 10:37 |
Posts: 1073 |
Maar waar komt eigenlijk die speling vandaan, is dat gewoon dat tussen de brogringen nr 2 en 12 , te veel ruimte zit?
|
|
|
|
Henk-88 |
14-6-2006 10:49 |
Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Teunis
Maar waar komt eigenlijk die speling vandaan, is dat gewoon dat tussen de brogringen nr 2 en 12 , te veel ruimte zit?
1 tot 2mm speling lijkt mij geen probleem. Zorg voor goede materialen altijd; dus de ring vervangen door eentje die de goede (ori-) maat heeft is ok. Keerring vervangen ook. Neem maar de voorgeschreven blokolie.
Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 14-6-2006 om 13:23 uur.
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
richard3 |
14-6-2006 10:56 |
Posts: 5198 |
op die hele as zit idd wat speling
das normaal bijna elk honda blok heeft het
niks om je druk over te maken iig
die keerring moet je er uithalen(niet slopen) en meenemen naar de brommer winkel
met een beetje een slechte zaak zullen ze de zooi wel weer moeten bestellen dus kan je niet rijden
wat je ook kan doen is ff in de faq kijken
daar staat ook welke keerring waar moet kan je er heen rijden en dan vragen of ze hem hebben
zo nee bestel je em ff
|
|
op naar de grote brommers |
|