Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Kawa ar50 wil niet stationair lopen.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 927 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37418 - Kawa ar50 wil niet stationair lopen...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2512 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rinno 10-6-2006 17:29 Print topicpost

Posts: 189
Mijn kawa ar50 wil niet stationair lopen, Er zat vloeibare pakking als voet en kop pakking tussen, Deze heb ik toen vervangen voor goeie pakkingen. Ik heb er ook meteen een nieuwe zuiger in gedaan.
Maar hij wil nou nog steeds niets stationair lopen, heb de stationairs schroef ook al op alle standen geprobeerd. Het enige is dat er bij de carb nog geen goede pakking zit, Hier zit nog oude vloeibare pakking tussen, maar hij liep hier eerst ook gewoon goed mee.

Nog een vaag iets is dat hij 2 weken terug (toen liep die nog goed)niet wilde starten, Ik heb er toen een nieuwe bougie ingedraaid en het probleem was verholpen, Vanmiddag wilde die weer niet starten en heb ik de oude bougie weer eens geprobeerd, Toen wilde die wel starten(met choke erop).
 

cmtheman 10-6-2006 17:33 Print reply

Posts: 2710
gewoon nieuwe bougie kopen, en misschien carb. afstellen
dus als hij niet wil starten beetje met sproeier kloten, je kan ook de luchtschroef in en uit draaien, daar kan kan hij beter van gaan lopen
 
ZAC #802, KNMV #82
Rinno 10-6-2006 17:35 Print reply

Posts: 189
Heb al een nieuwe bougie gekocht, En hij wil wel starten, maar hij blijft niet lopen
 
cmtheman 10-6-2006 17:39 Print reply

Posts: 2710
draai je stationairschroef helemaal in, en je luchtschroefje wat uit, moet helpen (terwijl hij loopt, dan weet je meteen of hij op een gegeven moment lekker loopt)
maar ik zou er een ietswat grotere sproeier indoen
als je ff hebt gereden meteen je bougie eruit halen en kijken wat voor kleur hij heeft (zwart en nat is te grote sproeier, en wit is een te kleine)
 
ZAC #802, KNMV #82
Dennis van Mook 10-6-2006 17:43 Print reply

Posts: 939
Krijg je niet ergens anders valse lucht ?
 
Henk-88 10-6-2006 17:46 Print reply

Posts: 26703
Als je aan het afstellen wilt beginnen, kan ik je aanraden alle errors eerst te verhelpen.
Zorg eerst voor de goede afdichting en afsluiting van carb naar cilinder en check de rest. Eerder afstellen heeft weinig zin.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Rinno 10-6-2006 18:59 Print reply

Posts: 189
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennis van Mook
Krijg je niet ergens anders valse lucht ?


Zou valse lucht bij de carb kunnen krijgen.
Maar kan ik hier gewoon weer vloeibare pakkin tussen doen?
 
cmtheman 10-6-2006 19:24 Print reply

Posts: 2710
beter stoffen pakking

 
ZAC #802, KNMV #82
Rinno 10-6-2006 19:36 Print reply

Posts: 189
waar kan ik deze nog krijgen dan voor de ar50?

En heb net weer ff stukje gereden
en liep al weer aardig goed stationiar(heb de stationair helemaal ingedraaid en de lucht beetje uit)Maar toen na een tijdje ging die ineens heel hard stationair draaien, dus ik die brommer uit doen, stationair weer stukje uitgedraaid, en toen liep die ineens weer normaal 2000 toeren. Heb de brommer toen weer aan de kant gezet en toen begon me carbarateur weer te overstromen, ene keer gooit die de benzine aan de onderkant er uit andere keer aan de zijkant van de vlotterbak.
Als ik de benzine kraan dicht draai is het goed,maar zodra ik 'm weer opendraai gaat het weer stromen.
Nja, eerst maar es een pakking bij de carb stoppen


Dit bericht is gewijzigd door Rinno op 10-6-2006 om 19:37 uur.
 
erwin fs1 10-6-2006 20:23 Print reply

Posts: 897
kan je vlottertje nog wel normaal op en neer??
 
vake bej te bange....
Kawa power 10-6-2006 21:06 Print reply
Posts: 41
zit er wel een goeie ring tussen spruitstuk en carb? dat probleem had ik laatst ook maar toen had ik er wat van dat witte tape tussen gedaan en toen wast goed
 
Rinno 10-6-2006 21:09 Print reply

Posts: 189
Die ring zit gewoon tusen de aansluiting van de carb en het spruit?
dan zal ik dat ook is gaan nakijken

Dit bericht is gewijzigd door Rinno op 10-6-2006 om 21:09 uur.
 
Kawa power 10-6-2006 21:11 Print reply
Posts: 41
ja, maar dat zie je van zelf wel, die ring zit onder de bout die je vast moet draaien als je de carb wil vast zetten.
 
Rinno 11-6-2006 13:17 Print reply

Posts: 189
Heb net ff de carb opengehaald om dat lekken te achterhalen.
Nou vielen er zodra ik de vlotter bak er afhaalde 2 onderdelen uit.
maar hoe moet ik deze weer terug zetten? (foto's)
En ik heb het probleem nou nog steeds niet gevonden.
Dat staafje waar mee de vlotterbeweegt zit gewoon los, deze kan ik er gewoon zo uitschuiven, hoort dit zo?

Foto's
http://img89.imagesh...8407/hpim07915bl.jpg

http://img97.imagesh...4213/hpim07895ny.jpg
zit dit zo goed, met de punt naar beneden?
 
Hardstyle 11-6-2006 13:56 Print reply

Posts: 1077
Dat staafje kan er niet uit zodra je je vlotterbak weer monteerd..

En die vlotternaald met de punt erin, dus naar boven (als je de carb normaal houd)
 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
cmtheman 11-6-2006 14:05 Print reply

Posts: 2710
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rinno
Heb net ff de carb opengehaald om dat lekken te achterhalen.
Nou vielen er zodra ik de vlotter bak er afhaalde 2 onderdelen uit.
maar hoe moet ik deze weer terug zetten? (foto's)
En ik heb het probleem nou nog steeds niet gevonden.
Dat staafje waar mee de vlotterbeweegt zit gewoon los, deze kan ik er gewoon zo uitschuiven, hoort dit zo?

Foto's
http://img89.imagesh...8407/hpim07915bl.jpg

http://img97.imagesh...4213/hpim07895ny.jpg
zit dit zo goed, met de punt naar beneden?


dat puntje moet je carburateur inwijzen, dus als je hem normaal hebt zoals hij op je blok zit moet de punt omhoog wijzen.

dat pennetje van je vlotter kan zo los zitten, als je je vlotterbak erop doet kan hij er niet uit.

en vor de rest pakkingen erop doen overal en dan moet het goedkomen
 
ZAC #802, KNMV #82

Dit topic is 2512 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved