Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - afstelling nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 754 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37281 - afstelling nsr
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1776 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

richard3 12-6-2006 16:34 Print reply

Posts: 5198
op mun ori doet et membraan et wel
dus :S

 
op naar de grote brommers
Travel Fast 13-6-2006 8:39 Print reply

Posts: 486
Mmm, ook leuk, na membraam vervangen door origineel met carbon kleppen en sproeier op 115 gezet, rijd ie 95 km/u(op de teller van NSR zelf)!?.

Bijzonder, want met 85 sproeier leek ie ook goed te rijden (75 km/u). Wel opvallend is dat de warmte meter na een uur rijden op het midden staat (was niet . Die extra toeren produceren dus een hoop extra warmte.
 
| Front tegen skoeters | CBR150R soon in holland
nsrracer 13-6-2006 8:43 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Travel Fast
Wel opvallend is dat de warmte meter na een uur rijden op het midden staat (was niet . Die extra toeren produceren dus een hoop extra warmte.


mijn warmte meter stat verder dan de helft met dit weer. ik rijd volledig ori op een proma80 uitlaatje na
 
daanmtx 13-6-2006 8:45 Print reply

Posts: 3759
Ik neem aan dat je ook al geklooid hebt met de gasnaald?
 
Honda VFR400R
Travel Fast 14-6-2006 9:52 Print reply

Posts: 486
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
Ik neem aan dat je ook al geklooid hebt met de gasnaald?



Klopt de meest boven in. (hoogste stand, van de drie)
 
| Front tegen skoeters | CBR150R soon in holland
Rocket Rico 14-6-2006 9:58 Print reply

Posts: 478
als je twijfelt aan je afstelling, check je toch gwoon ff de kleur van je bougie...
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
Supernova 14-6-2006 10:24 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: masterblasterico
als je twijfelt aan je afstelling, check je toch gwoon ff de kleur van je bougie...


Das dus t probleem daar kunnen we weinig aan zien.

hebben al veel geprobeerd het lijkt erop of groter of kleinere sproeiers helemaal niet werken, ding heeft met de dellortho nooit goed gelopen ook niet op 70 cc, deze cilinder heb ik eerst op mun nsr gehad met 13mm en daarop liep als een speer (95+) dus ik gok dat er iets niet lekker zit met die carb...

 
WP Car Customs
richard3 14-6-2006 11:00 Print reply

Posts: 5198
ik zit zelf te denken aan linkerkrukas keerring lek maar hoe test ik dit ?

 
op naar de grote brommers
mblover 14-6-2006 20:13 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
ik zit zelf te denken aan linkerkrukas keerring lek maar hoe test ik dit ?



probeer anders ff een ander membraam, het moet toch ergens aan liggen?
en die homoet, die is niet helemaal dichtgekoold?
en had je al 13mm ori geprobeert?

verder wordt hij idd asociaal heet..
trouwens, zit er geen lucht in de koeling? aangezien alles los is geweest....

btw, ben vanmiddag bij Bjorn geweest, ff cil-kop eraf, en jawel, ge2 @ 45mm....
 
richard3 5-7-2006 0:20 Print reply

Posts: 5198
oke weer een stapje verder


20mm er af 13 ori er weer op
linker keerring vervangen
maar we krijgen em niet lekker af gesteld
eerst met sproeier 92 in houden met choke in 1x door trekken
half uur later weer rijden eerst warm gereden en daarna wil ik door trekken begint ie te stotteren
choke er op bam uit
wat is dit :S ik snap er niks meer van
 
op naar de grote brommers
Travel Fast 6-7-2006 16:51 Print reply

Posts: 486
Mijn sproeier was te klein want afgelopen dinsdag is mijn NSR vast gelopen. Oorzaak te kleine sproeier, dus te veel warmte en boem blok vast. Tijd voor een nieuwe cil, zuiger en blok. Dus ik zou een sproeier boven de 100 gewoon proberen.
 
| Front tegen skoeters | CBR150R soon in holland

Dit topic is 1776 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved