Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - afstelling nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 710 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37281 - afstelling nsr
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1790 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

richard3 1-6-2006 22:36 Print topicpost

Posts: 5198
ik heb een nsr met de volgende setup
50cc ge2
20mm dellorto sproeier 104
homoet
twinair powerfilter

maar we krijgen hem niet lekker afgesteld
hij blijft met de chocke beter lopen
maar nog groter lijkt ons een beetje raar
loopt wel stationair
maakt 10k
start meestal in 1x kicken
wat o wat missen wij ?

 
op naar de grote brommers

Frysk 1-6-2006 22:36 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
ik heb een nsr met de volgende setup
50cc ge2
20mm dellorto sproeier 104
homoet
twinair powerfilter

maar we krijgen hem niet lekker afgesteld
hij blijft met de chocke beter lopen
maar nog groter lijkt ons een beetje raar
loopt wel stationair
maakt 10k
start meestal in 1x kicken
wat o wat missen wij ?


kleiner filter derachter als je geen grotere sproeier wilt
 
giggitybyte
mb-gek 1-6-2006 22:37 Print reply

Posts: 10385
doe er eens een abnormale grote maat in

140 ofzow
ik gok dat je ergens valse lucht laat zuigen aan je maat spoeier te zien en de symptonen te horen


 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
richard3 1-6-2006 22:40 Print reply

Posts: 5198
dus ff alle pakkingen vervangen en dan nog es proberen?

 
op naar de grote brommers
mb-gek 1-6-2006 22:44 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
dus ff alle pakkingen vervangen en dan nog es proberen?


ja en vlak alles ff


dus een spiegel oid pakken schuurpapier erop wat een beetje fijn is


spruit vlakken en je carb aansluiting vlakken


die has ik bij me mikuni ook een keer krom :S

wel ff dat rubber uithalen als je hem daar vlakt

en natuurlijk pakingen vernieuwen en ff vloeibaar ertussen smeren weet je iig dat het daar niet aan kan liggen

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
richard3 1-6-2006 22:57 Print reply

Posts: 5198
heb opschuif dus carb hoeft iig niet
mja kan het proberen natuurlijk

 
op naar de grote brommers
Frysk 1-6-2006 22:58 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
heb opschuif dus carb hoeft iig niet
mja kan het proberen natuurlijk


doe er teflontape tussen..
 
giggitybyte
mb-gek 1-6-2006 23:05 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]

doe er teflontape tussen..

en/of vloeibaar

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
MBX_cruiser 2-6-2006 14:34 Print reply

Posts: 828
of je met valse lucht te maken hebt kan je teste door op de verdachte plaatsen te spuiten met deodorant terwijl de motor draait,
als het toerental van de motor hierdoor verandert zit je op die plek met een lek.

Maar ik zou eerst eens proberen met de luchtstelschroef toe te draaien,
normaal zou die ongeveer anderhalve slag(360°) moeten open staan (dus volledig INdraaien en dan terugdraaien), maar soms kan het beter lopen als hij verder toe staat.
 
richard3 2-6-2006 15:30 Print reply

Posts: 5198
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBX_cruiser
of je met valse lucht te maken hebt kan je teste door op de verdachte plaatsen te spuiten met deodorant terwijl de motor draait,
als het toerental van de motor hierdoor verandert zit je op die plek met een lek.

Maar ik zou eerst eens proberen met de luchtstelschroef toe te draaien,
normaal zou die ongeveer anderhalve slag(360°) moeten open staan (dus volledig INdraaien en dan terugdraaien), maar soms kan het beter lopen als hij verder toe staat.


we zijn daar wel mee bezig geweest kan het natuurlijk nog es proberen maar denk niet dat het hier zit en deo wou ik idd vanmiddag anders morgen ff proberen

 
op naar de grote brommers
richard3 11-6-2006 23:23 Print reply

Posts: 5198
alle pakkingen verwisselt
nergens valse lucht kunnen ondekken
nog steeds zelfde dingen
onder de 4k dood
max 10k draaien zowel vrij als versnelling
sproeier 98 en 104 geprobeerd
bijde smoort ie met choke en onder de 4k met vol gas geeft ie een geluidje dat ie te arm is
hij wordt heet(heel heet)


setup
50 belg
20mm dellorto
sproeier 98
twinair power filter
homoet uitlaat

laat maar horen wat jullie denken

 
op naar de grote brommers
BIET 12-6-2006 0:11 Print reply

Posts: 22355
ontsteking staat goed?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
richard3 12-6-2006 0:12 Print reply

Posts: 5198
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
ontsteking staat goed?

naar rechts dus max vervroegt
 
op naar de grote brommers
mtx freak 12-6-2006 0:12 Print reply

Posts: 2711
lekke krukaskeering?
 
richard3 12-6-2006 7:56 Print reply

Posts: 5198
rechts iig niet want hij rookt niet
links zou kunnen die had ik nog niet gecontroleerd
 
op naar de grote brommers
nsrracer 12-6-2006 9:21 Print reply

Posts: 8625
zet de ontsteking is op ori, bij mbracer wou hij max. vervroegt ook niet/slecht lopen.

ik zou denk ik gewoon je ori filter gebruiken ipv. een twinair, is kloten af te stellen
 

Dit topic is 1790 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved