Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Gilardoni Cilinder voor Sprint Puchmaxi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1225 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #37279 - Gilardoni Cilinder voor Sprint Puch...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2393 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 1-6-2006 22:00 Print topicpost

Posts: 29286
hallo we heb een probleem met een 75cc gilardoni cilinder met membraam.
nou wat is het probleem we hebben een gilardoni cilinder gekocht voor een sprint puch maxi :mijn vader heeft de carters van het blok uitgevreest en de cilinder erop gezet maar in de hogere toeren gaat de brommer sputteren we hebben al van alles geprobeert van 20mm carburateur tot30mm ,een membraam van een crosser, een andere zuiger,een nieuw blok uitgevreest en andere ontstekingen wel orgineele(maar mijn zus heeft een metrakit met de orgineele ontsteking en daar loopt hij wel goed mee) maar niks heeft geholpen.
wie heeft een idee wat er mis mee kan zijn?
(mijn vader heeft een vermoeden dat de spoelpoort timing niet goed klopt.
maar in jubbega liepen sommige gilardoni's wel goed.)
(andere krukas,ontsteking ????)
 

hondapowner 1-6-2006 22:02 Print reply
Posts: 673
wat dacht je van leren afstellen? vertel is wat meer over je setup enzo
 
Vuile Beunkoe 1-6-2006 22:02 Print reply

Posts: 6114
afstellen
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
honda-mbx 1-6-2006 22:07 Print reply

Posts: 1688
wat is in hoge toeren? een originele ontsteking kan namelijk niet oneindig toeren maken.
ik zocht het eerder in de ontsteking. (dus HPI kopen of anders )
 
ik vlam je..
kenny77 1-6-2006 22:09 Print reply

Posts: 29286
maar de merakit draait wel probleem loos de hoge toeren waarom de gilardoni dan niet?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-6-2006 om 22:10 uur.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-6-2006 om 22:10 uur.
 
Harold 1-6-2006 22:15 Print reply

Posts: 1052
Metrakit is volgensmij niet zo erg hoogtoerig...

en bij te hoog toerental gaan je contactpuntjes zweven=stotteren
 
puch_master 1-6-2006 22:16 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
maar de merakit draait wel probleem loos de hoge toeren waarom de gilardoni dan niet?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-6-2006 om 22:10 uur.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-6-2006 om 22:10 uur.


sproeier
 
Toyota AE86 Levin coupé
fs180 1-6-2006 22:16 Print reply

Posts: 1346
over hoeveel toeren praten we hier> 12k is teveel voor je ori contactpunten, moet je zwevende hebben die kunnen iets meer, of andere ontsteking
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
fs180 1-6-2006 22:17 Print reply

Posts: 1346
-hoerige errors-

Dit bericht is gewijzigd door fs180 op 1-6-2006 om 22:18 uur.
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
Moped Macho 2-6-2006 11:45 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fs180
over hoeveel toeren praten we hier> 12k is teveel voor je ori contactpunten, moet je zwevende hebben die kunnen iets meer, of andere ontsteking

je bedoelt denk ik verzwaarde contactpunten
 
Boerenkool om half 10.
jackmasterTZR 2-6-2006 11:53 Print reply

Posts: 3062
knal er maar HPI op, anders ga je het niet ver schoppen in het sprinten
 
Neluhz 2-6-2006 12:10 Print reply

Posts: 4032
metrakit draait minder toeren als gilardoni, ik zou opzoek gaan naar een binnenrotor of cdi.

 

Dit topic is 2393 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved