Bullet |
1-6-2006 23:28 |
Posts: 12150 |
als je goed oplet, zie je op alle TRT scooters dezelfde pijp, rarara hoe zou dat toch komen? (misschien omdat dat het raceteam van de ontwerper is?)
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
1-6-2006 23:31 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
als je goed oplet, zie je op alle TRT scooters dezelfde pijp, rarara hoe zou dat toch komen? (misschien omdat dat het raceteam van de ontwerper is?)
lui rijden ook redelijk veel met 2f4r cilinders , niet interesant om zown pijp te regelen voor de sonic ?
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Bullet |
1-6-2006 23:33 |
Posts: 12150 |
ehm het lijkt me wel handig als je team gaat rijden met je zelf ontworden cilinder ja....
zo'n pijp kun je nooit van je leven regelen, Massimo wil niet dat ie word nagemaakt...
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
1-6-2006 23:36 |
Posts: 10560 |
dus massimo is de ontwerper van de 2f4r en zijn team heet trt .
hij heeft bij de cilinder ook een pijp ontworpen maar die mag alleen door zijn eigen team worden gebruikt ?
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
vroembroem |
1-6-2006 23:38 |
Posts: 617 |
al zou je deze cilinder op een schakel pas maken, zou je dan soortgelijk aantal pk´s halen of is echt niet mogelijk?
|
|
|
|
Bullet |
1-6-2006 23:38 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
dus massimo is de ontwerper van de 2f4r en zijn team heet trt .
juist!
hij heeft bij de cilinder ook een pijp ontworpen maar die mag alleen door zijn eigen team worden gebruikt ?
cilinder was eerst bedoelt om te gebruiken met een MHR 2004 Team uitlaat, maar sinds een jaartje heeft Massimo een eigen uitlaat. (misschien om de conucrentie voor te blijven?)
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
1-6-2006 23:41 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vroembroem
al zou je deze cilinder op een schakel pas maken, zou je dan soortgelijk aantal pk´s halen of is echt niet mogelijk?
denk niet dat hiermee valt te rijden , de cilinder is echt hel specifiek voor snelle scooters gemaakt , snelle scooter hebben vaak een hele piekerige powerband omdat je dan een hoog topvermogen hebt en je bent toch geen breed vermogen nodig door de vario , op een schakel ben je dit brede vermogen wel nodig
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
zx7r |
1-6-2006 23:41 |
Posts: 3868 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vroembroem
al zou je deze cilinder op een schakel pas maken, zou je dan soortgelijk aantal pk´s halen of is echt niet mogelijk?
andere overbrengingen
|
|
|
|
Bullet |
1-6-2006 23:49 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
denk niet dat hiermee valt te rijden , de cilinder is echt hel specifiek voor snelle scooters gemaakt , snelle scooter hebben vaak een hele piekerige powerband omdat je dan een hoog topvermogen hebt en je bent toch geen breed vermogen nodig door de vario , op een schakel ben je dit brede vermogen wel nodig
oh is juist goed mogelijk hoor, zolang je maar weet waar je mee bezig bent.
en een powerband creeer je naar mijn mening voor de uitlaat... (dus ik zie je probleem niet?)
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
1-6-2006 23:51 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
oh is juist goed mogelijk hoor, zolang je maar weet waar je mee bezig bent.
en een powerband creeer je naar mijn mening voor de uitlaat... (dus ik zie je probleem niet?)
door een andere uitlaat krijg je een bredere powerband en minder piekvermogen .
dus zal hij op een schakel minder vermogen geven , of hetzelfde vermogen maar dan is er niet meer mee te rijden .
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Honda_Zaanstad |
1-6-2006 23:52 |
Posts: 712 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
oh is juist goed mogelijk hoor, zolang je maar weet waar je mee bezig bent.
en een powerband creeer je naar mijn mening voor de uitlaat... (dus ik zie je probleem niet?)
Enige probleem die ik zie is de krukas
|
|
-BT 2F4R- |
|
Bullet |
1-6-2006 23:53 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
door een andere uitlaat krijg je een bredere powerband en minder piekvermogen .
dus zal hij op een schakel minder vermogen geven , of hetzelfde vermogen maar dan is er niet meer mee te rijden .
nee klopt niet, de cil is net zo piekerig, maar de powerband is niet echt belachelijk breed vergeleken met een scooter (een powerband van 2/2,5k is meer dan genoeg)
en dit is al bewezen door de sprinter van Dijkman (scootercilinder op een schakel)
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
1-6-2006 23:56 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
nee klopt niet, de cil is net zo piekerig, maar de powerband is niet echt belachelijk breed vergeleken met een scooter (een powerband van 2/2,5k is meer dan genoeg)
en dit is al bewezen door de sprinter van Dijkman (scootercilinder op een schakel)
dus eigenlijk is op een sprinter een cilinder met powervalve oid zeer nutteloos ?
welke sprinter van dijkman heeft btw een scootcilinder?
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 1-6-2006 om 23:56 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Bullet |
2-6-2006 0:01 |
Posts: 12150 |
gesprek mag verhuizen naar nachttopic, want we gaan offtopic.
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
-simon- |
2-6-2006 22:38 |
Posts: 8211 |
hoe hard moet dat ding straks ongeveer gaan lopen??
1?? oid?
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 2-6-2006 om 22:39 uur.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|