Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 2 nsr vraagjes

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1202 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37203 - 2 nsr vraagjes
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1148 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR_rijder 27-5-2006 23:10 Print topicpost

Posts: 510
mijn honda nsr komt niet goed op toeren, ik ben al een tijdje bezig geweest met de sproeiertjes en heb nu 112 erop met een 50cc ge2 cilinder en ori carb met powerfilter met panty erover..

en nog een vraagje.. er komt heel veel prut uit mijn uitlaat ( lijkt olie )wat kan ik hieraan doen of is het niet erg? ( nieuwe fasmen uitlaat )

alvast bedankt

mzzl
 

verwijderd1 27-5-2006 23:12 Print reply

Posts: 3527
die zwarte prut heb ik ook, is idd onverbrande olie.. teken dat je goed smeert dus..

en die toeren zou eventueel ook aan je tandwiel verhouding kunnen liggen.. wat is die nu??
 
NSR_rijder 28-5-2006 9:12 Print reply

Posts: 510
ik zal daar is even naar kijken vanmiddag maar in zun vrij komtie ook niet optimaal in toeren, iets van 8000 ofzo
 
XtreemTerror 28-5-2006 9:55 Print reply

Posts: 1629
prut kan wijzen op op lekke krukkas keering,
Maar ook onverbrande olie,

niet op toeren komen kan aan van alles liggen,
ik zou als ik jou was eerst maar je onsteking checken,
Daarna compressie
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20830/last [b] rx in onderldelen[/b]
BIET 28-5-2006 11:29 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XtreemTerror
prut kan wijzen op op lekke krukkas keering,
Maar ook onverbrande olie,

niet op toeren komen kan aan van alles liggen,
ik zou als ik jou was eerst maar je onsteking checken,
Daarna compressie

wat blaat jij, lijkt er in dit geval meer op dat ding nog niet goed is afgesteld...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mblover 28-5-2006 11:32 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

wat blaat jij, lijkt er in dit geval meer op dat ding nog niet goed is afgesteld...


idd,

112 lijkt me trouwens ook wel erg lomp, of heb je die cilinder getuned?
 
Flybike 28-5-2006 11:41 Print reply
Posts: 2120
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

wat blaat jij, lijkt er in dit geval meer op dat ding nog niet goed is afgesteld...



Lijkt me ook!

@Ts lees ff de FAQ door, nadat je de goede sproeier hebt voor je setup moet j beginnen met fijnafstellen, luchtschroef enzo


FAQ linkje

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/48


Mssn kan het ook aan je bougi liggen of bobine, ff nieuwe bougi proberen na de afstelling
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
richard3 28-5-2006 12:08 Print reply

Posts: 5198
het is niet erg aan de grote kant maar ik zou wel ff wat kleiner proberen kijken wat ie dan doet
rond de 12rpm moet je toch wel halen met een belg

 
op naar de grote brommers
De Schout 28-5-2006 12:23 Print reply
Posts: 5327
sproeier is erg groot. k reed met ge2, ori carb en proma met sproeier 90.
 
tune tweak fiddle bang bummer
christianos 28-5-2006 12:24 Print reply

Posts: 20445
neem idd sproeier 90..deze is veel te groot.. en haal die panty van je powerfilter eraf

beter nog..neem je ori filter weer..
 
NSR_rijder 28-5-2006 12:50 Print reply

Posts: 510
ik heb eerder met sproeier 107 gereden en dat reed minder goed dan met sproeier 112 en ik heb de luchtsgroef helemaal ingedraaid want dan rijd hij op zun best,, dus lijkt mij dat er een grotere sproeier in moet,, maar 112 is dus al reedelijk groot.

ik ga binnekort even een sproeier 90 halen + schuimfilter + bobine en nieuwe CDI ( bougie was al nieuw )

ik hoor het wel weer


mzzl
 
christianos 28-5-2006 12:51 Print reply

Posts: 20445
controler eens op valse lucht

en neem een nieuwe bougie

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 28-5-2006 om 12:51 uur.
 
khpoppema 28-5-2006 13:10 Print reply

Posts: 3199
fasmen op ge 2.

dat klinkt niet als de beste compinatie.

hoogtoerige uitlaat op laagtoerige cilinder
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Flybike 28-5-2006 13:12 Print reply
Posts: 2120
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
fasmen op ge 2.

dat klinkt niet als de beste compinatie.

hoogtoerige uitlaat op laagtoerige cilinder



Ge2 is toch niet laagtoerig? (Als het een Belg is)





Dit bericht is gewijzigd door Flybike op 28-5-2006 om 13:13 uur.
 
Het Honda Geloof.. FTS++ SuperMotard
richard3 28-5-2006 13:13 Print reply

Posts: 5198
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
fasmen op ge 2.

dat klinkt niet als de beste compinatie.

hoogtoerige uitlaat op laagtoerige cilinder



ge2 is niet echt laagtoerig
top vermogen ligt vaak bij of over de 11k

dus dat valt niet onder laagtoerig

ik rij em strax met homoet
gaat nu al goed en is nog niet afgesteld

 
op naar de grote brommers
gerarddg 29-5-2006 19:58 Print reply

Posts: 404
Hoe kan je trouwens zien of je een belgische GE2 hebt of een normale?
de belgische is toch met die boost port?
 

Dit topic is 1148 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved