Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 50cc maximaal

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1232 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37197 - 50cc maximaal
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4847 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neluhz 27-5-2006 19:47 Print reply

Posts: 4032
EEN losse binnekop schiet niet op, dan moet je er ieder geval meerdere hebben
 
XtreemTerror 27-5-2006 19:48 Print reply

Posts: 1629
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]


dan had dit topic ook wil tjoen topic gekund

Sorry ging mij meer om die binnen kop enz
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20830/last [b] rx in onderldelen[/b]
Jarco 27-5-2006 19:48 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
EEN losse binnekop schiet niet op, dan moet je er ieder geval meerdere hebben



ik zei ook meerderen
Maar ts wat wil je nou precies?
een 50 laten tunen en verder niets?
of ook je carters aan passen, een anderere ontsteking enz?
 
Neluhz 27-5-2006 19:48 Print reply

Posts: 4032
noem het dan: beste verbrandiskamer voor 50 cc ofzo.
 
westcoastnewbie 27-5-2006 19:49 Print reply

Posts: 284
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XtreemTerror
wat is verschil met verbrandings kamers??
Meer druk ofzo???




Meer compressie als je de kamer verkleint .
 
tsxj oran 27-5-2006 19:49 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]



ik zei ook meerderen
Maar ts wat wil je nou precies?
een 50 laten tunen en verder niets?
of ook je carters aan passen, een anderere ontsteking enz?

je kan
-andere 50cc nemen(snellere)
-cilinder tunen
-verbrandingskamers perfectioneren
-carters tunen
-grotere carb
-opmaat uitlaat
-hpi of andere binnenrotor
dat was hem ongeveer


 
oud
Neluhz 27-5-2006 19:50 Print reply

Posts: 4032
dat is niet het enige voordeelverschil


Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 27-5-2006 om 19:56 uur.
 
XtreemTerror 27-5-2006 19:50 Print reply

Posts: 1629
Ok, dan nu mijn vraag,

Welke verbrandings kamer(s) is goed, en waar heeft voor nut?

en wat gaat er sneller mee, optrekken of top??

Lees het net

Dit bericht is gewijzigd door XtreemTerror op 27-5-2006 om 19:50 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20830/last [b] rx in onderldelen[/b]
tsxj oran 27-5-2006 19:51 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XtreemTerror
Ok, dan nu mijn vraag,

Welke verbrandings kamer(s) is goed, en waar heeft voor nut?

en wat gaat er sneller mee, optrekken of top??

het grootste voordeel heb je dat hij beter start, en betere verbranding heeft, dus je zal sneller optrekken en harder rijden, maar dat voel je bijna niet(sneller starten wel)
 
oud
XtreemTerror 27-5-2006 19:51 Print reply

Posts: 1629
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
dat is niet het enige voordeel



???? welke meer dan
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20830/last [b] rx in onderldelen[/b]
tsxj oran 27-5-2006 19:52 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XtreemTerror
[...]



???? welke meer dan

beter starten, betere verbranding
 
oud
westcoastnewbie 27-5-2006 19:53 Print reply

Posts: 284
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

beter starten, betere verbranding


tot een bepaald punt


 
tsxj oran 27-5-2006 19:53 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: westcoastnewbie
[...]


tot een bepaald punt



waarom tot een bepaald punt? wat bedoel je precies?
 
oud
westcoastnewbie 27-5-2006 19:54 Print reply

Posts: 284
Je kan verkleinen tot aan de klopgrens van je benzine ,(octaangehalte)
 
tsxj oran 27-5-2006 19:54 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: westcoastnewbie
Je kan verkleinen tot aan de klopgrens van je benzine ,(octaangehalte)

uhmz ja maar dat sluit niet echt aan op ons verhaal
 
oud

Dit topic is 4847 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved