Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Uiterlijk Forum - Topic #37181 - Project: BT NS1
|
Pagina 10 van 14
|
Dit topic is 22480 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Jarco |
26-6-2006 20:50 |
Posts: 4520 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]
je praat maar wat mee, maar heb je er echt ervaring mee.
anders heb je niet recht van spreken.
ik weet toevallig dat lucfoekema gebruik maakt van hele goeie technieken waarmee je de pijp kunt berekenen.
en dat is niks minder dan wat ze in de fabriek doen, en trouwens.
ze maken voor 15 euro ofzo een berekening, en wie zegt dat die dan in 1 keer goed is.
het hangt ook van jou afstellen af, en alle kleine dingen die je veranderd aan je brommer, kunnen ook weer gevolgen hebben voor je expansie.
eigenlijk moet je bij de meeste wijzigingen ook al weer je uitlaat veranderen, dus.
daarom zeg ik ook schijnt jaap.
En ik heb er zelf idd geen ervaring mee, maar ik heb meerdere personen horen zeggen dat het niet zulke goede uitlaten zijn die hij maakt.
|
|
|
|
StefanB |
26-6-2006 20:57 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]
je praat maar wat mee, maar heb je er echt ervaring mee.
anders heb je niet recht van spreken.
ik weet toevallig dat lucfoekema gebruik maakt van hele goeie technieken waarmee je de pijp kunt berekenen.
en dat is niks minder dan wat ze in de fabriek doen, en trouwens.
ze maken voor 15 euro ofzo een berekening, en wie zegt dat die dan in 1 keer goed is.
het hangt ook van jou afstellen af, en alle kleine dingen die je veranderd aan je brommer, kunnen ook weer gevolgen hebben voor je expansie.
eigenlijk moet je bij de meeste wijzigingen ook al weer je uitlaat veranderen, dus.
dude, heb jij er ervaring mee? nou ik wel...
en zo'n fabrieks pijp als een R3 of pro race is echt niet alleen een berekening... dingen zijn getest en aangepast etc...
ik vond die foekema pijp niks bijzonders..
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
John Huijben |
26-6-2006 20:58 |
Posts: 2433 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]
je praat maar wat mee, maar heb je er echt ervaring mee.
anders heb je niet recht van spreken.
ik weet toevallig dat lucfoekema gebruik maakt van hele goeie technieken waarmee je de pijp kunt berekenen.
en dat is niks minder dan wat ze in de fabriek doen, en trouwens.
ze maken voor 15 euro ofzo een berekening, en wie zegt dat die dan in 1 keer goed is.
het hangt ook van jou afstellen af, en alle kleine dingen die je veranderd aan je brommer, kunnen ook weer gevolgen hebben voor je expansie.
eigenlijk moet je bij de meeste wijzigingen ook al weer je uitlaat veranderen, dus.
klopt dat superveel mensen meelullen wat betreft opmaten.
je hoort er kaaiveel over, maar hoevaak zie je er daadwerkelijk een onder een brommer hangen
maar ik heb over het algemeen goede ervaringen met luc f.
alleen viel bij mn laatste opmaat de tailpipe diameter wel erg klein uit, waardoor alles met die opmaat kapot liep.
maargoed bij 3 andere luc f uitlaten waar ik mee heb gereden ging het wel gewoon goed.
bij mn nieuw blokje kies echter toch ns een keer voor wat anders
feit is wel dat luc f veel afwijkt van andere uitlaten.
en het is geen prutser, zeker niet. maar vraag me toch af welke beter is.
heb 2x gezien dat mensen een luc f pijp tegen een andere pijp gingen testen, en beide keren kwam luc als de mindere uit de bus.
over het algemeen kun je wel zeggen dat een luc f pijp vaak een redelijk dunne voorbocht heeft, die weinig toeloopt in diameter, en een lange baffle.
maargoed de mensen mogen niet klagen. kerel bied gewoon redelijke uitlaatmaten aan voor 10 euro. formuliertje opsturen en klaar.
Dit bericht is gewijzigd door John Huijben op 26-6-2006 om 21:00 uur.
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
slow nsr driver |
26-6-2006 21:01 |
Posts: 264 |
uitlaat kun je niet precies berekenen. moet gewoon veel getest worden.
|
|
|
|
BSTS |
26-6-2006 21:09 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
[...]
klopt dat superveel mensen meelullen wat betreft opmaten.
je hoort er kaaiveel over, maar hoevaak zie je er daadwerkelijk een onder een brommer hangen
maar ik heb over het algemeen goede ervaringen met luc f.
alleen viel bij mn laatste opmaat de tailpipe diameter wel erg klein uit, waardoor alles met die opmaat kapot liep.
maargoed bij 3 andere luc f uitlaten waar ik mee heb gereden ging het wel gewoon goed.
bij mn nieuw blokje kies echter toch ns een keer voor wat anders
feit is wel dat luc f veel afwijkt van andere uitlaten.
en het is geen prutser, zeker niet. maar vraag me toch af welke beter is.
heb 2x gezien dat mensen een luc f pijp tegen een andere pijp gingen testen, en beide keren kwam luc als de mindere uit de bus.
over het algemeen kun je wel zeggen dat een luc f pijp vaak een redelijk dunne voorbocht heeft, die weinig toeloopt in diameter, en een lange baffle.
maargoed de mensen mogen niet klagen. kerel bied gewoon redelijke uitlaatmaten aan voor 10 euro. formuliertje opsturen en klaar.
Dit bericht is gewijzigd door John Huijben op 26-6-2006 om 21:00 uur.
idd mensen moeten niet zo veel geloven.
laat ze het zelf maar es uit testen.
en er zijn ook mensen die geen fatsoenlijk lasapparaat hebben etc,
die kunnen nooit een goeie pijp maken met als die opstaande lassen aan de binnezeide.
|
|
sprintjah |
|
StefanB |
26-6-2006 21:14 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]
idd mensen moeten niet zo veel geloven.
laat ze het zelf maar es uit testen.
en er zijn ook mensen die geen fatsoenlijk lasapparaat hebben etc,
die kunnen nooit een goeie pijp maken met als die opstaande lassen aan de binnezeide.
zegt er ff 1 wat, hou jij ook gewoon ff je mond dicht voor je uberhaupt zelf zo'n ding gemaakt heb?
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
MT70-nolimit |
26-6-2006 21:15 |
Posts: 4322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]
idd mensen moeten niet zo veel geloven.
laat ze het zelf maar es uit testen.
en er zijn ook mensen die geen fatsoenlijk lasapparaat hebben etc,
die kunnen nooit een goeie pijp maken met als die opstaande lassen aan de binnezeide.
wow jij bent echt goed, je bent gewoon de beste
edit: jij moet helemaal nix zeggen je beweert net in een ander topic allemaal bull shit over het aanpassen van een std honda cilinder
Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 26-6-2006 om 21:18 uur.
|
|
gaat lang goed |
|
barry |
26-6-2006 21:28 |
Posts: 7387 |
tijd voor een groepsknuffel
|
|
He? |
|
BSTS |
26-6-2006 21:28 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]
wow jij bent echt goed, je bent gewoon de beste
edit: jij moet helemaal nix zeggen je beweert net in een ander topic allemaal bull shit over het aanpassen van een std honda cilinder
Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 26-6-2006 om 21:18 uur.
beter stuur je een inbox ofzo als je het er niet mee eens bent.
en trouwens word de ns1 verkocht
|
|
sprintjah |
|
StefanB |
26-6-2006 21:40 |
|
StefanB |
26-6-2006 22:33 |
Posts: 2591 |
naja de ns1 blijft gewoon, mischien dat het iets langer zal duren voordat ie echt af is.. want de auto gaat voor :P (maar kan beide nog wel bekostigen..)
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
Splendid |
26-6-2006 22:37 |
Posts: 8421 |
toch blij om te zien dat er goed voor mn ex ns1 gezorgd wordt..nadat ruben em in de sloot had gereden
|
|
Ik wil een onderwaterbeer!! |
|
StefanB |
26-6-2006 22:47 |
Posts: 2591 |
enigste wat er nog op zit van jouw "ex ns1" is het blok...
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
Splendid |
26-6-2006 22:54 |
Posts: 8421 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
enigste wat er nog op zit van jouw "ex ns1" is het blok...
geeft niet, die was ook lief
|
|
Ik wil een onderwaterbeer!! |
|
StefanB |
26-6-2006 22:55 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Splendid
[...]
geeft niet, die was ook lief
nee die was gaar
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
Dit topic is 22480 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 10 van 14
|
|