links is mtx-sh / nsr / mbx
rechts is mt / mb / mtx o.t.
enn op een mt blok moet je een mt vliegwiel hebbe, anders is het tijdstip niet goed.
grondplaten zijn idd hetzelfde... maar ik denk zelf dat het komt doordat de hoek van de cilinder anders is.
bij een mt ligt die meer voorover (ik dacht 45 graden schuin), en bij nsr enzo staat de cilinder rechter (volgens mij 22,5 graad).
dusja mischien dat de magneten in een nsr vliegwiel een stukje anders zitten ten opzichte van de spie, om dat weer op te vangen.
maja waarom ze nou een ander vliegwiel hebben gemaakt ipv een andere grondplaat
heb zelf eens met een mt vliegwiel op een mtx-sh gereden, en het vermoge was bij mij ver te zoeken... ding reed nog maar 20 ofzo
Dit bericht is gewijzigd door John Huijben op 26-5-2006 om 10:32 uur.
Eindelijk iemand die eens wat licht in de duisternis schept
Maar jullie hebben het heel de tijd over een NSR of MTX met een MT vliegwiel, maar ik heb dus juist een MT met en NSR/MTX vliegwiel
Maargoed, MT/B vliegwiel scoren en dan moet ie weer goed lopen toch?
afbeelding
Eindelijk iemand die eens wat licht in de duisternis schept
Maar jullie hebben het heel de tijd over een NSR of MTX met een MT vliegwiel, maar ik heb dus juist een MT met en NSR/MTX vliegwiel
Maargoed, MT/B vliegwiel scoren en dan moet ie weer goed lopen toch?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
waarom loopt mijn brommer dan gewoon met een 'nsr' vliegwiel? ik zet er zometeen ook wel even een mt vliegwiel op, kijken wat die dan doet.