Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - c3 lagers of niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 938 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37155 - c3 lagers of niet
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2499 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mr Pain 27-5-2006 19:17 Print reply
Posts: 4966
onzin
 
Marc_SuperSprint 27-5-2006 19:44 Print reply

Posts: 132
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
ik heb 2 honda mt blokjes uitelkaar getrokken deze week en bij 1 zat er een gewoon 6204 lager in(en 1 goede 62/22 c3) en in de andere zit een 62/22 X en een 6204

tot mijn verbazing zijn die lagers niet eens zo heel erg gaar. terwijl die blokken toch echt gelopen hebben. betekent dit dat gewone lagers ook gewoon kunnen?
zijn die hondablokken fabrieks af met c3 gemonteerd?
waar staat die X voor van die 62/22 X



gewoon 6204 lagers dr in drukken
 
honda power of dreams!
RTT-tUnInG 27-5-2006 19:45 Print reply

Posts: 551
ik heb in me tsx met 70cc enz ook 6204 c3 lagertjes zitten bevallen prima alleen wel denken om het warmrijden
 
Vinnie-89 27-5-2006 20:37 Print reply

Posts: 1870
en wanneer heb je ooit C5 lagers nodig? als C4 al bij de 15/16k zijn werk goed doet..
op een methanol motor met 20k?

Dit bericht is gewijzigd door Vinnie-89 op 27-5-2006 om 20:44 uur.
 
zundappchef 27-5-2006 21:16 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vinnie-89
en wanneer heb je ooit C5 lagers nodig? als C4 al bij de 15/16k zijn werk goed doet..
op een methanol motor met 20k?

Dit bericht is gewijzigd door Vinnie-89 op 27-5-2006 om 20:44 uur.



c 5 zijn erg slappe legers
 
1000 v twin rotax biatch

Dit topic is 2499 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved