Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - lekkend blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 714 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37116 - lekkend blok
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1570 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dries-xpower 22-5-2006 18:21 Print topicpost
Posts: 293
mss veel voorkomden topic

maar mn blok lekte na revisie dus ik koppelingskant ipv van die oude papierpakking die ik der weer in gedaan had een vloeibare pakking gehad , alles mooi gesloten
kheb wel direct daarna al olie in gedaan

kheb achteraf gelezen dat je 24 u moet wachten , zou het daarom kunne zijn dat ie nu nog lekt ...

of zou ik zo'n pulletje er mogen insmijten ,je weetwel zo in de olie dat de gaatjes dicht of is dit niet zo slim ?



Dit bericht is gewijzigd door Dries-xpower op 22-5-2006 om 18:21 uur.
 

honda_2takt_power 22-5-2006 18:22 Print reply

Posts: 6744
geen nieuwe pakkingen gebruikt

Dit bericht is gewijzigd door honda_2takt_power op 22-5-2006 om 18:22 uur.
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Dries-xpower 22-5-2006 18:23 Print reply
Posts: 293
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
geen nieuwe pakkingen gebruikt

Dit bericht is gewijzigd door honda_2takt_power op 22-5-2006 om 18:22 uur.



heuh hoe bedoel je
ik heb gewoon overal vloeibaar gebruikt dat mag toch ??

 
repsacje2ndedition 22-5-2006 18:25 Print reply

Posts: 198
vrijwel altijd gaat die papieren pakking kapot na revisatie gewoion ff nieuwe hale en er opnieuw tussen leggen en dicht schroeven
 
honda_2takt_power 22-5-2006 18:26 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dries-xpower
[...]



heuh hoe bedoel je
ik heb gewoon overal vloeibaar gebruikt dat mag toch ??

gewoon nieuwe pakkingen gebruiken vloeibare pakking is nou niet echt voor permanent gebruik

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Dries-xpower 22-5-2006 18:26 Print reply
Posts: 293
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: repsacje2ndedition
vrijwel altijd gaat die papieren pakking kapot na revisatie gewoion ff nieuwe hale en er opnieuw tussen leggen en dicht schroeven


hm maar ik heb vloeibaar gebruikt moet toch ook lukken normaal ..
 
Dries-xpower 22-5-2006 18:30 Print reply
Posts: 293

wel kut , ik die dacht dat alles met vloeibare pakking ook wel zou werken
heb namelijk mn twee carterhelften ook met vloeibare gedaan

stond in faq bij revisie dat je ook vloeibare mocht gebruiken dusja ...


zalk ik dan beter effe pakkingen bestellen
of mag ik er niet zo flesje in gieten die die gaatjes stopt ...
 
StefanB 22-5-2006 18:31 Print reply

Posts: 2591
bij am6 zit het carter std al afgedicht met vloeibare pakking alleen voor het koppelings deksel is een papiere pakking te koop.. (die raad ik wel aan :P)
 
E24 M30b35@GT3576
Sypie_Honda 22-5-2006 18:31 Print reply

Posts: 13830
heb je ook vloeibare pakking (zonder papieren pakking) tussen de midden carters gedaan?

dan gelijk weer splitsen omdat je carters nu dichter bij elkaar zitten, lijkt me niet echt goed.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Dries-xpower 22-5-2006 18:34 Print reply
Posts: 293
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
heb je ook vloeibare pakking (zonder papieren pakking) tussen de midden carters gedaan?

dan gelijk weer splitsen omdat je carters nu dichter bij elkaar zitten, lijkt me niet echt goed.



ja idd maarja zoals stefanB zegt , er zat vloeibare in ...
zal dan maar gewoon koppelingspakking kopen
omdat ik idd het wel niet heb laten uitharden , heb er direct olie in gekiept , zo het daardoor kunnen dat ie nu lekt , het is echt nie veel , lag 1 druppeltje onder mn brommer ..
 
Menu2t 22-5-2006 20:32 Print reply

Posts: 2815
die 1e druppel kan ook zijn van dat je gemorst hebt.. meestal merk je pas dat ie gaat lekken als het blokje gedraait heeft.. en neej niet je vloeibare pakking door de olie mikken , dan loopt je blokje in de soep
 
NSR Supersprint special!
Dries-xpower 22-5-2006 21:10 Print reply
Posts: 293
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Airsal70ccDt
die 1e druppel kan ook zijn van dat je gemorst hebt.. meestal merk je pas dat ie gaat lekken als het blokje gedraait heeft.. en neej niet je vloeibare pakking door de olie mikken , dan loopt je blokje in de soep


ik ga morgne verder zien , nee ik dacht dat er ook zo'n product bestond dat je bij water erin kan kappen maar dat bestaat dus niet .

 
Almer 22-5-2006 21:43 Print reply

Posts: 3325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dries-xpower
[...]


ik ga morgne verder zien , nee ik dacht dat er ook zo'n product bestond dat je bij water erin kan kappen maar dat bestaat dus niet .



hmm je stelt steeds weer dezelfde vraag, en nee je kan die meuk niet door je olie kieperen, dat werkt als noodoplossing in een radiateur maar niet door je olie, olie komt preciezer dan je denkt, zeker met die natte koppeling Verder gewoon weer even je blok openhalen, en bij jou am-6 blok (heb je toch?) hoeft zo uit mn hoofd geen papierpakking tussen je beide carters, wel tussen je koppelingsdeksel en je carter Haal daar dus ff een pakking voor zou k zeggen, beter doe je iets goed en anders kan je er beter niet aan beginnen!
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Marko 22-5-2006 21:47 Print reply

Posts: 1521
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dries-xpower
[...]


ik ga morgne verder zien , nee ik dacht dat er ook zo'n product bestond dat je bij water erin kan kappen maar dat bestaat dus niet .



Ik zou al geen water in je blok gooien, laat staan water plus
die rommel voor als je radiateur lek is. Gewoon kartonne pakking halen
zo goed als alle bromfietswinkels hebben dat gewoon zo op voorraad leverbaar
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
Shinigami 22-5-2006 22:10 Print reply

Posts: 797
Locktide op je bouten
 
...
-Wheelie-Johie- 22-5-2006 22:22 Print reply

Posts: 2814
er is wel spul om bij je olie te doen zodat het lek dicht gaat, maar dit kost wel wat en het is echt ter noodoplossing.

maar voor am6 moeten de binnencarters met vloeibare pakking dus dat heb je goed gedaan. idd altijd ff dagje wachten voordat je er olie indoet. en die papieren pakking voor de koppelingskant moet je gewoon icm vloeibare doen! en goed oude pakking eraf halen etc
 
trots BMW e30 325i eigenaar

Dit topic is 1570 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved