Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda nsr banden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1063 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37115 - Honda nsr banden
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5575 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda marcel 22-5-2006 16:50 Print reply
Posts: 340
heb je de banden wel eens gezien van die 50cc kreidlers, waarmee ze op de baan reden.
 
BIET 22-5-2006 16:52 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda marcel
heb je de banden wel eens gezien van die 50cc kreidlers, waarmee ze op de baan reden.

zijn niet breed neej, ma als je volgende x iets zegt kan je beter meteen ff een conclusie trekken ofzow ipv van een vraag, houd de boel hier wa duidelijker Tis hier geen plaats om raadseltjes op te lossen:P

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 22-5-2006 om 16:53 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Potvis 22-5-2006 16:53 Print reply

Posts: 1910
kijk BIET rijd ook op super smalle bandjes en ik zie hem regelmatig bochtjes met hoge snelheid pakken, dus of JIJ kunt niet rijden of BIEt rijd gewoon heel goed

Dit bericht is gewijzigd door Potvis op 22-5-2006 om 16:57 uur.
 
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!!
BIET 22-5-2006 16:54 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Potvis
[...]


kijk BIET rijd ook op super smalle bandjes en ik zie hem regelmatig bochtjes met hoge snelheid pakken, dus of JIJ kunt niet rijden of BIEt rijd gewoon heel goed

tegen wie praat je eig?

of ik rij gewoon heel goed en hij ook totaal niet goed:P

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 22-5-2006 om 17:02 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Potvis 22-5-2006 16:55 Print reply

Posts: 1910
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

tegen wie praat je eig?


tege die kerel... die dit topic start pimp
 
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!!
BIET 22-5-2006 16:56 Print reply

Posts: 22355
mjah op die manier, je quote mij, edit je repley dat ff voor de duidelijkheid

maja @TS:
Als het zo lastig rijd heb je slechte banden of is de spanning niet goed of zijn je banden gewoon op...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Potvis 22-5-2006 16:57 Print reply

Posts: 1910
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
mjah op die manier, je quote mij, edit je repley dat ff voor de duidelijkheid

maja @TS:
Als het zo lastig rijd heb je slechte banden of is de spanning niet goed of zijn je banden gewoon op...


of hij kan niet rijden
maar idd wat BIET zegt lijkt me eerder het geval...

Dit bericht is gewijzigd door Potvis op 22-5-2006 om 16:57 uur.
 
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!!
Rugie 22-5-2006 17:00 Print reply

Posts: 511
banden hebben cker nog wel genoeg profiel, maarjah wat zijn bochten hoeveel graden ? en wat vind jij een hoge snelheid ik bedoel ik kan niet lekker vol in de bocht van laat ik zeggen 60 graden met 80 zonder dat ik het gevoel heb ik ga schuifen.
En tjah jaren rij ervaring heb ik nou ook weer niet
 
RM-sm 22-5-2006 17:01 Print reply

Posts: 3908
of je durft het gewoon niet aan..?

maar wat is de maximale breedte die achter in een nsr past..?
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
BIET 22-5-2006 17:09 Print reply

Posts: 22355

@Rudy:
maja ik meet het aantal graden niet, maar als ik jou zo hoor scheit je gewoon in je broek of weet je niet hoe je een bocht moet nemen... Laat je het gas eig los in een bocht?

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 22-5-2006 om 17:13 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
richard3 22-5-2006 17:09 Print reply

Posts: 5198
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
ik had eerst een 130 achter vond dit niet fijn sturen. nu met 90/90 heb ik ook veeeel meer grip. en gooit fijner in de bochten. kwa grip maakt het niet uit dus maar kwa wegligging wel


die band die ik gekocht had van je was 110
en ga er deze week achterkomen hoeveel grip ie heeft


Dit bericht is gewijzigd door richard3 op 22-5-2006 om 17:10 uur.
 
op naar de grote brommers
Valid 22-5-2006 17:20 Print reply

Posts: 658
Wat voor bochten kan je eigenlijk zo plat door? Ik kom hier alleen maar hele flauwe bochten tegen waar je sowieso niet voor remt, en anders zijn het 90graden bochten en daar kan je sowieso niet snel doorheen, ook ivm overig verkeer.
 
Potvis 22-5-2006 17:23 Print reply

Posts: 1910
wss durft hij gewoon niet,

maar het is ook zo dat het met een nsr wel wat moeilijker is om echt plat door de bocht te gaan... met een rs gaat het makkelijker omdat ie vanzelf al schuin gaat..
 
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!!
RM-sm 22-5-2006 17:26 Print reply

Posts: 3908
je moet gewoon durven..

gewoon bij ene rustige bocht beginnen en steeds verder gaan
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Valid 22-5-2006 17:33 Print reply

Posts: 658
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RM-rr
je moet gewoon durven..

gewoon bij ene rustige bocht beginnen en steeds verder gaan


bijvoorbeeld een 90graden bocht op de buitenweg?
 

Dit topic is 5575 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved