Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Schokken op top honda nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 948 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37101 - Schokken op top honda nsr
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2175 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mblover 21-5-2006 19:10 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
valse lucht moet goed zitten. Want pakkingen zijn net nieuw, en de brommer rijd gewoon erg goed. Alleen het feit dat hij met de choke harder gaat... dat zint me niet.


met een wat te kleine sproeier is het best mogenlijk dat het goed LIJKT te lopen afaik.

verder idd ff op valse lucht checken, en ff goed afstellen.
 
erwin fs1 21-5-2006 19:18 Print reply

Posts: 897
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
valse lucht moet goed zitten. Want pakkingen zijn net nieuw, en de brommer rijd gewoon erg goed. Alleen het feit dat hij met de choke harder gaat... dat zint me niet.



en de krukaskeeringen??

 
vake bej te bange....
mtx_owned 22-5-2006 8:51 Print reply

Posts: 2183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
Dus grotere sproeier proberen? welke richting moet ik op gaan?

heb de laatste keer wel bezine van de tango erin gegooid. zou dit wat maken?

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 21-5-2006 om 16:53 uur.

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 21-5-2006 om 16:57 uur.


 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
mtx_owned 22-5-2006 8:52 Print reply

Posts: 2183
benzine van de tango is wel van mindere kwaliteit, hier kan het ook wel aan liggen
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
mbracer 22-5-2006 8:58 Print reply

Posts: 1863
mischien rotzooi in je tank of cabrateur.

maar het lijkt me eerder je bougie of ontsteking als hij zo begint te schokken

en vind je trouwens niej dat je een beetje een kleine caburateur hebt?
 
als is de scoot nog zo snel, de schakel achterhaald hem wel :D
psychopatje 22-5-2006 9:37 Print reply

Posts: 5621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
benzine van de tango is wel van mindere kwaliteit, hier kan het ook wel aan liggen

bullshit,zelfde als bij ieder andere pomp,en t laatste restje kan bij elke pomp wat troep inzitten heeft niks met tango te maken omdat ze nu toevallig goedkoper zijn,t lijkt verdacht veel op een te kleine sproeier
 
BF is tof! rijbewijs weer terug!!!!!!!!!
vanwalsum 22-5-2006 20:17 Print reply

Posts: 692
Shitzooi. Ik net mooi andere sproeier erin. en na alles weer aangesloten te hebben stond de kabel van de gasschuif ineenkeer behoorlijk strak.

stond zegmaar op 3/4 gas en je kon dus ook maar 3/4 van de gashendel opentrekken. Na een paar keer erin en eruit draaien en een rood hoofd had de gashendel weer de oude slag. Maar toen ik hem ging starten maakte hij vreselijk hoge toeren. De hendel voelt ook heel lam aan. Hoe kan dit???? het lijkt wel op de gasschuif niet meer helemaal naar beneden zakt. Echt klote dit.....

Heeft iemand een idee???
 
Frysk 22-5-2006 21:31 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
Shitzooi. Ik net mooi andere sproeier erin. en na alles weer aangesloten te hebben stond de kabel van de gasschuif ineenkeer behoorlijk strak.

stond zegmaar op 3/4 gas en je kon dus ook maar 3/4 van de gashendel opentrekken. Na een paar keer erin en eruit draaien en een rood hoofd had de gashendel weer de oude slag. Maar toen ik hem ging starten maakte hij vreselijk hoge toeren. De hendel voelt ook heel lam aan. Hoe kan dit???? het lijkt wel op de gasschuif niet meer helemaal naar beneden zakt. Echt klote dit.....

Heeft iemand een idee???

ik weet niet waar de kabel langs loopt
maar probeer alles waar de kabel overheen loopt eraf te halen
en dan kabel los hangen

en gasnaald goed zetten (mischien scheef ofzo)
 
giggitybyte
HONDARACINGTEAM 22-5-2006 21:33 Print reply

Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
Shitzooi. Ik net mooi andere sproeier erin. en na alles weer aangesloten te hebben stond de kabel van de gasschuif ineenkeer behoorlijk strak.

stond zegmaar op 3/4 gas en je kon dus ook maar 3/4 van de gashendel opentrekken. Na een paar keer erin en eruit draaien en een rood hoofd had de gashendel weer de oude slag. Maar toen ik hem ging starten maakte hij vreselijk hoge toeren. De hendel voelt ook heel lam aan. Hoe kan dit???? het lijkt wel op de gasschuif niet meer helemaal naar beneden zakt. Echt klote dit.....

Heeft iemand een idee???


zit die veer wel goed blijft die niet haken?
 
vanwalsum 22-5-2006 21:55 Print reply

Posts: 692
het is weer oke, ff bij de honda gek langsgeweest. Gasnaald uit de schuif. Zat idd scheef erin

toen weer erop gezet. Aangetrapt.. woeoeoeommmm 12000 toeren... dus gelijk weer uit. Toen nog een paar keer uit de carb gehaald.. en op een gegevenmoment na aan de kabel te hebben gesodemieterd was het weer goed. Dus toen samen even afgesteld. En morgen proberen.

Dus als er straks in de krant staat "politie zit op hol geslagen nsr achterna" staat is mijn gasschuif weer vastgeslagen... whahaha

Maar morgen dus proefrijden, want vanavond was het te glad. En dan kijken of sproeier 90 wel goed is.
 
Sjoerd. 22-5-2006 21:57 Print reply

Posts: 2607
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
benzine van de tango is wel van mindere kwaliteit, hier kan het ook wel aan liggen




blaat blaat blaat..
 
Vinnie-89 22-5-2006 21:58 Print reply

Posts: 1870
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
ook heb ik het idee bij wanneer je gas los laat, dan gaat een 2takt een beetje kentteren zegmaar. Dat doet ie ook erg onregelmatig, zo dat je het goed voelt wanneer je erop zit.


dat heb ik ook, is dat niet normaal dan? en wat is hieraan te doen?
 

Dit topic is 2175 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved