Quote:Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
asl je een mps300 cdi koopt zit het goed, gasreactie gaat emt een hpi miss omhoog maar echt veel mer toeren ga je tog niet maken, en meer kracht krijgt hij er niet van hoor, juist het tegenovergestelde
krijg je meer kracht uit...
edit: koop me carb dan maar :P
Dit bericht is gewijzigd door Rob-Peters op 21-5-2006 om 21:44 uur.
beter koop je voor dat geld bier, want die hpi zal bijna niets uithalen met die setup. Bij ONK 125cc halen ze krap 15.000 toeren (bij 45pk en 38MM carburateur) en dat wil jij met je luchtgekoelde mt-je zo ff doen??
Ik snap niet warom iederen zo zit te zeuren, je merkt dat echt wel zo'n hpi erop, Je kan veel meer instellen! Het gaat er niet om hoeeveel toeren het aankan, daarvoor worden die dingen toch niet gebruitk!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Quantoelicoe
Ik snap niet warom iederen zo zit te zeuren, je merkt dat echt wel zo'n hpi erop, Je kan veel meer instellen! Het gaat er niet om hoeeveel toeren het aankan, daarvoor worden die dingen toch niet gebruitk!
neej, maar die dingen worden hoofdzakelijk gebruikt bij een kleinere cilinder inhoud, omdat het dan nut heeft. bij meerder cc's maakt het bijna niets meer uit omdat de zuiger dan ook meestal groter is en de verhouding zuiger opp. en vliegwiel kleiner word. bij een 125cc rotax blok maakt het ook bijna niets uit.
koop je voor dat geld een leuk rm125 en gooi die mt in je schuur.... ga eerst eens internet doorlezen dat je een beetje basiskennis krijgt.... bij elke term die hier op bf voorbijkomt maak je meteen een topic dat je dat op je mt wil.... gaat niet werken zo
dus, eerst zorgen dat je de basis goed onder de knie hebt, dan praten we verder