Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - hpi op honda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1179 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #37096 - hpi op honda
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2157 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 21-5-2006 21:43 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
asl je een mps300 cdi koopt zit het goed, gasreactie gaat emt een hpi miss omhoog maar echt veel mer toeren ga je tog niet maken, en meer kracht krijgt hij er niet van hoor, juist het tegenovergestelde


krijg je meer kracht uit...



edit: koop me carb dan maar :P

Dit bericht is gewijzigd door Rob-Peters op 21-5-2006 om 21:44 uur.
 
driver004 21-5-2006 21:45 Print reply

Posts: 3418
je verneukt je geld vind ik
kan je beter een mps 300 kopen zoals eerder vernoemd
steek het geld erges anders in bv cillinder kietelen
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
slow nsr driver 21-5-2006 22:09 Print reply
Posts: 264
beter koop je voor dat geld bier, want die hpi zal bijna niets uithalen met die setup. Bij ONK 125cc halen ze krap 15.000 toeren (bij 45pk en 38MM carburateur) en dat wil jij met je luchtgekoelde mt-je zo ff doen??
 
Quantoelicoe 21-5-2006 22:12 Print reply

Posts: 927
Ik snap niet warom iederen zo zit te zeuren, je merkt dat echt wel zo'n hpi erop, Je kan veel meer instellen! Het gaat er niet om hoeeveel toeren het aankan, daarvoor worden die dingen toch niet gebruitk!


 
slow nsr driver 21-5-2006 22:15 Print reply
Posts: 264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Quantoelicoe
Ik snap niet warom iederen zo zit te zeuren, je merkt dat echt wel zo'n hpi erop, Je kan veel meer instellen! Het gaat er niet om hoeeveel toeren het aankan, daarvoor worden die dingen toch niet gebruitk!




neej, maar die dingen worden hoofdzakelijk gebruikt bij een kleinere cilinder inhoud, omdat het dan nut heeft. bij meerder cc's maakt het bijna niets meer uit omdat de zuiger dan ook meestal groter is en de verhouding zuiger opp. en vliegwiel kleiner word. bij een 125cc rotax blok maakt het ook bijna niets uit.
 
BSTS 21-5-2006 22:23 Print reply

Posts: 4241
bij rotax heb je dan geen roterende inlaat?
en dan ontsteking met een nokje, en sensor???

anders kun je de inlaat niet plaates, omdat het vliegwiel in de weg zit toch
 
sprintjah
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 22-5-2006 0:32 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirk_neijwiert
[...]

heb binnenkort veel geld


is je wiet rijp ofzo....

koop je voor dat geld een leuk rm125 en gooi die mt in je schuur.... ga eerst eens internet doorlezen dat je een beetje basiskennis krijgt.... bij elke term die hier op bf voorbijkomt maak je meteen een topic dat je dat op je mt wil.... gaat niet werken zo

dus, eerst zorgen dat je de basis goed onder de knie hebt, dan praten we verder

 

Dit topic is 2157 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved