RTT-tUnInG |
19-5-2006 12:47 |
 Posts: 551 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: The Catfish
[...]
volgens mij warmen ze dan niet genoeg op, wat zich vertaalt in speling.
C4 lagers is echt voor hele extreme toerentallen.
ik denk dat je C3 moet hebben.
(ik weet trouwens niet of het echt erg is)
ik weet het niet eens meer zeker er kunnen oo kbest c3 in zitten ik zal ff doosjes zoeken
|
|
|
|
-simon- |
19-5-2006 13:34 |
 Posts: 8211 |
hoe heb je da met die filter zo gedaan?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
richard3 |
19-5-2006 13:53 |
 Posts: 5198 |
als het c4 lagers zijn
dan kan je denk ik binnen 1000 misschien 2000 km je blok weer openhalen omdat je lagers dan helemaal rot zijn
puur omdat ze niet warm worden (en je krukas zal die speling ook niet leuk vinden )
verder ziet het er wel leuk uit
|
|
op naar de grote brommers |
|
Pol de MT5 Crosser |
19-5-2006 15:06 |
 Posts: 2892 |
Af en toe snap ik niet waarom mensen een brommer op hun kamer in elkaar zetten.........
Snachts er op trekken...? of?
hoe krijg je hem nou weer de trap af
|
|
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij? |
|
timoty-dt |
19-5-2006 15:11 |
 Posts: 1802 |
idd? te weinig ruimte oid? neem dan geen brom
|
|
kut voetbal |
|
Vinnie-89 |
19-5-2006 15:12 |
 Posts: 1870 |
mischien omdat het 10 keer leuker is om op je kamer te kunnen sleutelen..?
tijdje geleden had ik me brommer ook binnen in de huiskamer staan omdat het buiten en in de schuur koud was, wou hem wel op me kamer maar was wat te zwaar
|
|
|
|
jong |
19-5-2006 15:14 |
 Posts: 1445 |
ma zou me afmaken met al de olie die eruit kan stromen
|
|
|
|
Harm |
19-5-2006 15:33 |
 Posts: 3032 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RTT-tUnInG
[...]
ze zijn goed en ze powerband is vanaf 6k tot 13500k
Gaat er volgens mij wel leuk uitzien die Tsx.
Maar die powerband krijg je nooit voor elkaar. Eurokit is geen koppelcilinder en er is aan getuned. Je powerband zal wss pas beginnen bij 8k en bij de 11k is het wel op. Ori ontsteking wil ook niet veel meer dan 11-12k.
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
RTT-tUnInG |
19-5-2006 15:43 |
 Posts: 551 |
dat komt door die uitlaat!! en het zijn btw c3 lagers
|
|
|
|
Harm |
19-5-2006 15:54 |
 Posts: 3032 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RTT-tUnInG
dat komt door die uitlaat!! en het zijn btw c3 lagers
Presteert zo'n uitlaat echt zo goed dan? Kheb nog een een stel ongebruikte Ori-uitziende uitlaten op zolder liggen, misschien vind ik dr wel 1  Ben benieuwd wat zo'n uitlat doet op mn setup.
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
mcdronkz |
19-5-2006 16:21 |
 Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RTT-tUnInG
[...]
ze zijn goed en ze powerband is vanaf 6k tot 13500k
Hihi
|
|
|
|
-simon- |
19-5-2006 16:50 |
 Posts: 8211 |
is da een speciale filter of een gewone universele brom filter van twin air?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Henk-88 |
19-5-2006 16:52 |
 Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RTT-tUnInG
dat komt door die uitlaat!! en het zijn btw c3 lagers
De uitlaat kan het ondersteunen idd, maar er moet veel tune-werk aan de cilinder gebeuren om die 13.500 rpm daadwerkelijk te halen..
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Harm
[...]
Presteert zo'n uitlaat echt zo goed dan? Kheb nog een een stel ongebruikte Ori-uitziende uitlaten op zolder liggen, misschien vind ik dr wel 1 Ben benieuwd wat zo'n uitlat doet op mn setup.
Als er x1361x in staat ben je de man
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
-simon- |
19-5-2006 16:54 |
 Posts: 8211 |
zoon x1361x uitlaat wat is daat zo speciaal aan?
zo super snel of alleen zeldzaam?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
_yelow-tsx_ |
19-5-2006 16:56 |
 Posts: 1183 |
hm volgensmij heb ik ook zo'n uitlaat zal wel keer kijken of er 1361
in staat wat is er zo speciaal aan dan
|
|
|
|