Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 75 cc Parmakit Puch Maxi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 965 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37053 - 75 cc Parmakit Puch Maxi
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 12141 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PRO TUNING 18-5-2006 20:47 Print topicpost

Posts: 4000
11.56 Pk bij 10250 rpm en 9.56 Nm koppel bij 8250 rpm



Let Op : lijnen ter verduidelijking overgetekend

Dit bericht is gewijzigd door PRO TUNING op 18-5-2006 om 21:07 uur.

Dit bericht is gewijzigd door PRO TUNING op 19-5-2006 om 7:34 uur.

Dit bericht is gewijzigd door PRO TUNING op 19-5-2006 om 11:53 uur.
 

g4mer 18-5-2006 20:50 Print reply

Posts: 494
die grafiek kan ik niet aflezen is beetje aan de kleine kant -_-
en verder snap ik niet veel van deze topic.
geen project en ook geen probleem ?
 
S1lv3r 18-5-2006 20:50 Print reply

Posts: 5213
nee hij bedoelt dat ie dat gehaalt heeft met een puch met 75 cc
denk ik
 
PRO TUNING 18-5-2006 20:51 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]

stfu

@ Pro Tuning: u bedoelt Sales denks?


Nee, dit is het resultaat na een lange winter van rekenen - tunen en afstellen.

 
bart de scootergek 18-5-2006 20:51 Print reply

Posts: 8916
idd, en reageer dan alleen als je wat toe te voegen hebt.

wat was de rest van de setup?
 
Honda RC-33
MT70-nolimit 18-5-2006 20:52 Print reply

Posts: 4322
Ok?, ook een poortmapje misschien?
 
gaat lang goed
Tombrom 18-5-2006 20:53 Print reply

Posts: 15925
dat is wel veel... foto`s van de puch zelf en poortmap
 
PRO TUNING 18-5-2006 20:54 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
idd, en reageer dan alleen als je wat toe te voegen hebt.

wat was de rest van de setup?


Set Up

Getunde 75 cc Parmakit Cilinderkit
Op maat gemaakte cilinderkop
op maat gemaakte uitlaat voorzien van Aluminium Simonini demper
24 mm Mikuni TM vlakschuif carburateur
PVL analoge ontsteking

 
honda-mbx 18-5-2006 20:55 Print reply

Posts: 1688
zeer netjes , grafiek verloopt wat onregelmatig (afbeelding is wat klein..)

enig idee waarom?

wat is de rest van het setup?
 
ik vlam je..
PRO TUNING 18-5-2006 20:57 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
zeer netjes , grafiek verloopt wat onregelmatig (afbeelding is wat klein..)

enig idee waarom?

wat is de rest van het setup?


Grafiek loopt wat onregelmatig omdat hij nog niet is uitgevlakt en de carburateur bezetting nog te rijk staat.

Blok gaat nu van de testbank onder een rijwielgedeelte.

 
Vuile Beunkoe 18-5-2006 20:59 Print reply

Posts: 6114
tada

parma zie je niet vaak. Mooie score hoor


 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
PRO TUNING 18-5-2006 21:01 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Ok?, ook een poortmapje misschien?


Wij werken niet met poortmapjes, wat heb je er aan ??

 
Suzuki tsx 18-5-2006 21:04 Print reply

Posts: 617
kan dat grafiekje niet groter?
 
Neluhz 18-5-2006 21:10 Print reply

Posts: 4032
heb je nou een gigantitische dip of zie ik dat verkeerd?
die cilinder, is dat vilinderpoort?

het zijn kruk pk's, neem ik aan?

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 18-5-2006 om 21:10 uur.
 
-Tom- 18-5-2006 21:11 Print reply

Posts: 4150
wat is er bewerkt/tuned aan de cilinder
 
FTS Member
PRO TUNING 18-5-2006 21:14 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
heb je nou een gigantitische dip of zie ik dat verkeerd?
die cilinder, is dat vilinderpoort?

het zijn kruk pk's, neem ik aan?

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 18-5-2006 om 21:10 uur.


Het zijn krukas Pk`s
Cilinder heeft een vlinderpoort (uitlaat)
Het is geen dip maar een te rijke afstelling (op de testbank)
 

Dit topic is 12141 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved