Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - roet in krukas carter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1202 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #37022 - roet in krukas carter
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 773 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dirk_neijwiert 17-5-2006 16:51 Print topicpost
Posts: 693
hoi
ik heb mijn dt blok even uitelkaar gehaald voor de kikstarter te maken en toen haalde ik de cilinder dur af en toen zag ik allemaal rot bij de krukas zitten gewoon vette troep en op sommige plekken zit het vast.

hoe kan dit komen is dit een kapote keering?

help mij:P
 

THOMASJEUHHH 17-5-2006 16:52 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirk_neijwiert
hoi
ik heb mijn dt blok even uitelkaar gehaald voor de kikstarter te maken en toen haalde ik de cilinder dur af en toen zag ik allemaal rot bij de krukas zitten gewoon vette troep en op sommige plekken zit het vast.

hoe kan dit komen is dit een kapote keering?

help mij:P



euh zou je foto's kunne maken?

 
bwoaahhppp,,..
dirk_neijwiert 17-5-2006 16:54 Print reply
Posts: 693
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
[...]



euh zou je foto's kunne maken?


dat kan ik helaas niet maar het is niet echt zwart alleen aan de kant van het vliegwiel aan de andere kant iets bruinsiger
 
jong 17-5-2006 16:54 Print reply

Posts: 1445
haal em open. maak em schoon en zet em weer in elkaar met nieuwe keerringen en lagers. weet je zeker dat ie weer goed is. want je moet er geen troep in hebben
 
MT70-nolimit 17-5-2006 17:03 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirk_neijwiert
[...]

dat kan ik helaas niet maar het is niet echt zwart alleen aan de kant van het vliegwiel aan de andere kant iets bruinsigerbruiner


Kering is lek
 
gaat lang goed
erwin fs1 17-5-2006 18:14 Print reply

Posts: 897
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jong
haal em open. maak em schoon en zet em weer in elkaar met nieuwe keerringen en lagers. weet je zeker dat ie weer goed is. want je moet er geen troep in hebben




pak meteen een paar koppelingsplaten er bij en je hebt je revisie gehad.............
 
vake bej te bange....
-Wheelie-Johie- 17-5-2006 18:19 Print reply

Posts: 2814
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwin fs1
[...]




pak meteen een paar koppelingsplaten er bij en je hebt je revisie gehad.............

net alsof koppelingsplaten dan 1 van de belangrijkste dingen is die kunnen juist nog heel goed zijn, er zijn wel andere dingen die je moet controleren, nameten en evt vervangen
 
trots BMW e30 325i eigenaar
erwin fs1 17-5-2006 18:23 Print reply

Posts: 897
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
[...]

net alsof koppelingsplaten dan 1 van de belangrijkste dingen is die kunnen juist nog heel goed zijn, er zijn wel andere dingen die je moet controleren, nameten en evt vervangen




dat wel maar ik wil maar aangeven dat je dan beter alles mee kunt pakken. ik heb namelijk geen ervaring met dt dus weet ik niet waar je specifiek op moet letten
 
vake bej te bange....
Jarco 17-5-2006 18:31 Print reply

Posts: 4520
als de rest nog goed is waarom zou je het vervangen?

 
dirk_neijwiert 17-5-2006 20:18 Print reply
Posts: 693
mijn lager zijn gewoon nog prima alleen die keeringen er heeft nooit een 70cc op gelegen en er is gewoon alleen snel uitlaatje op geweest dus zow veel slijt die niet
 

Dit topic is 773 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved