Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tsx cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1170 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37003 - tsx cilinder
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4513 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

buldogo2 16-5-2006 23:09 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yordi_vdB
[...]


Omdat niet iedereen om topsnelheid geeft, ik trek liever hard op, en m'n cilinder doet als gauw 1000km mee.

die dingen waar ik het over heb troken amel zo in ze 2 nog zonder moeite opt achterwiel (dus zonder koppeling) trokken echt beestachtig, van daar dat ik dat niet snap, mja genoeg daar over ik heb me mening gegeven

btw, je moet wel je ontsteking op ze vroechst zetten natuurlijk, en je kop uit laten draaien(kost je 15 euro) schilt ook veel
 
Born to ride
buldogo2 16-5-2006 23:11 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koosTSX
autisa?

volgens mij worden er wel wat namen door elkaar gegooit


autisa word niet meer gemaakt en is ook best moeilijk te vinden en was toen een imi cilinder, is ook niet echt goed afgewerkt, maar rijden supper hart en hebben zeer hoog koppel, en zijn van best goede kwalitijd. is iig sneller als al het ander wat er onder heeft gelegen. en dus meer koppel
 
Born to ride
koosTSX 16-5-2006 23:13 Print reply

Posts: 705
Quote:
autisa word niet meer gemaakt en is ook best moeilijk te vinden en was toen een imi cilinder, is ook niet echt goed afgewerkt, maar rijden supper hart en hebben zeer hoog koppel, en zijn van best goede kwalitijd. is iig sneller als al het ander wat er onder heeft gelegen. en dus meer koppel


aha, en die imi op 50cc.nl, wat is dat dan?
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 16-5-2006 23:14 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]

die dingen waar ik het over heb troken amel zo in ze 2 nog zonder moeite opt achterwiel (dus zonder koppeling) trokken echt beestachtig, van daar dat ik dat niet snap, mja genoeg daar over ik heb me mening gegeven

btw, je moet wel je ontsteking op ze vroechst zetten natuurlijk, en je kop uit laten draaien(kost je 15 euro) schilt ook veel


jij rijd kawasaki, dus dan ontneemt je het recht van spreken

in zn 2 op t aw... met 11 63 als twv mss, verder kan dat nooit heb bijna alle cilinders voor tsx erop gehad met allemogelijke uitlaten en carbs.. ook binnenrotor, 70cckop enz enz

 
buldogo2 16-5-2006 23:19 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]


jij rijd kawasaki, dus dan ontneemt je het recht van spreken

in zn 2 op t aw... met 11 63 als twv mss, verder kan dat nooit heb bijna alle cilinders voor tsx erop gehad met allemogelijke uitlaten en carbs.. ook binnenrotor, 70cckop enz enz



Dan of je kan niet rijden of een gaar blok, ik heb het met 2 verschillende tsxen gedaan met orgineele ontsteeking en 15 52 en 15 54 vertanding
den een met proma 50cc en de ander met gia 50cc, en ik niet staan liegen, nu licht er onder da ding een 80 blok getuned met op maat en da trekt natuurlijk helemaal ziek :P maar dit was al niet normaal.
ik zeg ook al ik snap niet waarom al die mensen zegen dat tsx sloom is, want ik heb er andere ervaaringen mee...

En je bek houden over me lieve schad jij he
 
Born to ride
-simon- 16-5-2006 23:27 Print reply

Posts: 8211
maar met een airsal moet ik goed 90 kunnen halen?
met een gia 80 pijp 19.5mm schuimfilter en onsteking op zijn vroegst.en de goed twv
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 16-5-2006 23:29 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
maar met een airsal moet ik goed 90 kunnen halen?
met een gia 80 pijp 19.5mm schuimfilter en onsteking op zijn vroegst.en de goed twv



dat zeggen we al de hele tijd
 
buldogo2 16-5-2006 23:40 Print reply

Posts: 2101
btw je moet er wel een power filter op zetten, en ik zeg het maar voor de zekerheid je carb. goed afstellen
 
Born to ride
Lykantroop 17-5-2006 0:08 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


Dan of je kan niet rijden of een gaar blok, ik heb het met 2 verschillende tsxen gedaan met orgineele ontsteeking en 15 52 en 15 54 vertanding
den een met proma 50cc en de ander met gia 50cc, en ik niet staan liegen, nu licht er onder da ding een 80 blok getuned met op maat en da trekt natuurlijk helemaal ziek :P maar dit was al niet normaal.
ik zeg ook al ik snap niet waarom al die mensen zegen dat tsx sloom is, want ik heb er andere ervaaringen mee...

En je bek houden over me lieve schad jij he



uh, in zn 2 nog op t gas op t achterwiel met die twv? ga je bullshit op een scooter forum rondslingeren ofzo

gewoon charmo of eurokit kopen, allebei chille cilinders
 
koekie - Administrator 17-5-2006 0:11 Print reply

Posts: 12588
ik heb eurokit.. zeer chillend... ik zou voor die gaan
 
Haaks de hoek om!
tsxj oran 17-5-2006 7:21 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
[...]


nou volgens mij zit er toch wel degelijk verschill in de uitlaatpoort.
verder is eurokit toch ook nicasil...

en die afwerking, als je nou zelf ff alles afwerkt met schuurpapiertje, dan loopt ie echt niet meteen net zo snel als een malossi hoor

ik weet niet waat jij leeft maar volgens mij zijn de timingen precies hetzelfde en is eurokit helemaal niet nicasil
 
oud
koosTSX 17-5-2006 7:31 Print reply

Posts: 705
Quote:
ik weet niet waat jij leeft maar volgens mij zijn de timingen precies hetzelfde en is eurokit helemaal niet nicasil


Der schijnen twee typen te zijn ot en nieuwe die heeft nicasil
 
-simon- 17-5-2006 8:16 Print reply

Posts: 8211
airsal is volgens mij chroom oid
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 17-5-2006 8:17 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
btw je moet er wel een power filter op zetten, en ik zeg het maar voor de zekerheid je carb. goed afstellen


power filter???
zoon schuimding denk ik he van malossie of twin air.
je bedoelt toch nie zoon gaas ding.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
2takt Gangster 17-5-2006 9:13 Print reply

Posts: 1147
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yordi_vdB
ja we gaan niet te duur doen door een ander blok aan te schaffen.

Maar ik zou zelf toch zeggen, probeer een charmo te zoeken, want ik rij nu met een twv van 12 - 50, dat is zeer licht, en dan rij ik nog 80 dus...




ik rijd met eurokit 12-52 en haal 85 en wind mee 90 en trek op gas op achterwiel en maak niet meer dn 10500 toeren als ik 85 rijd dus eurokit is wel zeer snel en ik heb niks bewerkt heb er een proma uitlaat op en 16 mm carb met standaart filter

en die parma kit is niet hetzelfde als de eurokit want de parma kit heeft maar 1 zuigerveer

en nt eurokit is nicasil btw (heb hem zelf dus)


Dit bericht is gewijzigd door tsx rider 4- live op 17-5-2006 om 9:14 uur.
 

Dit topic is 4513 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved