Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tsx cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1022 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #37003 - tsx cilinder
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4511 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-simon- 16-5-2006 22:56 Print reply

Posts: 8211
rond de 90-100 moet toch wel kunne met 70cc en goed twv
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Yordi_vdB 16-5-2006 22:57 Print reply

Posts: 1005
Dat kan mogelijk zijn, maar ga er dan maar niet van uit dat die heel hard zal optrekken.
 
dag lieve kroepoekjes van me
-simon- 16-5-2006 22:58 Print reply

Posts: 8211
gewoon mooi goed op trekken. hoeft ook nie met voor wiel van de grond maar wat is dan de beste keus buite malossie?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
koosTSX 16-5-2006 22:59 Print reply

Posts: 705
rg80 blok
 
-simon- 16-5-2006 23:01 Print reply

Posts: 8211
met dit blok moet te doen zijn denk ik dat je rond de 80-100 gaat en nog goed van zijn plaats komt.

 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 16-5-2006 23:01 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yordi_vdB
Dat kan mogelijk zijn, maar ga er dan maar niet van uit dat die heel hard zal optrekken.


nooit van davetsx gehoord zeker?? eurokitje... 115 digi

ts80x blok, met binnenrotor en alles 117 digi

tsx isniet sloom, de meeste gebruikers wel

 
buldogo2 16-5-2006 23:01 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yordi_vdB
[...]


Wat vind jij redelijk hard, want je moet niet teveel vragen van een tsx


Man zwats niet tsx kan je makelijk hart laten lopen, maar em eigelijk zou je een autisa moeten vinden(max 115km/h mee gehaalt, maar ding blijft door janken, toeren teller stopt gewoon niet), dat zijn echt snelle cilinders, en anders malossi rijd ook wel leuk, alleen zijn vrij laag toerig en niet echt supper snel (ongeveer 110km/h mee gehaald) dit alles was btw in combo. met gianelie 50 uitlaat en 20mm mikuni van honda (en inlaat van de cilidner aangepast aangezien die maar 16mm is)

En ding was ook zwaar verhoocht, dus had flink wa wind druk.

En trok zonder aan stuur te treken opt achterwiel, met beetje met gas speelen dan

twv 15 53

Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 16-5-2006 om 23:03 uur.
 
Born to ride
Yordi_vdB 16-5-2006 23:01 Print reply

Posts: 1005
ja we gaan niet te duur doen door een ander blok aan te schaffen.

Maar ik zou zelf toch zeggen, probeer een charmo te zoeken, want ik rij nu met een twv van 12 - 50, dat is zeer licht, en dan rij ik nog 80 dus...


 
dag lieve kroepoekjes van me
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 16-5-2006 23:03 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yordi_vdB
ja we gaan niet te duur doen door een ander blok aan te schaffen.

Maar ik zou zelf toch zeggen, probeer een charmo te zoeken, want ik rij nu met een twv van 12 - 50, dat is zeer licht, en dan rij ik nog 80 dus...



charmo of fastarrows, 12 46 lekekr laagtoerig en goed rijden

gaat wel 90, met gia 80 en 20mm

 
-simon- 16-5-2006 23:04 Print reply

Posts: 8211
lukt dat met een eurokit ook?
of is dat teveel gervaagt

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 16-5-2006 om 23:05 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
buldogo2 16-5-2006 23:05 Print reply

Posts: 2101
Ik snap dat niet waarom jullie amel over 80/90 praaten, dat heb ik met 50 snel gehaalt :S, en met 2 verschillende tsxen heb ik met 70cc autisa tegen 120 gezeten, en met malossi dus ook rond de 110 charmo reed 100 maar was kk gaar en liep dus ook vast naar paar km, en dat alles zonder te veieln, het enige wat me op valt is dat de meeste an die raare twv hebben
 
Born to ride
-simon- 16-5-2006 23:07 Print reply

Posts: 8211
rond de 90-95 vind ik hard zat
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
MrOi 16-5-2006 23:07 Print reply

Posts: 3110
imho is charmo het lekkerst, die van mij is afgewerkt en de uitlaat poort vergroot, echt super koppel ism 20mm mikuni en gia 80, haal er de 100 net mee maar trekt echt super op!
 
XT Supermotard For Sale!
Yordi_vdB 16-5-2006 23:07 Print reply

Posts: 1005
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
Ik snap dat niet waarom jullie amel over 80/90 praaten, dat heb ik met 50 snel gehaalt :S, en met 2 verschillende tsxen heb ik met 70cc autisa tegen 120 gezeten, en met malossi dus ook rond de 110 charmo reed 100 maar was kk gaar en liep dus ook vast naar paar km, en dat alles zonder te veieln, het enige wat me op valt is dat de meeste an die raare twv hebben


Omdat niet iedereen om topsnelheid geeft, ik trek liever hard op, en m'n cilinder doet als gauw 1000km mee.
 
dag lieve kroepoekjes van me
koosTSX 16-5-2006 23:08 Print reply

Posts: 705
autisa?

volgens mij worden er wel wat namen door elkaar gegooit
 

Dit topic is 4511 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved