Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - fs1 ontstekingsprobleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 906 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #37000 - fs1 ontstekingsprobleem
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 5140 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans W 17-5-2006 15:57 Print reply

Posts: 1456
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
bedankt voor de goede uitleg cmtheman.....hij doet het weer

mja ik heb hem op 0.40 voorontsteking gezet, is dit verstandig met:

FS1 cilinder
standaard snel uitlaat
16mm carb

???


fs1 immitatie? of een orginele fs1
 
nsrracer 17-5-2006 17:11 Print reply

Posts: 8625
originele fs1 overmaat met nieuwe zuiger

mja ik heb hem al op 0.35 gezet
 
Hans W 17-5-2006 17:20 Print reply

Posts: 1456
die setup heb ik ook

dat wil wel sjouwen dus ik zou als ik jou was em op 0,40 zetten
 
nsrracer 17-5-2006 21:27 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans W
die setup heb ik ook

dat wil wel sjouwen dus ik zou als ik jou was em op 0,40 zetten


mja ik heb nu weer een versnellingsbak probleem, sinds ik er een ongeluk mee heb gehad(1,5 jaar geleden) val ik van het 1 in het ander
 
Hells Hobbit 20-5-2006 17:54 Print reply

Posts: 1793
ik zou je vonk iets later laten komen op 0,30 zetten,
0,40 kan ook prima, maar dan wordt de motor iets heter, en rijdt hij bovenin iets minder, en onderin iets beter.

aangezien fs1's gemaakt zijn om flink veel toeren te maken en ze daarom bekend staan zet de echte fs1man hem op 0,30, das zoizo fijn want dan wordt de motor dus niet zo heet.

maar als het goed rijdt gewoon lekker laten staan
 

Dit topic is 5140 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved