je haalt allerlei dingen door elkaar,
in je profiel staat dat je brommer 85 gaat, dit is volgens mij hard zat.
met je orginele setup en een metrakit uitlaat ga je zo rond de 90/95 halen mits je hem goed afsteld.
opeens begin je over een andere cilinder, kan ook wel.... maar je hebt van metrakit 3 cilinders en polini indd.
metrakit heeft pro race en sp, deze zijn niet echt voor dagelijks gebruik. en ze hebben een gietijzeren versie die wel lekker loopt met die uitlaat, zo'n 110 met een aardige trekkracht.
voordeel van die gietijzeren cilinder is dat mocht hij vastlopen dan is hij simpel te honen
polini , manston en bidalot, dat soort merken zou ik niet echt doen als je net begint met het "opvoeren" mocht zo'n ding ook vastlopen dan kan je met een beetje pech weer een nieuwe cilinder kopen.
maargoed ik heb geen zin om zoveel te typen dus even kort:
met een metrakit uitlaat ga je zon 90/95 als je hem goed afsteld, dit reed vond ik zelf heel prettig.
Qua cilinders die ik interesant vind zijn metrakit gietijzer malossi mhr replica (met 2 zuigerveren) en misschien airsal.
ik vind zelf die malossi erg slijtvast !
en qua uitlaten maakt het volgens mij weinig uit, je hebt indd conti maar die kom je bijna nooit tegen , en men zegt dat er yasuni is maar die heb ik voor zulu nognooit gezien.
maar een onderlangse uitlaat op een zulu is bijna altijd lelijk.
edit, een mhr pijp past op een zulu ja als je geen orgineel luchtfilter hebt en zelf een beugeltje kan maken
Dit bericht is gewijzigd door Killerbean op 16-5-2006 om 11:38 uur.
|