Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - nieuwe rollerbank

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 977 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #36933 - nieuwe rollerbank
Pagina 4 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9537 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Scozzisa 13-5-2006 18:38 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: snowboarderke
[...]

en hoe wil je dat gaan doen dan :s



kijk het zit dus zo

jij hebt die brommer gekocht en bent eigenwijs, je snapt dondersgoed dat 65 niet toegestaan is en je wordt aangehouden

wat moet je doen om geen bekeuring te krijgen: laat je brommer maar meenemen naar het bureau, laat ze hem maar van bove naar benede checken als het aan jou lig 2x, en men vind niks, dus ben je niet de lul aangezien je deze brommer ook op kenteken hebt gekregen en hij zo legaal is als een pornoblaatje in nl.

that's it

beter ben je niet zo eigenwijs en laat je hem ff 50 lopen maar das je eigen zorg
 
b e r t 13-5-2006 18:45 Print reply

Posts: 1855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Valid
[...]


De Derbi Senda SM DRD 2005 editie heeft een vriend van mij HELEMAAL NIEUW gekocht bij een erkende dealer inc rijklaar maken enzo. Die rijd al 60 (65 op de teller) met wind mee. Krijgt hij ook een boete als hij op de rollerbankmoet? Ofterwijl: moet je aan je nieuwe brommer beunen om hem legaal te maken?


als je 60 rijd en je trekt niet gigantisch snel op zul je niet boven de 0.6 uitkomen. anders doe gewoon ene test op het bureau
 
bobje 13-5-2006 18:53 Print reply

Posts: 2955
Heb wel eens zoiets gehoort over een Sachs Madass, die gaan fabrieks-af ook te hard.

Dan kan je met je boete naar je dealer gaan(mits nieuwe gekocht natuurlijk), deze stuurt de boete naar Sachs die vervolgens je boete betalen.
 
Sooner or later it's lager time
b e r t 13-5-2006 18:54 Print reply

Posts: 1855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobje
Heb wel eens zoiets gehoort over een Sachs Madass, die gaan fabrieks-af ook te hard.

Dan kan je met je boete naar je dealer gaan(mits nieuwe gekocht natuurlijk), deze stuurt de boete naar Sachs die vervolgens je boete betalen.


lijkt me niet voor te hoge snelheid. Want je moet officieel ook gas inhoude op de buiteweg. daar mag je 40. maar voor rollerbank snap ik wel
 
MotoCrossIpkiss[stan] 13-5-2006 18:55 Print reply

Posts: 7744
Klopt, bijde madassjes die wij verkocht hebben (nieuw) liepen zo'n 58km/u, beide hebben boete gehad waardoor mensen terug kwamen, vervolgens betaald de importeur de boete en je krijgt een begrenste cdi opgestuurd
 
hoi
StormingSoul 14-5-2006 1:31 Print reply

Posts: 503
60, omdat ze dan niet boven de 0,8 kw uitkomen.
Importeurs zijn niet gek, want zodra dat wel gebeurd gaan de onkosten direct naar de winkel die de bromfietsen in deze staat verkoopt? Snap je?
 
Royal Club 14-5-2006 10:29 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]


ook zoiets..

alles KAN te hard.. maar ze gaan er vanuit dat je je overal aan de snelheid houd ( auto's, motoren )

maar brommers ? Pfff zie die lullo's maar eens wijs te maken dat jij overal 40 rijd terwijl je brommer 80 KAN




tis zo dat motoren en auto's met ongeweizigde vermoge harder kunnen, brommer moeten wat verandere voor ze dat kunnen nja politiemensen blijven gewoon naaiers..
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Scarface 14-5-2006 10:33 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kietel Tuning
[...]


Je brommer is gemaakt met een maximale constructie snelheid van 45km/u. De ene brommer heeft hier voor 1,3 kw nodig de andere meer. Maar als je brommer dus origineel is kom je niet of nauwelijks boven die 45 km/u.



Vroeger mocht je 0,5 kw hebben, als een mt 0,5 kw had reed ie al wel harder dan 45 km/h, meestal z rond de 55 km/h
Nu staat op mijn kenteken 1,3 kw. leg eens uit hoe ik dan aan die 45 km/h moet komen?
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
b e r t 14-5-2006 10:40 Print reply

Posts: 1855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scarface
[...]



Vroeger mocht je 0,5 kw hebben, als een mt 0,5 kw had reed ie al wel harder dan 45 km/h, meestal z rond de 55 km/h
Nu staat op mijn kenteken 1,3 kw. leg eens uit hoe ik dan aan die 45 km/h moet komen?


bij mij staat 1.6 en bij de rox van mn broer 2.0
 
Bruuns 14-5-2006 10:40 Print reply

Posts: 2213
ik heb 2.35 op kenteken ( senda 2003 ) ( de nieuwe senda's met hetzelfde frame krijgen nu 1.37 op kenteken:S vet vaag )

maar volgesm ij is dat gwoon waar je frame op berekend is. en dat hij maar 45 mag heeft daar gewoon niks mee te maken.
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
Hans W 14-5-2006 10:46 Print reply

Posts: 1456
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scarface
[...]



Vroeger mocht je 0,5 kw hebben, als een mt 0,5 kw had reed ie al wel harder dan 45 km/h, meestal z rond de 55 km/h
Nu staat op mijn kenteken 1,3 kw. leg eens uit hoe ik dan aan die 45 km/h moet komen?


ik hoorde laatst iets dat die kw`s op je kentekenbewijs ook wel is de orginele krukas kw`s zijn...
 
rubbert 14-5-2006 10:48 Print reply

Posts: 8825
dus dan moet je je brommer gewoon zo vertanden dat je om de ong. elke 2 seconde kan schakelen en dat je binnen 10 sec bijna op je top bent en dan draaid ie een overtoeren van hier tot tokyo
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Bruuns 14-5-2006 10:50 Print reply

Posts: 2213
ik blijf gewoon 80 rijden, dat doe ik nu ook, ik ga straks niet om een nieuwe rollerbank dom doen..
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
Royal Club 14-5-2006 10:52 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bruuns
ik heb 2.35 op kenteken ( senda 2003 ) ( de nieuwe senda's met hetzelfde frame krijgen nu 1.37 op kenteken:S vet vaag )

maar volgesm ij is dat gwoon waar je frame op berekend is. en dat hij maar 45 mag heeft daar gewoon niks mee te maken.


dus op mijn frame komt er XX kw op te staan aangezien ik een 125cc frame heb
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
rubbert 14-5-2006 10:53 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bruuns
ik blijf gewoon 80 rijden, dat doe ik nu ook, ik ga straks niet om een nieuwe rollerbank dom doen..



idd en daar doen ze ook nog niet zo moeilijk over (een maat van me reed 110 met z'n rs zijden ze 60/70 gaat nog wel dat vinden wij niet zo'n probleem)
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM

Dit topic is 9537 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved