Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - FAQ gezocht voor piaggio bravo uitlaat te ontgrenzen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 831 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #36930 - FAQ gezocht voor piaggio bravo uitl...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1891 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TerroRLaG 13-5-2006 11:06 Print topicpost
Posts: 226
Ik ben opzoek naar hulp of een site waar ergens uitgelegt staat hoe die uitlaat begrenzing werkt bij mijn piaggio bravo. Ik heb al vaak gelezen dat in een uitlaat een prop zit. Nu vraag ik mij af of deze ook in mijn bravo uitlaat zit en of het mogelijk is van deze NIET te verwijderen maar met een fijne boor gaatjes in te boren zodat der minder weerstand is. Ik zou dan boren tot dat hij net 45 rijdt. Is dit mogelijk en doenbaar ?

alle hulp/info is welkom ^^

greetz
 

mulder 13-5-2006 11:08 Print reply

Posts: 13701
Is niet mogelijk, zit gewoon een piemelbochtje aan, je zult een ontgrensde moeten kopen voor 30 euro (nieuw)
 
TerroRLaG 13-5-2006 11:13 Print reply
Posts: 226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
Is niet mogelijk, zit gewoon een piemelbochtje aan, je zult een ontgrensde moeten kopen voor 30 euro (nieuw)



dus als ik het goed begrijp is de uitlaat gwn zo small gemaakt? Kan ik deze dan niet wat bijvijlen ofzo... of een small gaatje in de bocht boren ofzo :p Ben een beginnertje en ken daar allemaal zoveel niet van ^^ hij mag echt max 45 rijden, met 40 bennek ook al tevreden. Hij loopt nu 30.
 
daanmtx 13-5-2006 11:16 Print reply

Posts: 3759
als je eraan gaat vijlen oid zit je zo door de wand heen, als je harder wil moet je een andere uitlaat kopen
 
Honda VFR400R
mulder 13-5-2006 11:19 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TerroRLaG
[...]



dus als ik het goed begrijp is de uitlaat gwn zo small gemaakt? Kan ik deze dan niet wat bijvijlen ofzo... of een small gaatje in de bocht boren ofzo :p Ben een beginnertje en ken daar allemaal zoveel niet van ^^ hij mag echt max 45 rijden, met 40 bennek ook al tevreden. Hij loopt nu 30.


nee zeg ik toch, gewoon andere bocht halen densoods tweedehands kost niks
 
TerroRLaG 13-5-2006 11:28 Print reply
Posts: 226
en gwn een fijn gaatje boren in de bocht dan? binnen 3 mnd kannek nieuwe uitlaat kopen nu moet hij gwn rond de 40 gaan met zo min mogelijk werk en kosten


 
mulder 13-5-2006 11:28 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TerroRLaG
en gwn een fijn gaatje boren in de bocht dan? binnen 3 mnd kannek nieuwe uitlaat kopen nu moet hij gwn rond de 40 gaan met zo min mogelijk werk en kosten




werkt niet, jhezus hoevaak moet ik het zeggen gastnoob

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 13-5-2006 om 11:28 uur.
en als je 3maanden voor een uitlaat moet sparen
gewoon tweedehands voor max 10 euro halen en nait soezn

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 13-5-2006 om 11:35 uur.
 
TerroRLaG 13-5-2006 11:41 Print reply
Posts: 226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
[...]


werkt niet, jhezus hoevaak moet ik het zeggen gastnoob

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 13-5-2006 om 11:28 uur.
en als je 3maanden voor een uitlaat moet sparen
gewoon tweedehands voor max 10 euro halen en nait soezn

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 13-5-2006 om 11:35 uur.



ik moet daar niet voor sparen...
na vakantie gaat hij binnen voor nieuwe achterband, remmen inorde stellen en mss pinkers opzetten. Dan laat ik der gelijk ook een uitlaatje opzetten.
 
mulder 13-5-2006 11:42 Print reply

Posts: 13701
uitlaat erop zetten kan je zelf hoor, dat is zo gemakkelijk, of heb je daar een faq voor nodig?
 
TerroRLaG 13-5-2006 11:44 Print reply
Posts: 226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
uitlaat erop zetten kan je zelf hoor, dat is zo gemakkelijk, of heb je daar een faq voor nodig?



ik dacht dat ik vroeg om een faq om die indien mogelijk te ontgrenzen ...
paar bouten vastzetten kannek wel zelf hoor. dus ik moet gwn een uitlaat zoeken die op een klasse b piaggio zat ?
 
mulder 13-5-2006 11:46 Print reply

Posts: 13701
nee gewoon ontgrensde uitlaat, city power heten die hier in NL
en 10 maten grotere sproeier in je carb

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 13-5-2006 om 11:47 uur.
 
TerroRLaG 13-5-2006 11:49 Print reply
Posts: 226
hoesnel zal die dan zo gaan schat je ? eigenlijk willek hem echt niet sneller dan 45 laten rijden.



 
mulder 13-5-2006 11:49 Print reply

Posts: 13701
maximaal 45 lloopt het oude model, nieuwe model wil wel 50/55 ermee, mits goed afgesteld.
 
TerroRLaG 13-5-2006 11:51 Print reply
Posts: 226
ok bedankt

weet je toevallig ook wrm die smorgens niet zo vlot start, tij draait als ik blijf trappen, dan stop iken valt ie uit, dan trap ik nog es en schiet em in gang. een ideetje aan wat dat ligt ?

Dit bericht is gewijzigd door TerroRLaG op 13-5-2006 om 12:00 uur.
 
bobje 13-5-2006 12:48 Print reply

Posts: 2955
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TerroRLaG
ok bedankt

weet je toevallig ook wrm die smorgens niet zo vlot start, tij draait als ik blijf trappen, dan stop iken valt ie uit, dan trap ik nog es en schiet em in gang. een ideetje aan wat dat ligt ?

Dit bericht is gewijzigd door TerroRLaG op 13-5-2006 om 12:00 uur.


is normaal hoor, gebruik je de choke? en anders kan het aan de afstelling van je carb. liggen.
 
Sooner or later it's lager time
TerroRLaG 13-5-2006 13:02 Print reply
Posts: 226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobje
[...]


is normaal hoor, gebruik je de choke? en anders kan het aan de afstelling van je carb. liggen.


ja de choke gebruik ik, maar die slaat af vanaf ik aan de gas trek dus ik denk dat beter in het vervolg niet onmiddelijk gas geef bij het starten da werkt de choke wat langer (tip van iemand )
 

Dit topic is 1891 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved