Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - project: sprint puch lc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1253 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #36916 - project: sprint puch lc
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7714 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mulder 13-5-2006 17:21 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
[...]


ook even beun dus, doe het dan gelijk goed.


zoals andere drijfstang?
 
Neluhz 13-5-2006 17:30 Print reply

Posts: 4032
nee, je slagverschil oplossen, door een andere krukas, exentirsch big end of een nieuwe drijfstang persen aan de andere kant van een dichte krukas.
 
-rik- 13-5-2006 20:04 Print reply
Posts: 186
kun je mij dan uitleggen wat er beun is aan een puch krukas gebruiken?

en trouwens welk bigend is niet exentirsch

Dit bericht is gewijzigd door -rik- op 13-5-2006 om 20:13 uur.
 
Almer 13-5-2006 20:32 Print reply

Posts: 3325
en et slagverschil los je voor de zoveelste maal niet op met een andere drijfstand
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
hasj volle gasj 13-5-2006 21:05 Print reply

Posts: 735
ziet der mooi uit met die koperkleur ga zo door
 
-rik- 14-5-2006 19:07 Print reply
Posts: 186
ja kleurtje was ik ook wel trots op was ook hele dure lak dus dan mag het er ook wel mooi uit zien
 
-simon- 14-5-2006 20:31 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
en et slagverschil los je voor de zoveelste maal niet op met een andere drijfstand


als je andere krukas op maat maakt toch wel

 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Pingu 15-5-2006 17:49 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
nee, je slagverschil oplossen, door een andere krukas, exentirsch big end of een nieuwe drijfstang persen aan de andere kant van een dichte krukas.

Wat is er mis met een tussenplaat.. die oplossingen die jij noemt zijn veel duurder, maar ook beter? Denk het iig niet.

Edit; bij de meeste sprints moet je trouwens de standaard slag hebben.

Dit bericht is gewijzigd door Pingu op 15-5-2006 om 17:50 uur.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
-rik- 15-5-2006 23:14 Print reply
Posts: 186
ik stap ook niet wat er mis is met die tussenplaat, ik denk niet dat er een andere manier is om een puch blok watergekoelt te maken. ik heb voordat ik de platen erop heb gelast eerst een stuk van het blok gevlakt zodat er genoeg ruimte was om de plaat op te lasen en, ja daarmee heb ik ook het slagverschil opgelost maar ik zie niet in wat een andere krukas voor een betere oplossing zou zijn? ik heb nu een groter cilinder volume namelijk 68cc en dit zie ik als een voordeel
(ik heb er wel aan zitten denken om zelf een krukas te maken maar ik denk dat de moeite dat dit kost niet opweegt tegen de voordelen)
 
-rik- 15-5-2006 23:15 Print reply
Posts: 186
ik heb trouwens vandaag mijn carters bijgewerkt en zijn nu mooi glad moeiten alleen nog gepolijst worden en de plaat moet nu op de juiste dikte gevlakt worden
 
-rik- 4-6-2006 12:10 Print reply
Posts: 186
is er mischien iemand die de mijn fotos op een fatsoelijke manier op internet kan zetten en die de moeite ff voor mij wil doen, ik heb nu nl al mijn fotos op marktplaats staan marja das nie echt de manier geloof k
 
bikkeltje 4-6-2006 12:14 Print reply

Posts: 2380
voeg me maar toe aan msn dan zetk ze wel online.

adres staat in me pro
 
TSX-man 13-6-2006 18:47 Print reply

Posts: 376
Hoe weet je of die jollymoto wel goed presteerd op je cilinder, heb je daar nog speciale berekeningen voor dan? Of heb je jollymoto van nsr. En die hmr2 is ook niet echt geschikt voor je cilinder toch.
 
-rik- 13-6-2006 18:49 Print reply
Posts: 186
ik denk ook niet dat die super gaan presteren maar dan heb ik tijdelijk iets totdat ik aan mijn eigengemaakt uitlaat ga beginnen, en ik hoop met een beetje mazzel dat deze uitlaten nog aardig snel zijn
 
SpeedY_the_Devil 13-6-2006 19:00 Print reply

Posts: 2711
ik heb t idee dat alles wat van je vooband af komt regelrecht in je carb komt

of zie ik dat verkeert?
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php

Dit topic is 7714 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved