Ik zal het laatst bij een nieuwe GPR dat de seatpipe gewoon een losse demper onder het achterspatbord was, verbonden dmv een slangente aan de eigenlijke uitlaat.
Is dit systeem ook mogelijk op mn mt, of krijg je dat prestatieverlies oid?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Lord_Vader
Ik zal het laatst bij een nieuwe GPR dat de seatpipe gewoon een losse demper onder het achterspatbord was, verbonden dmv een slangente aan de eigenlijke uitlaat.
Is dit systeem ook mogelijk op mn mt, of krijg je dat prestatieverlies oid?
Zou opzich niet zo heel veel uitmaken aangezien er op een mt ook wel zo'n s-bocht in de uitlaat zit. zonder TE scherpe bochten in de buis zou het opzich geen probleem moeten zijn.
bij mt zit hij zoieso al omhoog als je een bovenlangse hebt je hebt allen een klein buisje nodig naar het midden vanaf de uitlaatbocht.
evt kan je er een dubbele demper op zetten.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Razor
slang is beun.. wrm niet gewoon verwarmingsbuis halen..? kost geen reet.. ik had het zelfs gratis meegekregen een metertje.. was meer dan genoeg..
kan allemaal.. maar als je het allene wil doen om te kijken kan je het beste slang nemen maar voor lang durige gebruik kan je beter buis nemen. want buis ken net iets meer hebben dan slang en als je de buizen hittebestemdig zwart spuit ziet het der nog netjes uit ook en als je een dubbele pijp wil zet je een T of ene Y stuk der tussen en klaar ben je ( of een 3 splits kraan zodat je der ook 1 uit kan zetten ivm met geluid ofzo )
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Slang is niet echt handig aangezien daar nog wel eens de vorm van kan veranderen. Maar zoals al gezegd wordt is het goed om te testen of het past en rijd. Maar daarna zul je toch echt beter verwarmingsbuis kunnen gebruiken..