Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Seatpipe

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 913 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36884 - Seatpipe
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 778 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Lord_Vader 11-5-2006 8:01 Print topicpost

Posts: 1244
Ik zal het laatst bij een nieuwe GPR dat de seatpipe gewoon een losse demper onder het achterspatbord was, verbonden dmv een slangente aan de eigenlijke uitlaat.
Is dit systeem ook mogelijk op mn mt, of krijg je dat prestatieverlies oid?
 

Scarface 11-5-2006 8:03 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lord_Vader
Ik zal het laatst bij een nieuwe GPR dat de seatpipe gewoon een losse demper onder het achterspatbord was, verbonden dmv een slangente aan de eigenlijke uitlaat.
Is dit systeem ook mogelijk op mn mt, of krijg je dat prestatieverlies oid?



Zou opzich niet zo heel veel uitmaken aangezien er op een mt ook wel zo'n s-bocht in de uitlaat zit. zonder TE scherpe bochten in de buis zou het opzich geen probleem moeten zijn.
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
heboracer 11-5-2006 9:52 Print reply
Posts: 300
bij mt zit hij zoieso al omhoog als je een bovenlangse hebt je hebt allen een klein buisje nodig naar het midden vanaf de uitlaatbocht.
evt kan je er een dubbele demper op zetten.
 
hond mt 11-5-2006 19:16 Print reply

Posts: 71
idd ma dan zit je wel met je binnenspatbord
 
RM-sm 11-5-2006 19:17 Print reply

Posts: 3908
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hond mt
idd ma dan zit je wel met je binnenspatbord



gat maken..? en dan pijp der door heen ect..
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Tommyofzo 11-5-2006 19:18 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hond mt
idd ma dan zit je wel met je binnenspatbord


dan neuk je daar een gat in of haal je hem er gewoon af...
 
Razor 11-5-2006 19:18 Print reply

Posts: 1554
slang is beun.. wrm niet gewoon verwarmingsbuis halen..? kost geen reet.. ik had het zelfs gratis meegekregen een metertje.. was meer dan genoeg..


 
blowdown en een powerband te koop!
Lord_Vader 11-5-2006 19:31 Print reply

Posts: 1244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
slang is beun.. wrm niet gewoon verwarmingsbuis halen..? kost geen reet.. ik had het zelfs gratis meegekregen een metertje.. was meer dan genoeg..




Slang is flexibeler, verwarmingsbuis is niet beun
 
richard3 11-5-2006 19:47 Print reply

Posts: 5198
beide is beun :P

 
op naar de grote brommers
Razor 11-5-2006 20:06 Print reply

Posts: 1554
ehm wat is er beun aan een verwarmingsbuis?

is namelijk 22mm.. is exact dezelfde maat als mij orginele buis.. en makkelijk bewerkbaar.. goedkoop.. goed verkrijgbaar..

Ik zou niet weten wat anders te gebruiken?

waar jullie in de war mee zitten is denk ik een koperen buis..
 
blowdown en een powerband te koop!
Timon88 11-5-2006 20:08 Print reply

Posts: 1477
Je kan ook radiateur slangen gebruiken of iig slangen die tegen hitte kunnen. Is veel makkelijker dan buizen buigen en lassen
 
Holland-Meeting
RM-sm 11-5-2006 20:11 Print reply

Posts: 3908
kan allemaal.. maar als je het allene wil doen om te kijken kan je het beste slang nemen maar voor lang durige gebruik kan je beter buis nemen. want buis ken net iets meer hebben dan slang en als je de buizen hittebestemdig zwart spuit ziet het der nog netjes uit ook en als je een dubbele pijp wil zet je een T of ene Y stuk der tussen en klaar ben je ( of een 3 splits kraan zodat je der ook 1 uit kan zetten ivm met geluid ofzo )
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Razor 11-5-2006 20:13 Print reply

Posts: 1554
meer geluid maakt het niet... iig bij mij niet.

Slang is niet echt handig aangezien daar nog wel eens de vorm van kan veranderen. Maar zoals al gezegd wordt is het goed om te testen of het past en rijd. Maar daarna zul je toch echt beter verwarmingsbuis kunnen gebruiken..
 
blowdown en een powerband te koop!

Dit topic is 778 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved