Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - enkele Honda CR 250 vragen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 902 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #36873 - enkele Honda CR 250 vragen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4159 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

pee 10-5-2006 21:34 Print reply

Posts: 648
het is een cr 250 R
 
Yamaha R1
pee 10-5-2006 21:37 Print reply

Posts: 648
dit is hem trouwens....



 
Yamaha R1
mulder 10-5-2006 21:38 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pee
dit is hem trouwens....


afbeelding


orgasm :$
btw trek gewoon het spul uit elkaar als het nica nog goed is (wat ik weldenk)
kan je met een zuiger weer lekker door cruisen

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 10-5-2006 om 21:39 uur.
 
Leen 10-5-2006 21:40 Print reply

Posts: 26877
oe, met kenteken

snel 17" onder schoppen, en aan mij doneren.
 
pee 10-5-2006 21:45 Print reply

Posts: 648
ja inderdaad, kenteken zit er ook bij. wel ff schorsen. ander betaal ik ook nog eens wegenbelasting

 
Yamaha R1
Johnny B 10-5-2006 21:49 Print reply

Posts: 8381
je kan gewoon een nieuwe zuiger kopen en die de instoppen, mits je cilinder wand goed is
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
pee 10-5-2006 21:57 Print reply

Posts: 648
ja slijt dat supersnel, die wand? ff nadere info: motor heeft NOOIT geen enkele probleem gehad, goed onderhouden en niet genadeloos afgeragd. zijn geen officiele wedstrijden mee gereden.

 
Yamaha R1
zx7r 10-5-2006 22:04 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
bij een honda cr250f kan je er gewoon een nieuwe zuiger in doen en pakkingen vervangen dan is ie weer goed (let er wel op dat de zuiger van een crosser vaak moet worden vervangen)

nou ga je twee verschillende typen door elkaar halen...

mag ik vragen wat je voor dat ding betaald, erg vet en vooral dattie op kenteken staat.
 
pee 10-5-2006 22:22 Print reply

Posts: 648
ja over de prijs moeten we nog uitkomen. ofja, ik heb nog andere diensten bewezen wat betreft werk etc. dusja, dat wordt ook meegerekend. maar hij wordt zeker van mij, das een feit.

 
Yamaha R1
-simon- 10-5-2006 22:25 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
bij een honda cr250f kan je er gewoon een nieuwe zuiger in doen en pakkingen vervangen dan is ie weer goed (let er wel op dat de zuiger van een crosser vaak moet worden vervangen)


jij haalt 2 taks cr250r en 4takt crf250 door elkaar denk ik
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
pee 10-5-2006 22:45 Print reply

Posts: 648
ik heb net gekeken op internet maar ik kan er maar weinig over vinden. ik hoop dat de cilinder nog ff meekan, waarvan ik ook wel denk dat het zo is..
 
Yamaha R1
mulder 10-5-2006 22:45 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pee
ik heb net gekeken op internet maar ik kan er maar weinig over vinden. ik hoop dat de cilinder nog ff meekan, waarvan ik ook wel denk dat het zo is..


er is maar een manier hoe jee het uit kan vinden hea:P
 
pee 10-5-2006 22:47 Print reply

Posts: 648
achja, eerst mijn honda mtx sh (70cc LC 6 bak)in elkaar en die scooter (puch nrg, rijdend) verkopen.
dan komt de cr op de operatie tafel
 
Yamaha R1
mbx-power 10-5-2006 23:53 Print reply
Posts: 468
De cilinders zijn echt moeilijk te krijgen, en kost een vermogen!

ik weet alleen dat je regelmatig de cilinder bouten moet controleren, want als die een beetje ruimte krijgen scheurt de cil. meteen.
Dit komt dus heel veel voor.

Uhm... Waterpomp kapje schijnt ook nog weleens problemen te geven, ik weet niet of het bij een '96 er verbeterd is...

voor de rest gewoon goed kijken of de veren goed droog zijn enzo.

suc6!

owja, als je de cilinder gemonteerd heb, en je ziet dat de kopbout die door het frame gaat niet lekker zit scheef bijv. meteen die bout weglaten anders gaat de boel stuk.

 

Dit topic is 4159 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved